D

8 0 0
                                    

L'apocalipsi a favor meu m'ho imaginaria com si fos una altra novel·la el món acabaria tots morts per després anar al paradís per ser jutjats davant l'àngel superior que era dona hi hauria dues portes una per a la llibertat i una altra per patir com si estiguéssim purs d'impureses ens mirarien el que havíem fet a la nostra joventut fent que ens manessin a la vida de reencarnació podríem triar i jo triaria tenir sis reencarnacions
- [ ] Kimetsu no Yaiba
- [ ] Naruto
- [ ] Pokémon
- [ ] Death Note
- [ ] CSI: Miami, Vegas, Nova York, FBI: sèries, Most Wanted, NCIS: Nova Orleans i Hawaii 5.0
- [ ] Harry Potter
Cada vegada que morís iniciaria amb l'altra per veure si acabo morta per només veure que a l'última els àngels em trucarien per parlar a enviar-me en una altra i ni més ni menys al món de Harry Potter només em dirien que escollís un crossover de qualsevol pel·lícula doncs triaria els satànics els Addams per veure com evolucionària al costat de l'única persona de la meva total confiança per recórrer aquest viatge.
Escollís la meva millor amiga que també està enganxada a les pel·lícules de Harry Potter, ella totalment seriosa parent de l'honorable i ancestral família Black llavors estaríem en la segona generació on els pares van ser estudiants, per a mi seria entre una mestissa la novena part Addams , Scamanders i la seva altra meitat Slytherin de l'antic líder de la mateixa cada que va construir amb els altres líders per això arribaríem a canviar el futur però gairebé la resta seguiria igual com la mort dels potter però seria més tràgic fins a vèncer el malvat dolent. Després que la batalla de Howard's vides que van ser víctimes per ser maligne d'Albus Dumbledore tots els Black se salven perquè els 25 anys passin i els anteriors estudiants tornin al lloc on van derrotar el dolent.

Los descendientes de la muerte Donde viven las historias. Descúbrelo ahora