NOOROO'S VOTE
______________________
" Bukan setakat vote, promote sekalilah! "━━━━━━━━━━━━━━━
ACCOUNT
━ Huzlintarnz_━━━━━━━━━━━━━━━
└──────J A M I N A N──────┘
━ Kenali Penulis
- Nak cari geng seia sekata dekat Wattpad ini? Sembang sahaja dengan Hus dekat message board, dia pasti akan balas dengan emoji hati dan simbol yang comel-comel! Jangan risau sangat, dia tak makan oranglah!
Kan?
━ Buku yang dihasilkan
- Tema multiverse atau mengembara ke universe lain dah jadi popular sangat sampai Hus pun terpengaruh, ish ish ish... ini mesti efek Spiderman Into The Spiderverse. Betul en? Kalau betul, bagi duit raya nanti.
- Buku yang dia hasilkan fasal BoBoiBoy dan Ejen Ali bertembung dengan Upin-Ipin!
Betul-betul tipikal gabungan AniMy yang terbesar ni!( Tapi kurang asam betul Solar dengan Iqbal tak suka Mei Mei dengan Mail. Dia tak tahu ada satu drama ship terbaru dekat Youtube fasal ship dia orang. Gurau gurau. Jangan ship betul-betul pula.)
- Dan untuk Hus dan sesiapa yang baca ni, jangan putus asa untuk update bab demi bab setiap hari. Sepuluh hari sekali pun jadilah. Walau satu bab pun orang akan baca juga! Ada masa kau orang cam... 'ish 3 orang ini sikit sangat.'
Tapi kalau ada betul-betul 3 orang serbu buku korang dekat realiti, mahu terkejut lalu terkentut masing-masing. Bak kata pepatah Melayu; berakit-rakit ke hulu, berenang-renang ketepian. Bersenang-senang dahulu, bersusah-susah kemudian.
Kalau korang berusaha dengan minat menulis korang, insya-Allah, benda yang mustahil itu akan datang seperti petik jari. Jangan tulis benda pelik sudahlah. Nanti aku jerit - Hanger mana Hanger?
- Pergilah ikut dan pegang pom pom ramai-ramai untuk Hus! Biar dia menggeletar dalam semangat! MUAHAHAHAHA!
YOU ARE READING
Nooroo's Vote ( IN PROCESS )
Não FicçãoNOOROO'S VOTE ... "Hrm... macam mana ya hendak tambahkan vote cerita?" "Tak, itu soalan. Kau orang jawapan ke?" . Sebelum ini ada servis review buku, servis promote buku kau orang. Kali ini Nooroo kembali dengan servis yang biasa pada ora...