16 ani din prezent in viitor🦵🏻Selly Carnatul urca pe scena imprieunha cu Florinel Popa si Patrocle si ofera fanilor buchete de placute de mam flottoh si arunca in multime cu carnhati si omletha . Fanii sunt in delir. Shimi Cirnata urla in public "CASTANE , UNDE SUNT CASTANELE?". Multimea la fel ca fanii sunt in delir. Selly Cirnathul incepe sa cante si toate paharele se sparg de la opera lui frumoasa literara. Concertul tine 10 zile si 3 ani cu aparitia speciala a lui IĂN venit tocmai din Giulesti Crangasi. Concertul intra in istorie pentru aparitia bomba , la propriu, a lui Putin cu armata care a vrut sa si spele urechile de la atata razboi. Cand aude vocea lui selly, isi reamineste cat de frumoasa e specia umana si se apuca de videochat cu selly pentru a plati pagubele Ucrainei.
Bă dar Dristorul ala?😡😡🤬🤬
Totusi, ce s a intamplat cu Rebeca Pupuc si Gami Massimo?16 ani din prezent in trecut🦵🏻
"Te ai ratacit baby gorl?"
In momentul ala, un carnat aterizeaza pe fata lui Gami Massimo. Ma intorc sa vad cine este si vad ca Putin se afla la 10 omlete de noi. Socata, vad ca are mainile si boxerii pline de placute de mamflotoo si este fugarit de selly care arunca cu carnati in el. In acel moment de sacrifiu si curaj, imi aduc aminte de sentimentele aprinse pe care le am fata de selly, asa ca decid ca sa o relatie iar din nou cu el.
Astfel, eu cu selly ajutam la arestarea lui Zelensky pentru inceperea atacului asupra Ferentariului si suntem recompensati de presedintele tarii, Mary- mocheta clasei.
"Va aduc medalia din benzina inghetata pentru aceasta victorie. NU APA!"
"NU APA!" Repeta fanii nostri insetati
Eu cu selly ne atingem narile pasional si decidem sa ne intoarcem in blocul selectiv cu prea multe camere din ferentari.Va continua...
CITEȘTI
Selly reparand generatii
RomanceSelly afla de la Andra Gogan ca strica generatii E devastat si trost Asta pana cand se muta la Bucuresti cu chirie la o fata care repara generatii de cand se stie.Hmmmmmmmmm