MIESZKAŃCY DOMU:
STACHU-(Bóbr)jest to osoba, która.... Ciągle je. Bez konkretnego powodu i wcale nie przybiera na wadze! Pracuje jako sensei (uczy aikido). Oraz gra w zespole z Kaiem, Werą i Mają. Jest biseksualny (on/jego)
WERA-(Weeer, znanx takze jako „król furasow):zarabia jako tatuatorka ale takze perkusista w zespole. Ma wybuchowy charakter i jest strasznie głośna (bede pisac glownie w formie żeńskiej o tej osobie ale meska tez sie bedzie trafiać, mowie odrazu ze jest genderfluid, aseksualnx, ona/on/xe)
MAJA-(blob) Jest tą najcichszą osobą, duzo czyta i uwielbia ogladac kryminały oraz horrory. Jest dobrą/ym przyjacielem ale jesli np. pies ci umrze, nie wydarzeń zbyt wielkiego współczucia. Nie jest to spowodowane tym ze jest poprostu zimna suka (sry za określenie) ale nie rozumie zbytnio swoich uczuc. (Tak mysle)
Genderfluid, aseksualnx (tak, znowu.) A! I w zespole gitara.(on/ona/ono)Iga-mega duzo czyta, zawodowo jest takze psychologiem i terapeutą. Jest ego-topem i co uwarzam za jej dobra cechę: szanuje wszystkich ale niektorych, ktorych nie lubi- moze im poprostu w zdrowy sposob uświadomić pewne rzeczy. Jest Panseksualna.
(Ona/jej)FILIP-jest z zawodu tarocistą i nagrywa to na media (kreatywnie, nie powiem) jest chlopakiem ale serio zachowuje sie jak stereotypowa kobieta typu: ✨domysl sie✨. Mysle ze kazdy wie o co chodzi. (Homo, on/jego. Choc dla zartow Kai czasem do niego mowi żono ale to tam nie wazne)
KAJETAN (Kai)- drugi gitarzysta w zespole,ma duzo zainterosowan, takze plastyczne. Oprucz gitarzysty, zarabia glownie jako ekspedient w sklepie muzycznym. Oraz czasem sobie dorobi jako fotograf. Kocha koty i kawe. (No Filipa tez ale to oczywiste ) Uwielbia też piec (nie gotowac, to roznica). On/jego, Homoseksulany, biromantyczny.
OSOBY KTÓRE PRZYJEŻDŻAJĄ DO NASZEGO DOMU CO JAKIS CZAS:
OLIWIA- (Dudu) Uwielbia zwierzęta i bardzo o nie dba. Kocha ogladac seriale calymi dniami. Czesto rozpiera ją energia. Jest żartobliwa i ma naprawde dobre zarty. (Pan/Bi, ona/jej)pracuje za ro jako ta pani w schronisku.
OLIWIA(pantera)- najbardziej chyba ironiczna postac. Jest bardzo zabawna i ma charakter ktory szczeze? Troche trudno pojac. Ale wydaje mi sie to ze jest to strasznie zabawne i fajnie sie z nia rozmawia. (Ona/ jej, dla potrzeb ksiazki jest biseksualna ;) ) pracuje jako standup'erka (chyba tak sie pisze to 😭)
Ola(Natan)- pracuje w zakładzie samochodowym. Uwilbia samochody, jest blachara xd (she/her, omniseksulana)
YOU ARE READING
Domek nad jeziorem v2
Teen FictionJest to troszke przeinaczona wersja wydarzeń z ksiazki „domek nad jeziorem" (tak, wiem sie nie różni prawie tytuł ale jestem w tym wzgledzie bardzo leniwy). Mamy nowych super bohaterow- Ige, Maję, Oliwkę i Oliwke (HAHAH) oraz Olę, a postacie ktore z...