You are my sky

68 1 1
                                    

Opis: Thorn jest studentem pierwszego roku college'u, który uwielbia grać w koszykówkę i marzy o zostaniu graczem na wysokim poziomie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Opis: Thorn jest studentem pierwszego roku college'u, który uwielbia grać w koszykówkę i marzy o zostaniu graczem na wysokim poziomie. Chociaż jest zaangażowany w sukces, spotyka się z Tupfahem, starszym byłym koszykarzem, którego znał, a który teraz położył własne sportowe ambicje na lodzie. Torn czuje pociąg do Tupfah, ale nie jest pewien, czy powinien powiedzieć Tupfah o swoich uczuciach, czy nie, obawiając się, że może to spowodować problemy. Ale gdy spędzają ze sobą więcej czasu, rozwija się więź przyjaźni, gdy Thorn próbuje przekonać starszego ucznia do powrotu do sportu - ale czy to wszystko może skończyć się miłością? Jednak ich serca – i sportowe nadzieje – nie są jedynymi. Aii ma nadzieję na zdobycie stypendium na studia za granicą. Aby to zrobić, będzie musiał uzyskać wysokie oceny na studiach. Ale chociaż chce zdobyć miejsce na japońskim uniwersytecie, jego głowa jest odwrócona przez piłkarza o olśniewającym wyglądzie, grożąc odwróceniem uwagi od pracy w szkole. Tymczasem dwóch biegaczy w sztafecie czuje się do siebie przyciąganych - pomimo faktu, że jeden spotyka się z siostrą drugiego!

Ilość odcinków: 12

Czas trwania odcinka: 45 min.

Pochodzenie: Tajlandia

Rodzaj: Dramat

Wyemitowany: 8 stycznia 2022 - 26 marca 2022

W jakim języku oglądałam?: J. Polski

Gdzie oglądałam: Viki Rakuten

Opinia Marlenki: Kolejne z moich ulubionych serii. Jest ciekawa fabuła, akcja rozgrywa się właściwie.

Ocena: 9/10

Link do pierwszego odcinka w komentarzu: https://www.viki.com/tv/38349c-youre-my-sky

BL SERIES - BL SerialeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz