Kisa bir yolculuğun ardindan nihayet evime vardim saat 9:35 annemin bahçeye hazirladi kahvaltinin kokusu taaaaa kapiyla elimin buluştuğu noktada burnumun direğini sizlatti kapiyi açtim yavaş adimlarla içeri girdim murat abi beni görünce kocaman bir gülücük atip ayağa kalkti annem onun bu yaptiğina anlam verememiş gibi olacakki "otur bey, ne oldu yine mi birşey unutmuşum otur ben getiririm" deyince babama oturmasi için işaret verdm ve annem ayağa kalkinca birden sarildim ve ağlamaya başladi melissss diye çiğliği basti bana bir sarilisi vardi tüm dertlerim ortadan uçtu gitti ..
Canim annem yüreğimin en dibi bana bakip ağlamaya başlamasi bir oldu. "Canim kizim iyiki geldin, seni çok özlemiştim. Hoşgeldin yuvana, yüreğime ,evine "dedi ve saçlarimi okşayip hemen banada çatal biçak vs. Getirdi bana bakti iç çekti annem mutfağa giderken babamada sarildim biraz muhabbet ettik. Kahvaltimiz bitince annem ve babam biraz gezinip birçok şeyin değiştiğini ve biraz tur atmam gerektiğini söylediler. Bende olacağini söyleyip çiktim 20 yaşindayim en son 16 yaşinda bu sokaklarda dolaşmiştim. Sokakta gezerken öz Babamin arkadaşi can amcanin bir fotoğrafçi dükkani açtiğini gördüm yani stüdyo. İstanbul'da onca sene fotoğrafçilik okudum. Camdaki eleman araniyor yazisini görünce hemen içeri daldim. Can Amca beni görünce çok şaşirdi. "Çok büyümüşsün ve okulunuda tamamlamişsin maşallah baban bu halini görse gurur duyardi "deyince gözlerim doldu. Camda ki yaziyi sordum. Ve okuduğum bölümu anlattim. Çok sevindi ve yaninda çalişabileceğimi söyleyince hemen eve koşup makinemi aldim. Hem işim olmuştu hemde annemin sonu gelmeez sorularindan az da olsa kurtulacağim için hemen stüdyoya geri döndüm. Can amca biraz açiklama yapti işle ilgili. "Bak kizim biz genelde gelen turistlere yada buranin gençlerinin fotoğraflarini çekiyiruz yani hep díşardayiz sen artik birşeyler biliyorsundur. Sana asilanlar yada laf atanlar olabilir gel bana söyle çekinme "dedi. Bende "Can Amca anlayişin ve tavsiyen için çok saol İstanbul 'da bu tür şeylere biraz aliştim "deyince gülerek "aslan yeğenim dedi. Sonra içeri birden bir çocuk girdi "can abi bir fotocuya ihtiyaç var turistler için ayni ücretle işin yoksa gelir misin?" diyince .Can amcada "ben gelemem ama çiraği senle yollarim "dedi küçük ce gülümseyerek. Bende bu çocugu görünce onu süzmeye başlamìştìm analizimi sunuyorum :1.90 cm boylarinda 75-80 kg ki o kaslara göre belki daha fazladir mavi gözlü ve siyah saçlari vardi. Ben onu süzerken Can amca anlamìş olacakki "gidersin dimi kizim "diyince hemen kendime gelip "evet patron "dedim gülerek.