not: Kogarashi; kışın geldiğini gösteren soğuk kış rüzgarlarına denir.
*Flashback of The Fifth Section*
Okula gitmemişti kız, kogarashinin geldiğini öğrenmişti. Bu zamanlarda Megumi'yle bütün şehri izleyebilecekleri yere gelirlerdi, onların buraya verdiği herhangi bir isim yoktu ama buraya gelecekleri zaman 'Kogarashi Tepesi' demeleri yetiyordu. Burada oturuyordu, küçücük görünen insanları izledi, aralarında kaybolmak istedi. Yüzüne serin rüzgarın vurmasına izin verdi. Çok kalabalık değildi, çoğu işte veya okuldaydı zaten. Gözlerini kapatıp kafasını toparlamak istedi, Megumi'nin onu bıraktığı günün ardından kırk beş gün geçmişti. Koskoca kırk beş gün, tabii bu kırk beş gün beraber geçirdikleri 3 yıl için azdı. Hâla düşünüyordu kız, neden yüzüstü bırakmıştı Megumi? Neredeyse hiç bir açıklama yapmamıştı. Nefret etmesi gerekirdi ama yapamıyordu, 3 yılını beraber geçirdi çocuğu kolay kolay unutamazdı. Telefonu çalıyordu kızın, defalarca çaldı. Kimin aradığına baktı sadece, açma gereği duymadı. Tsuru aramıştı, ardından Yuuji. Açmamıştı, büyük ihtimalle okula gelmemesiyle alakalı azarlayacaklardı.Bir süre sonra kalkmıştı kız, çantasını alıp eve doğru yürümeye başladı. Kızın gidişini izledi oğlan, belki arkasına döner de görür diye düşündü. Kıza ilk aşık olduğu yerdi burası, oğlan için de özeldi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kogarashi ¦ Fushiguro Megumi [✓]
Fanfiction➪𝘍𝘶𝘴𝘩𝘪𝘨𝘶𝘳𝘰 𝘔𝘦𝘨𝘶𝘮𝘪 𝘹 𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳 -𝑰𝒔𝒕𝒆𝒅𝒊𝒈̆𝒊𝒎𝒅𝒆 𝒃𝒆𝒏𝒊𝒎 𝒐𝒍- -𝑰𝒔𝒕𝒆𝒎𝒆𝒅𝒊𝒈̆𝒊𝒎𝒊 𝒂𝒏𝒍𝒂- -𝑮𝒊𝒅𝒆𝒓 𝒂𝒌𝒍𝜾𝒎 𝒂𝒓𝒂 𝒂𝒓𝒂- -𝑼𝒛𝒂𝒌 𝒅𝒊𝒚𝒂𝒓𝒍𝒂𝒓𝒂- @𝗸𝗮𝘄𝗮𝘀𝗮𝗸𝗶𝗺𝗮𝗶 bu mesajlari hic goremiceksin...