„En of love: Love Mechanics

85 5 1
                                    

Opis: Jako inżynier Mark jest całkowicie świadomy faktu, że aby spełnić swoje marzenia, będzie musiał dla nich pracować

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Opis: Jako inżynier Mark jest całkowicie świadomy faktu, że aby spełnić swoje marzenia, będzie musiał dla nich pracować. Zdając sobie sprawę, że ta prawda nie tylko odnosi się do szkoły i pracy, ale odnosi się również do miłości, Mark decyduje, że nadszedł czas, aby wyznać swoją jednostronną miłość. Zbliżając się do swojej długoletniej sympatii, Bar Sarawut z serdecznym wyznaniem, Mark jest zdruzgotany, gdy jego miłość zostaje odrzucona. Załamany Mark próbuje utopić swoje smutki w lokalnym klubie nocnym, gdzie wpada na Vee, jednego z seniorów w szkolnym programie inżynieryjnym. Myląc Vee z Barem, Mark zbliża się do swojego seniora i obaj natychmiast go uderzają. Zdając sobie sprawę, że to, co ma z Vee, jest czymś więcej niż tylko ulotnym uczuciem, Mark zaczyna robić dla niego miejsce w swoim sercu. Ale czy jego i tak już kruche serce będzie miało siłę, aby znieść to, co ma nadejść, gdy dowie się, że Vee ma już dziewczynę?

Ilość odcinków: 4

Czas trwania odcinka: 29 min.

Pochodzenie: Tajlandia

Rodzaj: Dramat

Wyemitowany: 11.04.2020 - 02.05.2020

W jakim języku oglądałam? : J. Angielski, J. Polski

Gdzie oglądałam: YouTube, Viki

Opinia Marlenki: Cóż fajna, krótka historia. Nic dodać nic ująć. Trochę pogmatwane, ale co do fabuły jak najbardziej polecam obejrzeć.

Ocena: 7/10

Link do pierwszego odcinka w komentarzu: https://www.youtube.com/watch?v=hcfMLW0wQpo&list=PLBW5UwY5GEGATT0Oy-xfb1R8tqY-fIQb4

BL SERIES - BL SerialeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz