ᴀʏᴇ-ᴀʏᴇ! ᴍʏ ᴄʜᴏᴄᴏꜱ!
ᴡᴇʟᴄᴏᴍᴇ, ᴏʀ ᴡᴇʟᴄᴏᴍᴇ ʙᴀᴄᴋ, ᴋᴇᴋᴇ~
ɪꜰ ʏᴏᴜ ʜᴀᴠᴇ ʀᴇᴀᴅ ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ, ᴀɴʏ ᴏꜰ ᴍʏ ᴡᴏʀᴋ, ɪ'ᴍ ʙᴀᴄᴋ ʜᴇʀᴇ ᴡɪᴛʜ ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ! *ᴄʜᴇᴇʀꜱ ꜰᴏʀ ᴍᴇ* ᴀɴʏᴡᴀʏꜱ, ᴛʜɪꜱ ʙᴏᴏᴋ, ᴀꜱ ɪᴛ ꜱᴀʏꜱ, ɪꜱ ᴀ ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋ ꜰᴀɴꜰɪᴄᴛɪᴏɴ. ᴛʜᴇ ɪᴅᴇᴀ, ᴛʜᴇ ꜱᴛᴏʀʏ, ᴛʜᴇ ᴘʟᴏᴛ ɪꜱ ᴀʟʟ ᴍɪɴᴇ, ᴏʀɪɢɪɴᴀʟ ᴡᴏʀᴋ, ᴘᴇᴇᴘꜱ~
ʜᴏᴡᴇᴠᴇʀ, ʙᴇꜰᴏʀᴇ ʏᴏᴜ ʙᴇɢɪɴ ᴛᴏ ʀᴇᴀᴅ ɪᴛ, ᴛʜᴇʀᴇ'ꜱ ꜱᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ɪ'ᴅ ʟɪᴋᴇ ᴛᴏ ᴛᴇʟʟ ʏᴏᴜ ᴀʟʟ.
1. ᴘʟᴇᴀꜱᴇ ɴᴏᴛᴇ ᴛʜᴀᴛ ɪ ᴀɪɴ'ᴛ ꜱᴇxᴜᴀʟɪᴢɪɴɢ ᴏᴜʀ ɪᴅᴏʟꜱ, ɴᴏᴘᴇꜱ, ɴᴏᴛ ᴀᴛ ᴀʟʟ!
2. ɪꜰ ʏᴏᴜ ꜱᴀʏ ᴡʜʏ ɪ ᴀᴍ ᴍᴀᴋɪɴɢ ꜱʜɪᴘᴘɪɴɢ ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋ, ᴡᴇʟᴘ! ʜᴇʀᴇ ɪᴛ ɢᴏᴇꜱ,
ɪ ʟᴏᴠᴇ ᴛʜᴇɪʀ ʙᴏɴᴅ, ɪ ʟᴏᴠᴇ ᴛʜᴇ ᴜɴᴅᴇʀꜱᴛᴀɴᴅɪɴɢ ᴀɴᴅ ʙʀᴏᴛʜᴇʀʟʏ ʟᴏᴠᴇ ᴛʜᴀᴛ ᴛʜᴇʏ ʜᴀᴠᴇ. ɪ ʜᴀᴠᴇ ᴍᴇʀᴇʟʏ ᴜꜱᴇᴅ ᴛʜᴇᴍ ᴀꜱ ᴛʜᴇ ᴍᴀɪɴ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀꜱ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ʀᴇꜱᴛ ᴏꜰ ᴛʜᴇ ʙᴛꜱ ᴀꜱ ᴛʜᴇ ꜱɪᴅᴇ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀꜱ ɪɴ ᴛʜᴇ ꜱᴛᴏʀʏ ᴛᴏ ᴍᴀᴋᴇ ɪᴛ ᴇᴀꜱʏ ᴛᴏ ɪᴍᴀɢɪɴᴇ, ɪ ᴍᴇᴀɴ ɴᴏ ʜᴀʀᴍ, ɴᴇɪᴛʜᴇʀ ᴅᴏ ɪ ꜱʜɪᴘ ᴛʜᴇᴍ ɪɴ ᴀ ᴡᴀʏ, ᴛʜᴀᴛ ɪᴛ'ʟʟ ᴅɪꜱʀᴇꜱᴘᴇᴄᴛ ᴛʜᴇᴍ. ɪ ʀᴇꜱᴘᴇᴄᴛ ᴛʜᴇᴍ, ᴏᴜʀ ɪᴅᴏʟꜱ, ɪ ʀᴇꜱᴘᴇᴄᴛ ᴛʜᴇɪʀ ᴄʜᴏɪᴄᴇꜱ.ᴀɴᴅ ꜱᴏ, ɪꜰ ʏᴏᴜ ᴄᴏᴍᴇ ᴜᴘ ʜᴇʀᴇ ᴀɴᴅ ᴘᴏᴜʀ ᴏᴜᴛ ʜᴀᴛᴇ, ɪ'ᴍ ꜱᴏʀʀʏ, ʙᴜᴛ ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴄᴀʀᴇ. ɪ ᴀᴍ ᴍᴀᴋɪɴɢ ɪᴛ ᴄʟᴇᴀʀ, ᴛʜᴀᴛ ɪᴛ'ꜱ ꜰɪᴄᴛɪᴏɴ, ᴛᴏ ʙᴇ ᴘʀᴇᴄɪꜱᴇ, ᴀ 'ꜰᴀɴꜰɪᴄᴛɪᴏɴ'. ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ'ꜱ ɪᴍᴀɢɪɴᴀᴛɪᴏɴ, ɴᴏɴᴇ ᴏꜰ ɪᴛ ɪꜱ ʀᴇʟᴀᴛᴇᴅ ᴛᴏ ʀᴇᴀʟ ʟɪꜰᴇ, ɴᴇɪᴛʜᴇʀ ᴅᴏᴇꜱ ɪᴛ ᴘᴏɪɴᴛ ᴛᴏ ᴀɴʏᴏɴᴇ ɪɴ ʀᴇᴀʟ ʟɪꜰᴇ. ɪ ᴅᴏ ᴀɢʀᴇᴇ, ɪ'ᴍ ᴀ 'ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋ ꜱᴛᴀɴ', ʙᴜᴛ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴀᴛ, ɪ ᴍᴇᴀɴ ɴᴏ ʜᴀᴛᴇ ᴀɢᴀɪɴꜱᴛ ᴛʜᴇᴍ ᴏʀ ᴛʜᴇɪʀ ʙᴏɴᴅ. ɪꜰ ʏᴏᴜ ᴅᴏɴ'ᴛ ʟɪᴋᴇ ɪᴛ, ᴅᴏɴ'ᴛ ʀᴇᴀᴅ ɪᴛ. ɪᴛ'ꜱ ᴍᴇʀᴇʟʏ ᴀ ꜱᴛᴏʀʏ, ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇᴍ ᴀꜱ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀꜱ. ᴛʜᴇʀᴇ ᴍɪɢʜᴛ ʙᴇ ᴘᴀʀᴛꜱ ᴛʜᴀᴛ ᴡᴇʀᴇ ꜱᴏʀᴛᴀ ᴄʀɪɴɢᴇ ᴏʀ ꜱᴀʏ ᴄʜᴇᴇꜱʏ ᴀɴᴅ ᴀ ʙɪᴛ ʀᴏᴍᴀɴᴛɪᴄ, ʜᴏᴡᴇᴠᴇʀ, ʏᴏᴜ ᴡᴏɴ'ᴛ ꜰɪɴᴅ ᴀɴʏ ᴍᴀᴛᴜʀᴇ ꜱᴄᴇɴᴇꜱ, *ɪ ᴘᴀʀᴛɪᴄᴜʟᴀʀʟʏ ᴅᴏɴ'ᴛ ʟɪᴋᴇ ᴛᴏ ʀᴇᴀᴅ ᴏʀ ᴇᴠᴇɴ ᴛᴏ ᴡʀɪᴛᴇ ꜱᴜᴄʜ ꜱᴄᴇɴᴇꜱ* ᴛʜɪꜱ ᴍᴇᴀɴꜱ, ᴛʜᴇʀᴇ'ꜱ ɴᴏ ꜱᴍᴜᴛ. ꜱʟɪɢʜᴛ ᴀʙᴜꜱᴇ ᴍɪɢʜᴛ ʙᴇ ᴛʜᴇʀᴇ, ᴀɴᴅ ᴀ ꜰᴇᴡ ᴛʀɪɢɢᴇʀɪɴɢ ᴛᴏᴘɪᴄꜱ, ꜱᴏ ɪ ᴀᴘᴏʟᴏɢɪᴢᴇ ᴀᴛ ꜰɪʀꜱᴛ, ɪꜰ ɪ ʜᴜʀᴛ ꜱᴏᴍᴇᴏɴᴇ, ᴏʀ ɪꜰ ꜱᴏᴍᴇᴏɴᴇ ꜰᴇᴇʟꜱ ʙᴀᴅ ᴏʀ ᴘᴏɪɴᴛᴇᴅ ᴏᴜᴛ ᴅᴜᴇ ᴛᴏ ᴍᴇ. ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴍᴇᴀɴ ᴀɴʏ ᴅɪꜱʀᴇꜱᴘᴇᴄᴛ, ɴᴏᴛ ᴇᴠᴇɴ ᴀɢᴀɪɴꜱᴛ ʏᴏᴜ. ɪ ʟᴏᴠᴇ ʏᴏᴜ ᴀʟʟ, ᴍʏ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ!
ɪ ʀᴇꜱᴘᴇᴄᴛ ᴍʏ ʀᴇᴀᴅᴇʀꜱ, ꜱᴏ ᴘʟᴇᴀꜱᴇ ʀᴇꜱᴘᴇᴄᴛ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴍʏ ᴄʜᴏɪᴄᴇꜱ ᴛᴏᴏ.
YOU ARE READING
𝕋'𝔸𝕚𝕞𝕖𝕣. 《Taekook》
Fanfiction𝔗'𝔄𝔦𝔪𝔢𝔯: '𝔱𝔬 𝔩𝔬𝔳𝔢 𝔶𝔬𝔲...' (𝔗𝔞𝔢𝔨𝔬𝔬𝔨) ᴀ ꜱᴛᴏʀʏ ᴛʜᴀᴛ ᴍᴏᴠᴇꜱ ʙᴇᴛᴡᴇᴇɴ ᴛʜᴇ ᴘʀᴇꜱᴇɴᴛ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ᴘᴀꜱᴛ, ᴀʙᴏᴜᴛ ᴀ ʙᴏʏ, ɴᴀᴍᴇᴅ ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ, ᴀɴᴅ ʜᴏᴡ ʜᴇ ꜰᴀᴄᴇꜱ ᴛʜᴇ ʜᴀʀꜱʜ ʀᴇᴀʟɪᴛɪᴇꜱ ᴏꜰ ᴛʜᴇ ᴡᴏʀʟᴅ, ʜᴏᴡ ʜᴇ ɢᴇᴛꜱ ᴏᴠᴇʀ ᴛʜᴏꜱᴇ ᴡʜᴏ'ᴠᴇ ʜᴜʀᴛ ʜɪᴍ, ʜᴏᴡ ʜ...