GEÇMİŞ VE YILLAR SONRA

144 9 2
                                    

Esra ailesinin dükkanında çıkan yangında Ozan'a evlenme teklifi etmiştir. Esra'nın annesi Esra'yı gazlamıştır ve ona şu sözleri söylemiştir;

" Ben aşk evliliği yaptımda ne oldu ! Bak ben ne haldeyim, halime bak aşk evliliği yapma."

Annesinin bu laflarını duyan Esra Ozan'ı görmüştür ve ona evlilik teklifinde bulunmuştur. Ozan ilk başta şaşırmış olsada tabiki kabul etmişti çünkü Ozan için Esra çok önemli çocukluk hayali Esra'yla evlenmekti.

Ozan okulunu bitirmişti, işe girmişti. Esra için önemli olan evleneceği kişinin bir işi olsun ve Esra'yı çok ama çok sevsin.

Esra ve Ozan artık evlendiler. Onların durumları çok iyi olmasa da kendilerini çok mutlu edebiliyor. Esra ve Ozan evliliklerinin ilk gününde beraber lokantada yemek yemişlerdi. Ozan işten erken çıkmıştı. Esra'ya sürpriz yapmak için çiçek alıp yoluna devam etti. Ozan lokantaya gelmişti. Esra Ozan'ı görünce çok mutlu olmuştu. Elinde bir demet papatya ile gelmişti. Esra en çok papatya seviyordu.

Esra ve Ozan o gece çok mutlulardı. Çünkü evlendikten sonra başbaşa yedikleri ilk yemekdi. Birbirlerini biraz daha tanımaları için bu bir fırsatı. Esra hemen atıldı ve

"Ozan benimle evli olduğun için mutlu musun? "

" Tabiki Esram tabiki çocukluktan beri hayalini kurduğum kız beni seçti, bundan daha iyisi ne olabilir ki sen söyle bana. "

"Artık içimde hiç bir şüphe kalmadı, çok mutluyum."

"O ne demek Esram ? "

"Kötü birşey değil aksine çok güzel birşey söyledim. Ben sana bir anda evlilik teklifi ettim ya sende şaşırdın. "

"Evet çok şaşırdım bir anda yangının ortasında bana evlenme teklifi ettin. Ama şimdi evliyiz ve mutluyuz. "

"Mutluyuz hemde çok mutluyuz. Bu mutluluğumuz hiç bozulmasın lütfen."

Esra'nın bu sözlerinden sonra yemek yemeye kaldıkları yerden devam etmişlerdi. Yemekleri bittikten sonra biraz oturup çay ,kahve içmişlerdi. Ardından toparlanıp kendi evlerine gittiler.

1 AY SONRA

Bugün Ozan'ın doğum günü Esra Ozan'a çok güzel bir doğum günü yaşatmak istiyor. Alternatif en uygun hemde iç ve dış dekorasyonu güzel olmalı. Tabiki en önemlisi yemeklerin tatları.Yemekler tatsızsa bu gece biraz tatsız geçer.

Ozan'ın umurunda değil bugün Ozan çok mutlu doğum günü geldi. Esra ona ne aldı acaba belkide birşey almadı. Alamsa almasın Ozan için bu hiç önemli değil. Ozan küçük şeylerle mutlu olan bir insan, Esra'da öyle.

Tabiki bu zaman arasında Ozan " bilişim" alanında bir projeye başlamıştı. Esra'nın henüz haberi yoktu. Duyduğunda ne diyecek, ne tepki verecek, kızacak mı, sevinecek mi? Bunları en çok Ozan merak ediyor.

AŞK VE MANTIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin