csalódott barátnő

13 1 0
                                    

Már azon voltam hogy haza megyek amikor be jött Finn a konyhába Finn - figyelj minden rendben van?  (Kedvesnek tűnt hogy ide jött segíteni meg minden ezért kedvesen vissza is szóltam neki hissz nem ő a bűnös.. na jó valjuk be kicsit ő is..) Sara - semmi bajom sincs csak éhes voltam és ki jöttem a konyhába enni valamit Finn - ja jó csak azért mert jennie szólt hogy kérdezem meg tőled hogy jól e vagy Sara - öm köszi igen jól vagyok na de én szerintem megyek is ha nem bánod finn - de figyelj ne menj most fogunk felelsz vagy merszezni te is gyere   Sara - hát figyelj nem akarlak titeket zavarni elég bajt okozzok mindenhol Finn - gyere már na semmi nem fog történi bízz bennem (megfogta a kezem és levezettet igen ne is keljen elmondanom de örültem neki de ugye mire le értünk gyorsan el is engedte ne hogy valaki meglássa)
le mentünk és ott már ültek a többiek Jennie - egy kicsit sokat tartott meddig le jöttetek mit csináltatok oda fent? (Furcsán végig nézve rám) Sara - semmit se csak finn meg kérdezte miért mentem fel a konyhába jennie - okes gyertek felelsz vagy merszezni akkor (el is kezdtük minden jó volt meddig) jennie - felelsz vagy mersz Sara? Sara - hm felelek jennie - miért utálod a szerelmet? (Szégyeltem magam el mondani az igazat mivel ott volt Finn és nem akartam hogy tudja hogy miatta) Sara - hát csak simán azért mert sokat nyálaskodnak a szerelmesek és ezt nem bírom.. jennie - nem Finn miatt utálod? Finn - ez komoly? (Mondta enyhén bunkón) (nem tudtam mit mondani annyira szégyeltem magam ezért fel kaptam a táskám és el indultam haza felé) Jennie - várj (szalad ki a házból) mi a bajod? Sara -  semmi csak haza akarok menni mert nem érzem most jól magam jennie - talán féltékeny vagy mert nekem össze jött Finn? Sara - nem vagyok féltékeny meg amúgy is nem azért hívtál ide hogy megbeszéljük a a problémákat? (Kérdeztem idegesen) Jennie - de igen csak közbe jött ez is hogy elmondjam nemed amúgy meg láttom rajtad Sara féltékeny vagy nagyon is (folytatta a veszekedést amit valamiért nem akart abba hagyni)Sara - egyáltalán nem vagyok féltékeny csak hagyjatok most békén köszi (el kezdtem tőle futni mert tudtam ha tovább maradnák baj lenne)

Vélemény?

Sara Története Donde viven las historias. Descúbrelo ahora