1.bölüm

96 5 0
                                    

BÖLÜM ŞARKISI NOVA AMOR -WEATHER BEN ONU DİNLEYEREK YAZDIM VE DİNLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM

bundan sadece 2 yıl öncesine kadar her şey o kadar yolundaydı ki hatta sanırım fazla yolundaydı ki evren bu kadar mutluluk fazla diyerek tüm sevdiklerimi benden tek tek almıştı ....... ********************************************************

2 yıl önce

o akşam her şey harikaydı doğum günü partisi çıkışıydı saat 12.00'ı biraz geçiyordu ve biz arabayla eve dönüyorduk ozan (abim ama sadece aramızda bir yaş var ) ve ben alkolü biraz fazla kaçırmamızdan dolayı bağıra bağıra şarkı soyluyorduk annem ve babamda bize bakıyorlardı yani hepimiz çok mutluyduk taki bizim eve girmek için geçmemiz gereken 4 yol kavşağına kadar keşke oradan geçmeseydik ... ben baygındım yavaş yavaş uyanmaya başladığımda ise her yerde ambulans vardı siren seslerinden başka bir şeyde duymuyordum son hatırladığım şey ise annemin üzerine beyaz çarşaf örtmeleriydi sonrası koca bir karanlık ......

************************************************

- uyanıyor galiba doktor bey

gözlerimi açmaya çalışıyordum başım çatlıyordu gözlerimi tamamen açtığımda ise hastane olduğu çok bariz olan odaya ayağımdaki alçıya ve doktor ile hemşireyi görmüştüm bir şeyler hatırlamaya çalıştıkça başım daha da ağrıyordu kendime gelmemi sağlayan ses ise doktorun sesiydi

-merhaba doğa benim kendinizi nasıl hissediyorsunuz ?

-başımın ağrımasını ve ayağımın acısını saymazsak gayet iyiyim .ben ne zamandır buradayım ?

-yaklaşık 3 gün oldu küçük hanım

-peki benimle beraber buraya başka gelen oldumu ?

-evet ailenizde sizinle aynı anda hastanemize gelmişlerdi.

-peki onları görebilirmiyim?

bir anda hemşirenin doktorla bakışmaya başladığını gördüm hayır hayır kötü bir şey olmuş olamazdı değil mi

-onlara bir şey olamdı değil mi?

gözlerime yaşlar dolmaya başlamıştı

-çok üzgünüz biz elimizden geleni yaptık ama anneniz ile ozan bey .....

doktorun diğer söylediklerini duymuyordum bile gözlerimden yaşlar sicim olup okuyordu sadece ağlıyordum gözyaşlarım yüzünden etrafı bulanık görüyordum yan tarafımdaki masanın üzerinde duran sürahı elime alıp yere fırlattım ...

**************************

şimdiki zaman

şimdi de son 2 yıldır yaptığım gibi okuldan gelmiş elimde kahvem yanımda ise son iki yıldır konuştuğum sayılı insanlardan biri olan alya vardı beni yine güldürmeye çalışıyo ben de her zamanki gibi onu dinliyomuş gibi görünüp manzarayı izliyordum . Taki söylediği son şeye kadar okula yeni çocuk gelicekmiş adı neydi alpcan mı Alper mi ha yok yok alp ti evet alpti .

-kızım herkez çok yakışıklı olduğunu konuşup duruyo yani ben görmedim ama okula kayıt için geldiğinde bizim parazitler görmüş onlar anlattı.

-iyi banane bundan

-offff yeter ya kendine gel artık sana yardımcı olmaya çalıştıkça beni geri çeviriyosun yeter artık anlıyor musun yeterrrrrrrr'!. dedi ve evden çıkıp gitti

ben ne yapıyordum biliyomusunuz sadece boş boş dışarıya bakıyordum .

kapımın sesini duyduğumda babamın geldini anladım

-baba hoş geldin

-hoş bulduk canım benim biraz işlerim var bir şey olursa çalışma odasındayım. dedi ve gitti.

bende canım zaten yemek yemek istemediğinden odama çıkıp bvb'li pijamalarımı (bilmeyen varsa bvb ''black veil brides'' diye bir müzik grubu) giyip kulaklıklarımı takıp kendimi uykuya bıraktım sonuçta yarın yeni bir gündü ve ne olacağı faili meçhuldü.........

************************************************************

evet arkadaşlar bu benim ilk hikayem yani aslında ilk değil daha önce 3-4 yıl önce kendi çapımda bir şeyler karalamıştım ama daha sonra hikayeleri silip hesaplarımı kapatmıştım ama arkadaşlarımın ısrarları üzerine yeniden yazmaya karar verdim bu sefer daha olgunnca şyler yazacağıma inanıyorum tabiki hatalarım olacaktır ama her bölümde biraz daha profesyonelleşeceğime inanıyorum.......

AKIP GİDERKENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin