Olin kävelemässä kohti espresso housea. Halusin hieman omaa rauhaa, jätkät osaa olla raskasta seuraa. Kävelin kaikessa rauhassa pitkin Helsingin vilkasta katua, kevään ensimmäiset auringonsäteet ulottuivat kasvoilleni. Ne eivät häikäisseet, mustat aurinkolasit pitivät siitä huolta. Viimein saavutin kahvilan, ja astelin sisälle. Menin jonottamaan, ja yritin päättää mitä tilaisin. "Moikka, mitäs sulle?" Mukavan oloinen naismyyjä kysyi. "Vaikka tolannen latte", sanoin omalla rennolla tavallani. "Jes mä tuon sulle pöytään", "Kiitti", sanoin ja lähdin metsästämään vapaata pöytää. Huomaamattani seisoin vessan oven edessä, ja eiköhän sieltä juuri nyt paukannut joku. Tämä joku hieman törmäsi minuun. "Hei anteeks kauheesti", tuo mies pahoitteli. "Ei mitään, itehä mä täs seisoin", naurahdin. "Onks sun pöydässä tilaa?" Kysyin. "Joo, tuu vaa istuu", mies sanoi ja johdatti minut pöytänsä ääreen.
Pöydällä oli iso kahvikuppi, järjestelmä kamera, ja tietokone. "Kuvaaksä?" "Joo, enimmäkseen artisteja ja niiden keikkoja", mies vastasi. "Siistii, kenen kuvii noi on?" Kysyin mielenkiinnostani. "Muokkaan just näit The Rasmuksen promo kuvia", mies kertoi. "Vau, oon muuten Tommi", sanoin ja ojensin käteni kättelyn merkiksi. "Kiril", tämä sanoi. Samalla kahvini tuotiin. "Kiitos", hymyilin myyjälle. "No mitä sä teet työkses?" "Mä soitan rumpuja Blind Channel bändissä, en tiiä ootko kuullu", hymähdin ja hörppäsin kahviani. "Oon, tehän olitte euroviisuissa", mies tokaisi. Nyökkäsin. "Sähän voisit joku kerta tulla meijän keikalle kuvaa?" Kysyin toiveikkaana, Kiril vaikutti tosi mukavalta äijältä.
"No mikä ettei", tämä sanoi ja otti myös hörpyn omasta kahvistaan. Juttelimme siinä aikamme kaikenlaista, ja vaihdoimme numerot. "Sano sille Joelille sit joku hauska vitsi", Kiril hymähti. "Hä miks", naurahdin hämilläni. "No että saat sen välillä nauramaan", "Täytyypä kokeilla" sanoin.Nousimme pöydästä ja olimme molemmat lähdössä. "Hei ny sitte, soittele", sanoin. "Todellaki soitan, ja laita sä viestii sit ku teillä on keikka", Kiril pyysi. "Laitan", vannoin. Kiril antoi hennon pusun poskelleni, ja lähti. Hymyilin, ja lähdin pian itsekin. Ihana tuo Kiril.
—————
Kiril.❤️ Joo en rupee kirjottaa crew jäsenistä, yms, mutta Kirilistä oli pakko <3
YOU ARE READING
Baby i'm a bad idea // blind channel oneshots \\
FanfictionBlind channel oneshots <3 Jos et kestä rajuja juttuja niin äläpäs lue. Peace and love 😚