~ Chapter Three ~ Prins Charming | Break The Rules.
~•~
3
~•~
Nadat ik Mintreal een klap had gegeven was ik beschaamd weggevlucht. Dit was totaal niets voor mij. Ik moet me concentreren op studie en de dansauditie.
De jogins broek hangt losjes om mijn heupen. Ik heb tijdens Frans verlof, vanwege de dansauditie. Mijn handen zijn klam door het zweet. Ook trillen ze een beetje. Ik ben als volgende aan de beurt. Ik hoor mijn naam en snel veeg ik mijn handen af aan mijn broek.
Je kan het! Fluistert mijn geweten me in. Drie juryleden zitten aan een tafel vooraan het podium. Snel veeg ik een pluk van mijn bruine haar achter mijn oor, terwijl ik de rest in een staart bind. Ik hoor het intro van de muziek en tik zachtjes mee op hem ritme. Dan begin ik met dansen. Het is anders dan normaal. Het zenuwslopende gevoel in mijn onderbuik en de ogen van de juryleden maken het alleen maar moeilijker. Soms zie ik dat ze wat op papier pennen. Ik richt me op een punt achteraan de zaal. Twee felgroene ogen staren in de mijne. Ze lijken haast smaragden. Op mijn wangen verschijnt een verlegen blos, als ik terug denk aan mijn hand op zijn kaak. Even stop ik met ademen en mis een danspas. 'Mintreal.' Stroomt er geruisloos over mijn lippen. De schaduw die zojuist zijn overschaduwde verdwijnt door zijn reactie om een stap naar voren te zetten. Negeer. Snel dans ik verder. De jury is druk bezig met pennen en kijkt soms bedenkelijk op. Het nummer is afgelopen. Met mijn handpalm veeg ik mijn voorhoofd af en kan het niet laten nog een blik op Mintreal te werpen. Zoals te voorspellen was is hij weg. '-En je hoort nog van ons.' Snel kantel ik mijn hoofd naar de jury, die naar de deur wijst. Ik knik glimlach geforceerd.
Ik duw de deur open. De frisse lucht doet mijn verhitte lichaam goed. 'Fraser.' Ik draai me om. Daar staat hij. Zijn sigaret hangt nonchalant in zijn mond en af en toe komt er een stoomwolkjes van tussen zijn lippen. Hij leunt weg van het muurtje naast de deur en loopt naar me toe. 'Morgen, Remember, is het zaterdag. Ik neem aan dat je al een outfit -inclusief lingerie- klaar hebt liggen?' Neen, dankje. 'Sinds wanneer rook jij?' Verander ik van onderwerp. Hij rolt met zijn ogen en laat zijn sigaret op de grond vallen, waarna hij het uit trapt met zijn schoenpunt. 'Fraser. Ik vraag het nog een keer. Heb je het klaarliggen?' Zijn stem klinkt intimiderend, dreigend. Een gevaarlijke toon bij iemand waarmee je geen ruzie wilt hebben. 'Nee.' Piep ik. Ik begrijp zelf ook niet waarom ik opeens een onderdanige houding aanneem. 'Dan zou ik dat maar snel gaan regelen. Ik haal je op rond 7 uur. Park is gewijzigd.' Ik ruik zijn rokerige adem, gemengd met mint. Weer knik ik. Wat ben ik zwak.Hij zet een stapje dichterbij. 'Greve.' Voor de eerste keer spreekt hij mijn voornaam uit. 'Eindelijk begrijp je het.' Wat? Ik trek een wenkbrauw op. 'Je kleding. Je bent sexy zo, schatje.' Ik voel zijn warme adem in mijn hals.
{P.O.V Mintreal} (Surprise!)
Haar contouren. Haar lippen. Haar roze wangen, warrige haren, door het dansen.
Ik wil haar. 'Je kleding. Je bent sexy zo, schatje.' Ik buig mijn hoofd naar haar hals en effectief ademt ze gejaagder. 'Ik krijg nog iets terug, van je klap.' Fluister ik tegen haar huid. Ze maakt een verstikkend geluidje als ik mijn lippen in haar hals druk. 'S-Stop.' Komt er zwak uit. Ze wilt dit. Anders zou ze wel tegenstribbelen. Even werp ik een blik op haar lichaam. Haar jogins broek is strak en elastisch en haar topje zit wat schuin. Ik duw haar tegen de muur en zet twee handen langs haar hoofd. Ik kus haar kaaklijn. 'Stop!' Ze zegt het wat luider dan voorheen. 'Schatje, ik weet dat je dit wilt.' Ik leg mijn hand op haar bovenbeen. 'Fout.' Ze rukt zich los en door de onverwachtte beweging struikel ik naar achter. Nog net kan ik hou vast vinden aan de muur. Haar tengere lichaam verdwijnt tussen de menigte.
JE LEEST
Prins Charming | Break The Rules
Romance[GESTOPT!!!] •°• Part 1 Of The HeartBreak Triologie •°• -Break Her Rules, Break Her Heart- ,,,My loves, don't forget. Guys are lies."' ~ Wat gebeurd er als de IjsPrinses en de arrogante Prins Charming elkaar ontmoeten? Zijn hun bijnamen voor elkaar...