1.Bölüm

0 0 0
                                    

Yanımdan geçen arabaların içinden gelen müzikler eşliğinde okula doğru yürüyorum ve son geçen arabanın içinde çalan şarkı aklımda dönüp duruyor.
Yüzyüzeyken Konuşuruz - Sen Varsın Diye favorilerimden...
Okula vardığımda kapıda okulun popüler çocuğuyla konuşmaya çalışan kızlar karşıladı beni. Gerçekten bir erkeği sırf popüler diye istemelerini anlamıyorum.
11-O yazısını gördüğümde içeri girdim. Bugün ikinci dönemin ilk günü. Yani o iğrenç formayı giymek zorunda değilim.
En arkada yerimi alıp çantamdan kulaklığımı çıkardım tam takacakken yanımdan gelen sesle oraya doğru döndüm.
"Oooo sununda okula gelebildiniz Sıla hanım."
"Maalesef evet."
Bunu dememle Sarp yine en etkileyici gülüşlerinden birini sergiledi.
"Öğle teneffüsünde K şubesiyle basketbol maçımız var sende geliyorsun."
"Emredersiniz Sarp Bey."
"Mert ve Emre hala gelmedi gelince onlara sen söylersin bu dersi kırmayı düşünüyorum giderim az sonra" dedi ukalaca
"İlk günden mi ciddi misin Sarp?"
"İlk gün ders bile işlemiyorlar kalmak için bir sebep göremiyorum." dedi benden iyi sebep mi var!?
"Bari beni de alll" diye sızlandım
"Kızım kendim zor çıkıyorum birde seni nasıl alayım."
"Devamsızlıkların boyunu aştı kalınca ağlama."
"Hadi ben kaçtım." dedi sinir bozucu bir ifadeyle.
Gittikten birkaç dakika sonra hoca geldi ve Sarp yine haklı çıktı ders bomboştu...
Teneffüste uykum olduğu için başımı sıraya koyup dinlenmeye çalıştım ama daha yeni gelen Mert ve Emre verdiğim haberle başımı şişiriyordu. Daha doğrusu Mert şişiriyordu...
"Ne demek 11-K ile maç yapacaklar sonrasında kavga çıkacağını Sarpta farkında engel olmalıyız!"
"Mert yeter artık sanki hiç kavga etmediler ona laf anlatamazsın sal gitsin." dememle saçımı çekti.
"Ya rahat dur yıl sonuna kel giricem senin yüzünden!"
"Bücürlük yapma o saç nasıl bitsin." dedi ve konunun dağılmaması için yine basket maçı hakkında kendini savunmaya devam etti.
Mert konuşurken gözüme Emre takıldı çok az konuşmuştu normalde konuşmada Merti bile geçer.
Bir yere odaklanmış düşünüyordu.
"Emre?" hareket etmedi duymadığını düşünüp yine seslendim.
"Emree?" duymadığını düğünmem saçmalıktı yan sırada oturuyordu.
"Evet"
"Durgunsun sorun ne?"
"Bugün yolda hep konuşturmaya çalıştım ama söylemiyor." dedi Mert
"Sorun yok iyiyim."
"Değilsin sen bu kadar sessiz durmazsın seni 6 yıldır tanıyorum anlatır mısın?"
"Aslında Elifle ayrıldık bu sabah daha doğrusu o ayrıldı..."
"Şaka gibi abi iki saattir çocuğa dil döküyorum kız iki kere sordu dökülü verdi." diye söylendi Mert.
"Neden ayrıldı bir anda?"
"Artık yapamayacağını ilişkimizin bir heyecanı kalmadığını söyledi."
"Siz bir yıldır berabersiniz şimdi mi heyecanı kaçmış hanımefendinin?"
"Çok saçma değil mi bence başkasından hoşlanıyor..."
"Saçmalama benim kankamdan iyisini mi bulacak."
dememle hafif tebessüm edip saçımı karıştırdı. Ardından İngilizce hocası sınıfa girdi.

...Öğle teneffüsünde...
Bahçede Mertle maçın başlamasını bekliyorduk Mert futbolcu yani basketbol oynayamıyor.
O yüzden Sarp Emre ve sınıfın diğer basketçileri bir takım kurmuştu. Gördüğüm kadarıyla sağlam kadro K nin bu sefer hiç şansı yok en son geçen ay oynadıklarında yenilmiştik ama çok az bir farkla sonrasında Alp Sarpa laf atarak olay çıkarmıştı hocalar gelmeseydi büyük bir kavga olacağı kesindi.
Bunları düşünürken diğer takımda geldi.
Konuştukları şeyler burdan duyulmuyor ama sanırım maça başlıyorlardı.
Maçın süresine teneffüsün bitiminden on dakika öncesi olarak karar vermişlerdi.
Sonrası çok hızlı gelişti ard arda atılan üçlükler hafif atışmalar sonucunda maç bitti kazanmıştık Sarp, Mert, Emre ve ben toplanıp biraz konuştuktan sonra sınıfa gidecekken biri kolumu tuttu ona doğru dündüğümde bunun Alp olduğunu gördüm. Yüzlerimiz rahatsız edici derecede yakındı.
"Bugün okuldan sonra yemek yemeye ne dersin?" diye sorduğunda o an yaptığı tekliften çok beni şaşırtan şey Sarpın bir anda Alp'e attığı yumruk oldu...




Evettt bu bölüm bu kadardı uzun tutmaya çalıştım umarım beğenirsiniz💕

Arkadaşız Değil Mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin