💔

73 7 2
                                    


Єдине, що я хотів би сказати про цю історію, так це те, що я не хочу багато розбивати її, тому що це дуже чутлива тема.

А також тому, що ці історії відбуваються приблизно так само і завдяки їх різкості, а також через розуміння та повагу цих жертв. Я просто не хочу сильно це розбивати, тому що, незважаючи на все, що вам довелося пережити в цій справі, я не хочу більше завдавати болю.

Але я маю сказати одне, що ви жахливо й безмірно поважаєте цих жінок, які пройшли через це звірство, і я їм співчуваю.

Тому що я знаю, що їм нелегко про це говорити, або що їм нелегко знайти в собі мужність знову жити.

І щоб вони знову жили щасливо і задоволено, бо все, що з ними трапилося, ніколи не зникне і назавжди залишиться на їхній шкірі та в їхній душі. Бо навіть якщо вони проживуть, то їхня психіка буде на дні.

Тому що те, що з ними сталося, не можна просто вилікувати і справді пройде багато часу, перш ніж вони забудуть.

І, можливо, вони ніколи цього не забудуть і це буде їхнім щоденним кошмаром на все життя.

Але чим більше мужності вони про це говорять, тим краще і краще буде.

Бо вони все одно не втримають це все разом.

І щодня їх знищувати буде не так вже й багато.

І тому я хотів би сказати, що я дійсно засуджую ці звірства російських солдатів, вчинені проти українських жінок.

Бо навіть таке зґвалтування, на мою думку, є злочином проти людства.

І тому я кажу, що винні були б солдати, які це вчинили, а також їхнє командування, яке наказало, і їхні дружини, які допустили їм це звірство.

І найкращого в суді, і людському, і божественному, і вищому, і бажаю тим, хто вчинив ці злодіяння і вчинив їх, смажитися за це в пеклі.

І всім українкам, які пережили це чи ні, я хотів би сказати, я стою за вами і я з вами.

Бо я знаю, як це, коли хтось завдає тобі болю проти твоїй волі, тому я в основному закликаю тобі знайти в собі мужність і не бійся говорити про це.

Щоб ті, хто вчинив це, могли прийти до справедливості, яка засуджує їх за це, а також щоб вони прийшли на суд Божий, який пошле їх на смерть. І їх тут за гріхи смажать у пеклі.

Тому що це покарання, яке ви дійсно заслуговуєте за ці жорстокі звірства.

🎉 You've finished reading Зґвалтування - або історія українських жінок 🎉
Зґвалтування - або історія українських жінокWhere stories live. Discover now