TUĞÇE'NIN ISKENCESI

49 1 0
                                    

Dershanede 3 defa kavga edene kadar hic ilgimi cekmemistin kavga ettikten sonrada cekmemistin aslinda sen beni dikizlemeye baslayana kadar sonrada ben seni dikizlemeye basladim zaten ama sen nedense her gordugun yerde guzel kizlar varken neden beni buldun onuda anlamadim bir grubunuz var o grubuzdaki bir kiz yani o aslinda bir orospu bir faise senin got kapagin gibi pesinde aslinda yaninda yani aksam beraber yatmadiginiz kaldi o kiz olmasa sen ilgimi ceken odunun hatta kasintinin tekisin seni sevmiyorum sana asik degilim senden hoslanmiyorum ama seni kiskaniyorum neden dersen nedenini bende bilmiyorum bana gecen gun o bana 10 dakikalik yani dikizlemen karsisinda sen benim suratima baktigin halde ben senin suratina bakamadım cunku gecen gece beni sinir ettin ve bende ne kadar instagramda fotografin varsa facebookta ne paylastiysan twitterdaki tum tweetlerini begendim cunku beni uyuz ettin kendine karsi belkide sen benden hozlaniyorsun bilmiyorum ama ben sana yuruyusunden dolayi KASINTI dedim cunku oyle yuruyorsun ve yanindaki gudubeti bu gun hayalimde bildigin siktim cunku oyle bi iskence cektirdin ki sen yanimda olup beni dinlesen ödün bokuna kacardi o net tugceyi hayalimde goguslerinin ucunu kesip icini dolmalik biber gibi oyup karninida olimpiyat halkasi gibi oyup icine okuz kafasi yerlestirip tirnaklarini yerinden dokup goz kapaklarinin icine atip gozunun beyaz yerlerini cirmalayip saclarini kafa derini kanatarak buyuk bir zevkle yoldum sonra kafanin tam ortasindan ayirip icine ayak parmaklarini batirdim patates cipsi gibi diz kapaklarini disari cikardim kulaklarini kesip gotunden bahce hortumunu sokup kalin bagirsagini dolastirdim ince bagirsagindan sis sokup agizindan kalin bagirsagini cikardim el parmaklarini kesip dograma tahtasinda salatalik gibi dogradim dislerinide beynine sapladim cok zevkliydi vajinanin ortasina balta saplayip tugceye senin organının kucuk gelir diye en kalinindan bahce hortumunu vajinasina kaktirdim sonra dershanenin birebir salonundaki cama ensesinden astim ve uzerine bir not biraktim "keske senin got kapagin olmasaydi M.O"

KASINTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin