2.Bölüm

0 0 0
                                    

Yatağımda uzanırken tavana bakıp bugün maçtan sonra olanları düşünüyordum.
Alp'in yıllardır benden hoşlandığı zaten belliydi ama bana ilk defa buluşma teklif ediyordu. Zaten reddedecektim Sarpın yaptığı şeyin nedenini anlayamamıştım arkadaşını korumak istedi diye düşünmeye çalışsamda kimse bu kadar aşırı tepki vermezdi. Aslında yıllardır Sarpın bana karşı birleyler hissettiğini düşünüyordum eğer böyleyse bu arkadaşlığımızı bozabilirdi.
"Sıla yemek hazır kızım hadi gel!"
"Tamam geliyorum!" saçlarımı toplayıp mutfağa gittim.
"Babam yok mu?"
"İşi devam ediyormuş."
"Saat 22.17 nasıl hala devam edebilir."
"Çok önemli bir iş almışlar ama süresi kısıtlı olduğu için ofiste sabahlayacaklar sanırım."
"Çok yazık."
"Aynen öyle sen daha okuldan gelince bile savaştan çıkmışa dönüyorsun."
"Sen sınıfta bayılmadığıma dua et."

Ödevimi yaparken bir anda telefonum titredi .Baktığımda Sarptan bir mesaj gördüm.

"Bugün olanlar hakkında bana kızgın mısın?"
                                 "Hayır sadece anlam veremedim."
"Yanlış düşüncelere kapılmanı istemem ben sadece arladaşımı korudum."
                                                      "Peki iyi geceler."
"Sanada."

Pekala aslında bu saatte hala bu olayı düşünmesi garip ve yazdığı şey biraz sertti ama sonuçta bende bu saatte bu olayı düşünüyorsam onunda düşünmesi normal olmalı. Kafamı bununla meşgul edeceğime yemi bir diziye başlarım daha iyi.
Arkadaşımdan dizi önerisi izleyip önerdiği diziyi izlemeye başladım ve uyuyakalacağımı anladığımda bilgisayarı kapatıp yatağıma girdim.

"Ya kızım tamam Sarp işte agresif niye takıyorsun düşmanı en yakın arkadaşına laf atarsa çoğu erkek yumruk atardı."
"Sen atar mıydın?"
"Yani ben atmazdım."
"Deliricem ya sen erkek değil misin hani her erkek atardı."
"O başka bu başka."
Mertin bu saçma düşünce stiline göz devirdikten sonra yine dersi dinlemeye koyuldum. Sarp her zaman ki gibi ilk dersi asmıştı.
Zili duyduğum gibi kantine doğru yola koyuldum.
Tek başına oturup telefonuna bakan Sarpı görünce masasına gidip boş bir sandalyeye oturdum.
"Selam."
"Selam bücür."
"Boyum 1.67 ortalamanın üstünde!"
"Eminim öyledir."
"Bu arada bir daha 11-K ile tövbe maç yapmayın ya hoca görseydi ne olurdu biliyorsun değil mi"
"Ne olurmuş görürse?"
"Disipline gidersin aaaa ama doğru artık sende bu bir rutin olduğu için muhtemelen çok önemsemezdin."
"Aynen öyle o kim ki sana çıkma teklif ediyor Allah Allah tepem atıyo düşündükçe."
"Abartma altı üstü sordu çocuk." diyip sırıtınca kafamı ittirdi.
Tam o sırada kantine biri girdi. O an içimden sorun olmaması için dua ediyordum. Onu görmemiş gibi yapmaya çalışsam da çok geç beni görmüştü ve ikimizin olduğu masaya doğru geliyordu.
En sonunda Sarpta masanın önüne varmış dikilen Alpi görünce kaşlarını çatıp güldü.
"Sıla için geldiysen müsait değil hadi işine gücüne bak sorun çıkmasın."
"Sakin ol şampiyon ben onunla konuşacağım seninle değil. Hala teklifim geçerli." diyip göz kırpınca yüzümü buruşturup birşey diyecekken. Duyduğum Sarpın sesiyle vücudumu bir korku kapladı.
"Sevgilime ikinci kez buluşma teklif ediyorsun ilkinde dersini almamışsın şimdilik birşey demiyorum ama üçüncüde birinci kadar vicdanlı olmam."


Olaylar karışsın bakalım birazzz❤️‍🔥
İlk bölüm ve bu bölümde yazım yanlışı varsa özür diliyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 28, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Arkadaşız Değil Mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin