sevgilim:
günaydın
ne zaman eve geleceksinbebeğim💗:
bir saate evde olurum güzel aşkımsevgilim:
acele etmene gerek yok hazırlanıp çıkacağımbebeğim💗:
nereyesevgilim:
doğum günüm|
dışarıda namjoon ile işimiz varbebeğim💗:
tamam
o zaman kolay gelsin sana
gelirken bir şey istiyor musunsevgilim:
hatırlamıyor şaka gibi|
yok istemiyorum🌸
deltama doğum günü!
hoseok:
her sey hazir alonamjoon:
ağlıyor amk bunu mu çekicemjay:
niye ağlıyor ki
eniştem ağlamasın intihar ederimchim:
AĞLIYOR MU
😭😭😭😭siz:
sakin ol plana güven
güzel bir akşam olacak o yüzden aglayabiliryoongi:
zorba midiryugi:
hala bekliyoruz
bu pasta gerekli miydi yaseokjin:
evet?siz:
evet?chim:
pastanın üstünde "türünün en güzel örneği" yazması gerekli miydisiz:
onun sayesinde on yargilarimi yiktim
aylardir plan yapıyorum karismayin yürüyün gidinjay:
SENİN YÜZÜNDEN NEFRET EDİYO BENDEN TAEHYUNG HYUNGyoongi:
herkesten nefret ediyor sorun etmeseokjin:
senden ayrı bir nefret ediyor orası ayrıjay:
oh içime su serpildi
ML MİSİNİZ YA
özür dileyeceğimnamjoon:
hala ağlıyor işlemleri hızlandırabilir misiniz?
sinirlerim bozulduchim:
aşkım sakin olur musunnamjoon:
işlemleri hızlandırmasanızda olur
yerim senihoseok:
iğrençler susun yasiz:
ne giyeceğime karar veremedimnamjoon:
emin ol şu an sorun etmeyecekyoongi:
giyinme aşkım en güzel sürpriz o olur onasiz:
giydiklerimi cıkarmayı seviyo taehyungumhoseok:
kusucam simdiyugi:
YOLLU OLUYO İMDATsiz:
yarım saate geliyorum tamam miyugi:
pastayı aldım şimdisiz:
tamam ben de hazırlanıyorumSon kez her şeyi kontrol etmeleri gerektiğini söyledikten sonra aynanın karşısına geçip kendimi süzdüm.
Son bir haftadır Taehyung'un doğum günü için plan yapıyordum ve bu ana kadar hiç bir sorun çıkmamıştı.O kadar iyi oynatmıştım ki doğum gününü unutabileceğimi düşündürmüştüm. Beraber bir çok anı biriktirmiştik,beraber gülüp beraber ağlamıştık hatta bir keresinde ayaklarımız birbirine takılıp yere bile düşmüştük. Bu yüzden onunla yaşadığım hiç bir şeyi istesem bile unutamazdım.
Deltalardan nefret ederken bir deltaya aşık olmuştum ve ilk kez bir ön yargım bu kadar hızlı bir sevgiye dönüştü.Aynada kendimi süzmem bittikten sonra taksiciye aşağı indiğimi haber verip merdivenleri adımlamıştım.
Arabaya bindiğimde bana attığı mesajı gördüğümde yüzümde istemsizce bir tebessüm oluştu.Doğum günümü kutlayalım mı?
Mesaja cevap vermeyip çıktıktan sonra taksiciye parayı uzatıp kafenin birazcık gerisindeki kuyumcuya girmiştim. Taehyung'a kalsa her şey sonsuza kadar rafa kaldırabilirdi çünkü onun gözünde fazlasıyla toydum. Bu yüzden onun bana evlilik teklifi etmesi yıllarımızı alırdı ve ben bu kadar sabırlı biri değildim.
"Yüzükler için gelmiştim hazırlar değil mi?"
"Hazır efendim,hemen getiriyorum" başımla onaylayarak etrafta gözlerimi gezindirmeye başlamıştım. İçimde onlarca duyguyu barındırıyordum ve kusursuz olmasını istediğim bir evlilik teklifi vardı.
Kendimle iç savaş halindeyken gelen yüzük kutusuna gülümseyip teşekkür edip geri kalan 10 dakikalık yolu yürümeye başladım.Üstümde takım elbise bir elimde çiçek bir elimde yüzükle gerçekten bir eş adayı gibi gözüküyorum.
Kafenin önüne geldiğimde yavaş yavaş soluklanıp içeri girdim.
Taehyung'un sırtı bana dönük kahve fincanıyla oynuyor ve hayatı sorguluyor gibi duruyordu daha fazla onu bu halde görmek istemediğimden adımlarımı ona doğru hızlandırdım.Sağ omzuna dokunup "Merhaba bakabilir misiniz?" dememle birlikte başını kaldırmış ve şaşkınca unutmamışsın diyip boynuma ellerini dolamıştı.
"Asla unutmayacağımı bilmen gerekir akıllım"
"Çok güzel kokuyorsun" bunun tam sırası olacağını düşünüp kollarından sıyrıldıktan sonra dizlerim önüne çöküp benimle evlenir ve benimle sonsuz olur musun? sorusunu sormuştum.
Hoseok iğrenir bakışlar atarken Taehyung sadece beni izliyor ve herhangi bir tepki vermiyordu.
Jiminin dürtmesi ile dizlerini kırıp boylarımızı aynı hızaya getirdikten sonra dudaklarını dudaklarım ile buluşturmuş ve cevabını bu yolla vermişti."İğrençsiniz pasta yiyip gitmek istiyorum sadece"
"Jungkook sen sahip olduğum en güzel şeysin" elleri saçlarımı bulmuş ve aynı anda ağlamaya başlamıştık.
Hiç bir şey söylemiyor sadece dudaklarıma ve boynuma öpücükler verip ağlamaya devam eden sevgilime "Senin edeceğin yoktu ben ettim nasıl beğendin mi?" gözlerimi kırpıp gülümsemesine sebep oldum."Beni dünyanın en mutlu adamı yapıyorsun ve henüz bunları istemediğini düşünüyordum yine beni yanılttın ama inan bunu beklemiyordum" dediklerine karşı elini tutup masaya oturmasını sağlayıp şok etkisinden çıkamadığımız için takamadığımız yüzüklerimizi hiç çıkarmayacağına söz verdirerek ait olduğu yere takmıştım.
Birbirimize ait olan ellerimiz de artık bir simge vardı.
🌸
bok gibiydi özür dilerim asla düz yazı yazmayacağım
öpüyorum sizi diğer bölüm final
LALALALA HEMEN YAZIP ATICAM LOVE SARANG
ŞİMDİ OKUDUĞUN
grace|taekook
Fanfictionjeon jungkook sevgilisinin türünü alfa zannediyordu ve gerçeği öğrendiğinde onu kabullenebilmek için nedenler aramıştı text•