Жорстокість. Частина перша

57 2 0
                                    

Вей Вусянь хотів вмитися. Йому кортіло подивитися нарешті на лице юнака, який залишив йому своє тіло, от тільки в кімнаті зовсім не було води – ні для вмивання, ні навіть для пиття. Серед безладу він помітив щось, схоже за формою на раковину, але радше за все, це було відхоже місце, а не умивальня.

Усянь штовхнув двері, що вели надвір, але ті не піддалися – вони були замкнені на клямку, вочевидь, щоб божевільний Мо не блукав вулицями.

І ці речі зовсім не додавали Вей Вусяневі радості від переродження!

Він подумав, що міг би трохи помедитувати, щоб звикнути до нового прихистку своєї душі, і сів у позу лотоса. Час пролетів, наче стріла, і коли Вей Вусянь розплющив очі, вже був день – сонячне світло потрапляло до зачиненої кімнати через щілини і вікна.

Вей Вусянь підвівся, але знову відчув запаморочення. Це викликало в нього певну тривогу: «Що ж не так? Духовні сили Мо Сюан'ю настільки мізерні, що я мав би опанувати це тіло за кілька годин. Але пройшло вже пів доби – а я все ще відчуваю, що тіло мені непідвладне. В чому ж річ?»

Ніби у відповідь на думки Вусяня, у його животі щось забуркотіло, і тоді він зрозумів, що стан його зовсім не пов'язаний з ритуалом, духовними силами чи чимось містичним. Це тіло було надто слабким для того, щоб практикувати інедію, тож він хотів їсти. Вей Вусянь з посміхом подумав, що якщо він не знайде їжі, то стане першим серед зловісних духів, хто безславно помре від голоду.

Вей Вусянь підійшов до дверей. Він вже примірювався ногою до клямки, щоб збити її, як раптом почув чужі кроки ззовні. Хтось з силою стукнув у двері і недоброзичливо буркнув:

- Пора їсти!

Але двері все ще були зачиненими. Кілька митей Вей Вусянь здивовано очікував, що слуга їх все ж відчинить, проте потім помітив малесенькі дверцята внизу. Вони відчинилися, і чиясь рука просунула невелику миску.

Слуга за дверима прикрикнув:

- Ну і чого чекаєш? Давай-давай, бери вже. Миску тільки віддай, як доїси!

Ці двері, крізь яку йому просунули обід, були навіть меншими за ті, що роблять у собачих будах. Вочевидь, отвір зробили спеціально для того, щоб годувати навіженого Сюан'ю, не випускаючи його з хати. Вгледівшись у миску, Усянь помітив, що там, окрім порції рису, були ще дві страви, не надто приємні на вигляд. Та й на смак, мабуть, теж.

Засновник темного шляхуWhere stories live. Discover now