Kävelimme käsi kädessä keskellä hiljaista järven rantaa. Oli pimeä, hieman viileä mutta ei kylmä. Emme puhuneet mitään, itkimme vain molemmat hiljaa. "Aleksi tuleeks tästä mitään?" Joel kysyi minulta ja pysähtyi. Katsoin tämän sinisiin kyynelten peittämiin silmiin. "En mä tiedä. Me vaan riidellään", sanoin ja otin Joelin käden takaisin omaani. Joel pyyhkäisi kyyneleen poskeltani, ja otti katsekontaktin takaisin. Katsoin surullisena tuota poikaa. Poikaa joka on ollut kaikkeni. Elämäni tarkoitus ja syy jatkaa. Nyt se saattaisi olla ohi. Emme osaa sopia erimielisyyksiämme, ja olemme jatkuvasti mustasukkaisia toisistamme. Joskus riitelemme monta viikkoa, ja yritämme hyvittää kaikki seksillä, eihän se niin toimi. Seuraavana aamuna taas tiuskimme ja huudamme. Parisuhde terapiasta ei ollut meille apua.
"Aleksi kaikest huolimatta mä rakastan sua, ja haluun saada tän viel toimii", Joel niiskaisi. "Joel miten. Rakas kerro mulle miten?" Sanoin ja käänsin katseeni järveä kohti. "En mä tiedä opetetaan toinen toistamme rakastamaan, ja huomioimaan toisen mielipiteet. Mä oon valmis laittaa tän kaiken eteen", Joel vannoi. Hän taitaa oikeasti rakastaa minua.
Kyynel vierähti poskeltani. Kävin istumaan hiekalle. "Aleksi?" Joel huolestui. Aloin itkeä enemmän. "Mut jos sä taas satutat mua ja me erottais ni en kestäis sitä!" Huusin ja itkin. "Aleksi rakas", Joel huokaisi ja kävi istumaan viereeni. "Mä lupaan etten tee enää mitään tyhmää, ei me erota", tämä kuiskasi ja hiplasi koukussa olevaa jalkaani. "Uskothan?" Joel loi minuun odottavan ja huolestuneen katseen.
"Uskon", vannoin vaikken ollut sata varma luotinko. "Mennään kotiin, jooko?" "Mennään vaan", sanoin ja nousin ylös. Joel piti edelleen lujasti kiinni kädestäni. "Kyllä me selvitään kaikesta, yhessä", tämä vannoi. "Niin selvitään", käänsin katseeni tähän, ja hymyilin hennosti.———————
Tää oli vähän tylsä, mutta skkdnbqqkkznzRakkaudella Neiti Kaunisvesi
ESTÁS LEYENDO
Baby i'm a bad idea // blind channel oneshots \\
FanficBlind channel oneshots <3 Jos et kestä rajuja juttuja niin äläpäs lue. Peace and love 😚