Zâmbesc și mă așez mândră la locul meu,sa îți menții puterea în această lume este unul din cele mai grele lucruri posibile,nu am mințit cu absolut nimic din ceea ce am zis.
Nu a fost nimeni lângă mine sa mă îndrume,sa îmi arate calea.
Au fost nevoie de zeci de greșeli de pe urmele cărora multi au profitat și mii de ore nedormite pentru a le remedia pe toate.
Ca sa pot ajunge la nivelul la care mă situez astăzi a fost nevoie sa calc pe cadavre și să nu mă dau înlături de la nimic.
Se aude o ușă trântită,o zarvă în surdina apoi îl observ pe Patrick cum se îndreaptă spre mine cu o oarecare reținere și îngrijorat
M-am ars, știu ce să întâmplat,mă întorc la 180 de grade,mă rostesc agitată in timp ce bolborosesc cuvinte fără sens,mama,mama are nevoie acum de mine.
-Avion,avion Patrick, vreau un avion!
Tip și mă răstesc prea tare la el
-In 5 minute Mikaela,5 minute și am plecat
-Nu,nu,nu
Simt o mana pe spatele meu apoi o aroma de parfum, mosc și iasomie.
-Shh,belissima, liniștește, toți sunt cu ochii pe tine
- Señor, mi madre
In timp ce rotesc aceste 3 cuvinte îmi dau seama unde și cu cine ,îmi trag respirația o clipă, închid ochii și îmi gândesc următoarele cuvinte cu grija
-Domnilor,mai aveți ceva de adăugat în legătură cu problema nordicilor?Toți dau din cap în semn de nu și apoi continui
-Luni după amiază, între orele 14:00-14:15,în Palermo, am programată o ședință cu șeful grupări din nord,in cazul în care situația va degenera și nu decurge după bunul meu plac nu voi evita vărsarea de sânge,va mulțumesc și la revedere.
Și în momentul următor sunt in drum spre ieșire,cu Dante pe urmele mele, vechile obiceiuri mor greu lordule.
Afară, în aerul ce îți taie respirația,sub cerul înstelat, însetată de briza aceea caldă
-Mikaela?
-Dante?
-Eu...
-Tu...ce?
- Îți ofer ajutorul meu,caută.ma daca ai nevoie vreodată.
Mă pufnește un râs isteric și răutăcios,și toate cuvintele pe care le gândesc prind viață.
-Unde te-ai aflat acum 5 ani Lordule,unde te aflai in momentul când îmi deplângeam tatăl,unde te aflai când cel ce ți-a fost mai mult ca un tată murea,unde se afla luminația sa când totul sa prăbușit,unde se afla Dante al meu când inima mea a murit,unde se afla iubitul meu când eu am murit odată cu el?
-Mikaela, eu...
-Tu ce Lordule,acum vi după 5 ani să-mi oferi ajutorul,după 5 ani in care m-am luptat cu sistemul vostru de ingrați că sa îmi pot face un renume,unde m-am luptat cu toți idioți să îmi mențin renumele la standardele așteptate.
-Mikaela, doar asculta-mă....
-Eu sunt Mikaela Herrera,fiica lui Alejandro Herrera și a Katerinei, sunt băiatul pe care tata nu la avut,unica și singura moștenitoarea a acestuia, conducătoarea imperiului imobiliar Herrera, Coordonatoarea celei de-a doua puteri din lumea, Mafia Herrera,și sunt femeile,o femeie ce a renăscut din propria cenușa și care acum este de neoprit
O femeie ce calca pe cadavre pentru ai pedepsi pe nelegiuiți ce au distrus-o,ce i-au distrus lumea,iar tu lordule ești următorul la rand, păzește.ti lumea că vin și ți-o ard din temeli.
CITEȘTI
Obsesia Mea
Fantasy~Numele lui este o legendă Numele lui zguduie lumea din temelii,Lord' Darck, deținătorul puteri și al haosului, periculos de fermecător,rece ca un sloi de gheață,un om fără scrupule~ •Demonul ei• ~Mikaela Herrera, moștenitoarea Imperiului Herrera,du...