🍀 Chapter - 132 🍀

777 106 10
                                    

PRITHVI: Beta par Kiyaan aur Angre dono galat bhi toh nahi hain.

ZALA: Janta hu par I beg ki usse kuch dino ke liye stress na do. Already uske liye sab bahot hi mushkil hain. Riddhima mere dost ki sabse anmol amanat hain joh woh mere paas mere bharosa chod ke gaya hain. Shekhar, Jahnvi Bhabhi aur Umang Mama Sa ne apni akhri waqt mein mujhse ek wada liya tha - Riddhima ko surakshit aur khush rakhna. Aaj bahot salo baad woh phirse khush rehne lagi hain. So please...

He said folding his hands. Tears brimmed in his eyes & he was getting out of control so he without hearing their answers left the room.

PRITHVI: Kiyaan, Angre ab se aap dono Riddhima se iss baare mein koi baat nahi karoge. Aaj jis tarah se Vivek ne baat ki abhi saaf saaf pata chal raha hain ki kuch bahot bada hain jo woh dono kisi ke saath share nahi karna chahte.

KIYAAN: Matlab aap ko aur Mami Sa ko bhi nahi pata?

PRITHVI: Nahi humein utna hi pata hain jitna aap dono ko.

ANGRE: Aur jis tarah se Zala Uncle ne baat ki it seems ki woh in dino hi kuch hua tha.

PRITHVI: Aur woh kahin na kahin Shekhar, Jahnvi aur Umang se juda hua hain. Hum ne bahot baar pucha aur jaan ne ki koshish ki kya, kab aur kese hua tha par nahi bataya.

Kiyaan & Angre sighed knowing she won't spill the beans & they can't bother her much as it'll effect her health.

KIYAAN: Par Mama Sa hum unke gunegaro ko ese toh nahi chod sakte na.

PRITHVI: Aap dono ko jo karna ho karo, I'm with you par Riddhima ko bother mat karo. Bahot kuch kho chuke hain hum ab aur himmat nahi hain, unhein kuch hua toh hum ya aap ki Mami Sa bardasht nahi kar paenge aur nahi aap dono. Unke gunegaro ko saza dena se zyada zaroori humare liye ab unka present hain jisme woh khush hain Vansh ke saath aur unka khushiyo se bhara future.

KIYAAN: We promise Mama Sa we won't bother her.

ANGRE: Promise Mama Sa unhein kuch nahi hone denge.

Prithvi nodded. All left to terrace garden of the 3rd floor where Siya & Neela were chit chatting.

IN RIDDHIMA'S ROOM

Riddhima was sleeping hugging Vansh's waist while Vansh attended his meetings online & was working on iPad. Soon time passed & it was 11:30 am. Riddhima's sleep was completed but feeling lazy she didn't opened her eyes. Feeling Vansh near her she sat & hugged him tight. Vansh smiled & keeping his iPad on side table hugged her back. Both didn't spoke for sometime.

VANSH: Wanna sleep more?

RIDDHIMA: No just wanna be safe in your arms feeling you close to me.

Vansh kissed her crown hearing her reply & hugged her a little tight. They stayed in each other's arms for near about 15 - 20 minutes. Vansh saw the time & it was already lunch time.

RIDDHIMA: Ansh my head is paining.

VANSH: It's okay I'm ordering lemonade for you. You'll feel better. Tab tak go & freshen up.

She nodded like a child but didn't broke the hug.

VANSH: Jaan...

RIDDHIMA: Don't feel to break the hug.

Vansh smiled hearing her innocent talks. He ordered Mrs. Dsouza to send lemonade. Then he carried her to bathroom & made her sit on vanity. Tucking her hairs behind her ears, he made her brush her teeth while she like an innocent kid was enjoying being pampered & was still sitting with closed eyes due to headache which was making her drift to sleep again & again. Vansh was brushing her teeth like a parent who brushes the teeth of their small child. Then he washed her face & wiped with towel.

Riansh - Imperfectly Perfect❤❤❤Where stories live. Discover now