Nisa; "kadın"demek!

1.2K 34 9
                                    

Selamlar bi süredir yoktum çünkü maalesef benim OgNis love finished. Özellikle son yaşanan olaylardan sonra Ogeday'a çok gıcık oldum ve kendimi Nisa'nın yerine koyup üzüldüm.

Ama hikayeyi soranlar vardı bu yüzden devam etmek istedim. Fakat reel hayattaki momentlar tükendi maalesef kafamdan kurgu yapıcam umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum.

. . . . . . . . . . . .

Bu akşam Ogeday beni yemeğe çağırmıştı, ilişkimizin birinci ayını kutlamak için elleriyle bana yemek yapmak istemiş, ay ay kutlamayacağız tabii ki ama ilk ay önemlidir. Bu işin bir miladı olduğu gibi bir kutlaması da olmalı..

Her zamankinden biraz daha şık olmak istedim O'na giderken. Çocuk beni hep eşofman ve sweatshirt ile görüyor. Farklı bir Nisa ile karşılaşmasının zamanı geldi diye düşünüyorum artık.

Sırt dekolteli beyaz crop ve siyah mini şort eteğimi giyip saçlarımı açık bıraktım, kırmızı güneş gözlüğümü kafama taktım çünkü gittiğimde güneş çoktan batmış olucaktı. Altıma beyaz spor ayakkabılarımı giyindim maalesef bu gün bu kadar şıklık yeterdi, topuklu ayakkabı giyemezdim, her ihtimale karşı üzerime kot ceketimi alarak taksiye atladım ve Ogedayın evinin yolunu tuttum.

Aslında kendisi gelip beni almayı teklif etmişti ama şimdi o kadar yol çekmesine gönlüm razı gelmedi, "ben gelirim" dedim. Yol üzerinde uğradığım bir tekelden de beyaz şarabımı alıp kapısını çaldığımda şaşkın bir Ogeday karşıladı beni. Gözlerini kısıp iyice bir süzdü öyle ki utanmıştım bu bakışlardan.

-Hoşgeldin Nisa, ne kadar farklı olmuşsun
+Farklı derken Oge ??
-Yani güzel, güzel anlamında dedim çok şık olmuşsun.

Karşımdaki nutku tutulmuş Ogeday, kadınlık gururumu okşamadı desem yalan olur. Bu gece gemileri yakmıştım. Onu hiç tanımadığı bir Nisa ile tanıştıracaktım.

Et sote ve tortelini yapmış Ogeday. Mutfaktaki küçük masada şık bir ortam hazırlamış hatta mum bile yakmış, ben de elimdeki şarabı buzdolabına koyup birazcık soğumasını bekledim. Ardından afiyetle yemeklerimizi yedik. Ogeday gerçekten yemek yapma işinde benden çok daha yetenekliydi.

Ardından salona geçerek şarap içmeye devam ettik, evinin karşısındaki parkta küçük çocuklar oyun oynuyor, biraz ileriden Kadıköy manzarası harika gözüküyordu, camın önüne geçerek dışarıyı seyretmeye başladım.

+manzara çok hoş değil mi ?
-benim manzaram daha güzel dedi Ogeday sırıtarak bu sırada tam arkamda koltuğun kol koyma kısmına dayanmış beni de belimden tutarak kendisine çekmişti. Saçlarımı sırtımdan çekip omuzlarımın üzerine attığında sırtım tüm çıplaklığıyla onun karşısında duruyordu.

Manzaram gerçekten çok güzel dedi, parmaklarını sırtımda gezdirirken, bu arada diğer eli belimden iyice kavramış ve beni kucağına doğru çekmişti. Erkekliğindeki sertliği kalçamda hissetmemle kucağına daha da yerleşmem bir oldu.

Nisa; nisa kadın demekti. Bu gece ona kadınlığımı sunmaya kararlıydım. Bu gece onun kadını olmak istiyordum.

Kadehteki tüm şarabı kafama dikip bardağı kenara koydum bunu yaparken hafif eğilerek kalçamı ona biraz daha bastırmıştım bu hareketim üzerine gözlerini kapatıp dudaklarını ısırdığını göz ucumla görmüştüm.

Açıkcası bu beni daha da tetiklemişti, saçlarımı ellerimin arasında alıp kaldırdım, kalçalarımı hafif bir ritimde sallamaya ve Ogeday'a mini bir kucak dansı yapmaya başladım. Ritimli hareketlerle kalçalarımı onun erkekliğine sürtüyordum ve bu hareket onun çok hoşuna gitmişti.

+Nisam napıyorsun sen öyle ?
-napıyorum kii bişi yapmıyorum dedim cilveli bir şekilde gülerek.

Ogeday daha fazla bu işkeceye dayanamarak beni kendisine doğru çevirdi ve dudaklarıma yapıştı, uzun ve derin bir öpüşmeden sonra bu sefer geri çekilen taraf ben oldum ve kadehleri göstererek birer tane daha içer miyiz diye sordum. Başıyla beni onayladı ve mutfağa doğru yol aldık.

Tezgaha doğru yöneldiğimde arkamdan geldi ve yine belimden kavrayarak bedenlerimizi birbirine yapıştırdı, ardından bir adım geri çekilerek beyaz cropun fiyonkunu çözmesiyle beraber crop yeri boyladı. İçimde sütyenim yoktu dolayısıyla şu an Ogedayın karşısında üst bedenim çıplak ve arkam dönük bir şekilde duruyordum. Aniden beni tezgaha dayadı ve ensemden başlayarak sırtımı öpmeye devam etti. Belime kadar devam eden yoğun öpüşleri sırasında zaten kısacık olan şort eteğimi de seri bi hamleyle üzerimden kurtarmıştı. Şimdi sırtım ona dönük ve tezgaha yaslanmış bir şekilde, sadece külot ile duruyordum karşısında.

Kafamı geri attığımda bi inleme çıktı dudaklarımdan bu onu daha da hırslandırmış olucak ki boynuma yöneldi ve sert hareketlerle emmeye başladı. Elimdeki şarap şişesinin kapağını açıp ona doğru döndüm ve gözlerimi ona dikerek şişeyi kafama diktim, şişeden akan damlalar göğüslerime doğru geldi, Ogeday'ın ensesinden tutup göğsüme doğru yön verdim ve memelerimi yalamasını sağladım.

+şarabın tadı böyle daha güzelmiş dedi göğüslerimi yalarken ve devam etti vücudundan şarap içmeyi sevdim.
-daha çok sev! dedim Ogeday'ın gömleğinin düğmelerini açarken.

Gömlekten de kurtulduktan sonra beni kucağına aldı ve yatak odasını geçtik. Beni yatağa doğru yöneltti ancak bi hamle ile onu altıma alacak şekilde yatağa uzanmasını sağladım ve gözlerimi gözlerinden ayırmadan şortunu çıkarmaya başladım.

Boxer ile kaldığında onu oturur vaziyete geçirdim ve kucak dansıma kaldığım yerden devam ettim olukça hoşuna gitmiş olucak ki birkaç dakika sonra zaten pek de bi örtücülüğü olmayan külodumu sert bi hareketle üzerimden çıkardı ve beni yatağa yatırdı.

Ogeday'ı başka bir Nisa ile tanıştıracakken ben de onun bu hırçın yönünü keşfettim. Demek yatakta böyleydi mavi gözlü adamım...

Bu gece bizim için özeldi hep de özel kalacaktı. Kendimizi tamamen birbirimize açtık, birbirimizin olduk. Birbirimizi farklı bir yönden tanıdık.

+Nisam, kadınım!!
-Ogedayımmm!!

İnlemelerimiz birbirine karışırken biz hala birbirimizin olmaya devam ettik.

Yorumlarınızı bekliyorum, maalesef son olaylar hepimizin psikolojisini irana gönderdi farkındayım. Stay strong knkslar artık ne kadar mümkünse ✌🏻🙈

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 02, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tamamlanan Boşluklar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin