*Flashback of The Fourth Section*
O günkü olaydan sonra pek fazla konuşmamıştı kız. Kapüşonunu takıp uyuyordu çoğu gün, okulda. Başının ağrısından ve yüzünü yıkamak amaçlı tuvalete gitmişti kız, bir kere daha keşke dedi; keşke uyusaydım. Tuvalette Mayumi haricinde okulun 'o kız grubu'da vardı. Kızlar gülerek Mayumi hakkında konuştu, Mayumi kulaklarını kapayarak tuvaletten çıkmaya çalıştı ama başarısız olmuştu."Nereye böyle, konuşacaklarımız var?" dedi Misa, "Benim sizinle konuşacak hiçbir şeyim yok" diyerek yanıt verdi Mayumi. Misa güldü ve kızın dizlerine vurarak eğilmesini sağladı.
"Bana bak sen kimsin de Megumi'yi dikizliyorsun?" dedi Misa, Mayumi'nin saçlarını eline dolayarak klozetlere yaklaştırdı. Mayumi saçından sürüklenirken acı bir çığlık attı. Misa, Mayumi'nin kafasını klozete sokmuştu. Mayumi kafasını sokmamak için elinden geleni yapsada pek işe yaramamıştı.
Misa tekrar saçlarından sürükleyerek kızlar tuvaletinin önüne çıkardı Mayumi'yi. Diğer arkadaşlarının getirdiği su dolu kovalardan birini alıp Mayumi'nin üzerine döktü. Mayumi o anın etkisiyle kalkmaya çalışsada ikinci kova onun kalkmasını engellemiş ve daha çok üşümesine neden olmuştu. Ellerinden kurtulamadığı için kendine kızdı, Mayumi.
"Bana bak, eğer seni bir daha Megumi'yi dikizlerken görürsem daha beterini yaparım" diyerek tehdit etti Mayumi'yi. Karşısında duran Megumi'ye baktı göz ucuyla, ne düşünüyordu şuan Megumi? Mayumi'den tiksiniyor muydu? Mayumi'nin kafasında soru işaretleri dönerken Megumi oradan hızlıca ayrıldı; Megumi'nin kendisini sevmediğini anlamıştı, vazgeçmesi gerekiyordu artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kogarashi ¦ Fushiguro Megumi [✓]
Fanfiction➪𝘍𝘶𝘴𝘩𝘪𝘨𝘶𝘳𝘰 𝘔𝘦𝘨𝘶𝘮𝘪 𝘹 𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳 -𝑰𝒔𝒕𝒆𝒅𝒊𝒈̆𝒊𝒎𝒅𝒆 𝒃𝒆𝒏𝒊𝒎 𝒐𝒍- -𝑰𝒔𝒕𝒆𝒎𝒆𝒅𝒊𝒈̆𝒊𝒎𝒊 𝒂𝒏𝒍𝒂- -𝑮𝒊𝒅𝒆𝒓 𝒂𝒌𝒍𝜾𝒎 𝒂𝒓𝒂 𝒂𝒓𝒂- -𝑼𝒛𝒂𝒌 𝒅𝒊𝒚𝒂𝒓𝒍𝒂𝒓𝒂- @𝗸𝗮𝘄𝗮𝘀𝗮𝗸𝗶𝗺𝗮𝗶 bu mesajlari hic goremiceksin...