5. Bölüm

29 5 2
                                    

Nasıl yani? Ne diyorlardı.

A: Ne olduğunu bilmiyorum ama burada olmamamız lazım.

Pek de sorgulamadım çünkü bende gitmek istiyordum, gitme nedenimiz korkutsada.

E: Tamam.

A: Bu kadar mı? Nasıl demiyecek misin?

E: Hayır demeyeceğim. Nasıl olduğu ve neden olduğu umrumda değil.

Hemen arabaya atladık. Kaanlar çok zengindi. 3-4 saat sonra oradaydık. Onların orada bir evi varmış orada kalacaktık. Ev çok güzeldi bildiğiniz malikane. Saat gece 2'ye kadar oyun oynadık. Sonra biraz içip sohbet ettik. Onlara sürekli Hürkan'ı soruyordum. "Nelerden hoşlanır? Kız arkadaşı var mı? Bir şeye alerjisi var mı?" Böyle saat 6'ya kadar konuştuk. Bir şeyin düşme sesiyle uyandım diğerleri yoktu. Hemen neyin düştüğünü anlamak için kalktım. Sanırım bahçeden gelmişti, ardından bir kapı sesi duydum. Gelenlerin polis olmasından korkuyordum. Bir an düşündüm ya gelen Hürkansa ama değildi. Kapıyı Ali açtı elinde bir valiz vardı. Umut gelmişti. O da bizimle kalacaktı. Hemen benim yanıma geldi. Yüzünde değişik bir ifade vardı.

U: Ne oldu tahmin edemezsin!

E: Ne oldu?

U: Hürkanı salmışlar.

E: Nasıl yani?

Şaşırmıştım. Nasıl olabilirdi? Elinde kanıtlar vardı.

U: Bilmiyorsun galiba ama Hürkanlar çok zengin babası bir şekilde çıkartmış.
Doğru ya Kaan ve Ali, Hürkanın yakın arkadaşlarıydı, endişelenirlerdi. Demek bu yüzden Aliler gece çok rahattı.

E: Şu an nerde peki?

A: Babası çok katı bir adam, ne olduğunu çözene kadar cezalı. Annesi söyledi.

E:A ama iyi dimi?

K:olm sen aşık falan mısın, ne bu iyi mi ne oldu halleri?

kendimi bildim bileli kendimi hep hetero sanıyordum. Çünkü annem gibi insanlar için normal olan bu. Ama düşününce hiçbir kızı daha önce beğenmemişti. Bunun sebebini hiçbir arkadaşı olmamasına bağlıyordu ama peki ya gay ise?

A: Noldu lan daldın

E: He YA OLUM yok öyle birşey!

K: puhaha taam sakin abi şakaydı.

Tam bir şey dicekken Ali nin telefonun çalmasıyla sustum.
Ali'nin suratının düşmesiyle bir terslik olduğunu anladım. Kaan'a bakınca onunda bana baktığını gördüm.

A: A- alo? Ben.. Efendim bizim hiçbir alakamız yok! Emre asla böyle bir şey yapmaz. Bakın efendim çocukluğum onunla geçti-

Daha fazla dayanamadığım için telefonu kulağından çekip aldım.

E: Siz kimsiniz?!

X:Asıl SİZ kimsiniz?! BENİM KİM OLDUĞUMDAN HABERİN VAR MI?!

E: Emre, Emre Karaaslan. Şimdi ne olduğunu anlatın.
Adamın sonlara doğru bağırmasına rağmen kendimi sakinleştirip düzgünce konuştum.

X: Ben hani senin yüzünden hapse giren çocuğun babasıyım.

E: Bana bak umarım Hürkan'dan bahsetmiyorsundur yoksa..

X: Yoksa ne? Ne yapacaksın

Uzun süren sessizliğin ardından gülüşünü hissettim.

X: Bende öyle düşünmüştüm. Şimdi gönderdiğim araca bin yoksa seni yaşatmam.

Ve bir korna sesi.

BİLİYORUM BİLİYORUM 2-3 gün dedim ama OLABİLDİĞİNCE erken döndüm. Lütfen okuyun ve VOTE atın. SÖZ VERİYOM ERKEN GELCEK BÖLÜMLER!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mengola~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin