TANITIM

93 2 0
                                    

Araf Özdemir
25 yaşında.Sert,belalı,psikopat,umursamaz,yakışıklı, belalı yerlerin sahibi,mafya,kafes dövüşü yapıyor.Hovarda,peşinde düşmanları var.İstediği zaman istediği şeyi alır.Kızlar arasında popüler,kimseyle çıkmaz,yanına kendi istediği dışında kimseyi yaklaştırmaz.Kızları kullanır.Alışkanlıklarından kolay kolay vazgeçmez.Kimseyi düşünmez,kendi bildiğini okur.Uzaktan çok sempatik görünür.Babası yok,en büyük düşmanı olan kişi tarafından babası ölmüş,babasını öldüren kişi annesine tecavüz etmiş.Holdingi var.

Esila Vaveyla
Başına buyruk,burnunun dikine giden,aşktan inancını yitiren,Amerika'da babasıyla yaşayan bir kız.Babası şerefsizin önde gideni.Dövmelere bayılıyor.Annesi ve annesinin akrabalarıyla iletişimi kesmiş.Çünkü annesi babasını aldatmış.Arkadaş çevresi geniş,okulda popüler.Birçok sevgilisi olmuş.Birkaçıyla birlikte olma seviyesine gelmiş.Barlardan çıkmıyor.Gündüz uyuyan gece gezip tozan biri.Özgüveni tavan yapmış.Özgürlüğüne düşkün.Gittiği yerlerde ilgi çeken biri.Birçok polis suçu var.Bir olay karşısında krize girer ve yaptıklarını hatırlamaz.Maceraları ve tehlikeyi sever.Görünüşte nazik ama iç dünyası tam bir psikopat.Belanın diğer adıdır.Erkekleri bile döver.Erkeklerin başını döndürecek kadar güzel.

ARAFTA AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin