Su-metal

42 3 6
                                    

Właść. Suzuka Nakamoto ( 中元 すず香 Nakamoto Suzuka) urodzona 20 grudnia 1997 roku w Hiroshimie. Należy do Twinklestars i Babymetal, jednak Babymetal przyniosło jej najwięcej sławy. Jest najstarsza w zespole (jest dwa lata starsza od reszty zespołu). W latach 2008-2009 należała do grupy Karen Girl's. Ma starszą siostrę Himekę, która również była piosenkarką - należy do grupy Nogizaka46, która jest oficjalnym rywalem grupy AKB48, jednak o tym nie w tej książce. Oprócz Himeki ma jeszcze jedną starszą siostrę.

Biografia

W 2002 roku Nakamoto wygrała Grand Prix w konkursie Image Girl Jewel Drop, reklamowała linię kosmetyków dla kidosków  wyprodukowaną przez Bandai, a następnie wystąpiła w kilku reklamach Jewel Drop.

W 2006 roku została przyjęta do Actor's School Hiroshima (ASH). Studiowała z inną przyszłą członkinią Sakury Gakuin, z którą była zaznajomiona przed pójściem do szkoły, gdzie rywalizowała z Riho Sarashi (tancerką wspierającą Babymetal po odejściu Yui), ponieważ były uważane za dwie najlepsze uczennice szkoły w tamtym czasie.

W 2007 roku podpisała kontrakt z agencją Amuse inc. po tym, jak zajęła drugie miejsce w 2nd Star Kids Audition organizowanym przez firmę.

W 2008 roku jej agencja utworzyła trio o nazwie Karen girl's, a Suzuka została w nim wybrana. Grupa została przedstawiona jako młodsza siostra dziewczęcego trio Perfume i zaśpiewała kilka piosenek przewodnich do anime Psychic Squad. Grupa rozpadła się 31 marca 2009 roku, po tym jak anime się zakończyło.

W kwietniu 2010 roku Suzuka została członkinią Twinklestars, grupy idolek stworzonej przez jej agencję. Członkinie grupy utworzyły także pododdziały zwane „klubami", z których każdy wydał własne piosenki jako całość. Suzuka dostała się klubu „Heavy Music" (重音部, Jūonbu ) , który wydawał piosenki pod nazwą Babymetal, w skład którego wchodzili również inni członkowie Sakura Gakuin, Yui Mizuno i Moa Kikuchi.

Wiosną 2013 roku ukończyła gimnazjum i dlatego musiała opuścić Sakurę Gakuin (która ogranicza dziewczęta do gimnazjum). Jej koncert dyplomowy odbył się 31 marca w Tokyo International Forum. Suzuka występuje teraz w Babymetal, który został wydzielony z Sakury Gakuin po jej rozpadzie, pod pseudonimem Su-metal. Babymetal stał się niezależną grupą w lutym 2014 roku.

Nakamoto zajęła dziewiąte miejsce w News dla „Rankingu "obiecujących" nowych dorosłych 2018", komentując jej „przytłaczającą zdolność śpiewania". 

Życie prywatne

Suzuka jest najmłodszą z ✨Legendarnych Trzech Sióstr Nakamoto ✨. Razem z siostrą Himeką o której s]wspominałam już wcześniej uczyły się w Actor's School Hiroshima. Z Himeką założyła duet Tween (polecam). (Specjalnie dla mojej ulubionej Kamieniary Anki. Pozdrawiam) Jej mama zajmuje się Kamieniami Szlachetnymi i od czasu do czasu dziewczyny z Babymetal dostają od niej akcesoria z kamyczkami w prezencie (urocze)

 Pozdrawiam) Jej mama zajmuje się Kamieniami Szlachetnymi i od czasu do czasu dziewczyny z Babymetal dostają od niej akcesoria z kamyczkami w prezencie (urocze)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Oto i ona

Od Someonki

Suzuka jest moją ulubienicą, gdyż ponieważ tak.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 30, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

⚝ GIMME CHOCOLATE!! ツ BABYMETALOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz