el origen de amaris

17 4 0
                                    

ᴇʟʟᴀ ᴇʀᴀ ᴍᴀʀɪ ᴍɪʟʟᴇʀ ᴇʟʟᴀ ᴇʀᴀ ᴜɴᴀ ɴɪɴ̃ᴀ ɴᴏʀᴍᴀʟ ᴄᴏᴍᴏ ᴄᴜᴀʟǫᴜɪᴇʀ ᴏᴛʀᴀ ᴛᴇɴɪᴀ ᴜɴᴀ ғᴀᴍɪʟɪᴀ ᴍᴜʏ ʙᴜᴇɴᴀ ʏ ᴅᴜʟᴄᴇ ʏ ᴛᴏᴅᴏ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴇ ɪᴍᴀɢɪɴᴇs ᴇʀᴀ ʙᴜᴇɴᴀ ᴇɴ ʟᴀ ᴇsᴄᴜᴇʟᴀ ᴍᴜʏ ᴘᴏᴘᴜʟᴀʀ ʏ ᴍᴜʏ ʜᴇʀᴍᴏsᴀ ᴇʟʟᴀ ᴛᴇɴɪᴀ ᴇʟ ᴄᴀʙᴇʟʟᴏ ɴᴇɢʀᴏ ʏ ᴏᴊᴏs ᴄᴏʟᴏʀ ɴᴇɢʀᴏs ᴅᴇ ᴘɪᴇʟ ᴘᴀʟɪᴅᴀ, ᴅᴇsᴘᴜᴇs ᴅᴇ ᴜɴ ᴅɪᴀ ᴍᴜʏ ᴄᴀɴsᴀᴅᴏ ᴇʟʟᴀ ᴠᴏʟᴠɪᴏ ᴅᴇʟ ᴄᴏʟᴇɢɪᴏ ᴀ ʟᴀ ᴄᴀsᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇsᴄᴀɴsᴀʀ ᴅᴇ ʟᴏs ᴄᴏᴍᴘᴀɴ̃ᴇʀᴏs, sᴇ ᴇxᴛʀᴀɴ̃ᴏ ǫᴜᴇ ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ ᴅᴇ sᴜ ᴄᴀsᴀ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴀʙɪᴇʀᴛᴀ ᴘᴇʀᴏ ɴᴏ ʟᴇ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴏ ᴍᴜᴄʜᴏ ʏᴀ ǫᴜᴇ sᴜ ᴍᴀᴍᴀ ᴀᴠᴇᴄᴇs ᴅᴇᴊᴀʙᴀ ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ ᴀʙɪᴇʀᴛᴀ ᴇʟʟᴀ ʙᴜsᴄᴀʙᴀ ᴀ sᴜs ᴘᴀᴅʀᴇs ᴇɴ ʟᴀ ᴄᴏsɪɴᴀ ʏ ɴᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ʜᴀʏ, ʙᴜsᴄᴏ ᴇɴ sᴜ ᴘɪᴇsᴀ ʏ ᴇʟ ʟᴀ sᴀʟᴀ ʏ ɴᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ᴇʟ ᴜʟᴛɪᴍᴏ ʟᴜɢᴀʀ ǫᴜᴇ sᴇ ʟᴇ ᴏᴄᴜʀʀɪᴏ ʙᴜsᴄᴀʀ ᴇʀᴀ ᴇɴ ʟᴀ ᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏɴ ᴅᴇ sᴜs ᴘᴀᴅʀᴇs ғᴜᴇ ʜᴀsᴛᴀ ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ ʏ ʟᴀ ᴀʙʀɪᴏ ᴄᴏɴ ᴄᴜɪᴅᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ sɪ ᴀᴄᴀsᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ᴅᴜʀᴍɪᴇɴᴅᴏ ʏ ǫᴜᴇᴅᴏ ᴇɴ sʜᴏᴋ ᴀʟ ᴠᴇʀ ᴛᴀʟ ᴀᴄᴛᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴀsᴜsᴛᴀᴅᴀ ᴛʀɪsᴛᴇ ʏ ᴇɴᴏᴊᴀᴅᴀ ᴄᴏɴ ʟᴀɢʀɪᴍᴀs ᴇɴ ʟᴏs ᴏᴊᴏs ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴠɪᴏ ғᴜᴇ ᴀ sᴜs ᴘᴀᴅʀᴇs ᴍᴜᴇʀᴛᴏs ᴅᴇᴄᴀᴘɪᴅᴏs sᴜs ᴄᴀʙᴇsᴀs ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ᴛɪʀᴀᴅᴀs ᴇɴ ᴇʟ ᴘɪsᴏ ʏ sᴜs ᴄᴜᴇʀᴘᴏs ᴇsᴛᴀɴᴘᴀᴅᴏs ᴄᴏɴᴛʀᴀ ʟᴀ ᴘᴀʀᴇᴅ ᴍᴜʟᴛɪᴘʟᴇs ᴠᴇᴄᴇs, ᴇʟʟᴀ ʙᴜsᴄᴏ ᴀʟ ᴄᴜʟᴘᴀʙʟᴇ ʏ ʟᴏ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴏ... ғᴜᴇ ᴇʟ ᴅᴇᴍᴏɴɪᴏ ᴢᴀʟɢᴏ ʟᴀ ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀ ᴅᴇᴍᴏɴɪᴀᴄᴀ ᴍᴀs ғᴜᴇʀᴛᴇ ᴅᴇʟ ɪɴғɪᴇʀɴᴏ ʏ ᴇʟʟᴀ ʟᴏ ʀᴇᴄᴏɴᴏᴄɪᴀ ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ sᴜ ᴘᴀᴘᴀ ʟᴇ ᴄᴏɴᴛᴀʙᴀ ʜɪsᴛᴏʀɪᴀs ᴅᴇ ᴇʟ ʏ ǫᴜᴇ ᴇs ᴍᴀʟᴏ.
ᴇʟ ᴠɪᴏ ᴀ ʟᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀ ᴍᴀʀɪ ʏ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ᴅᴇ sᴜs ɢᴀʀʀᴀs ᴀɢᴀʀʀᴏ ᴇʟ ᴄᴜᴇʀᴘᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀ ᴍᴀʀɪ ʏ sᴇ ʟᴀ ʟʟᴇᴠᴏ ᴇɴ ᴇsᴇ ᴛʀᴀɴsᴄᴜʀsᴏ ᴇʟʟᴀ ɢʀɪᴛᴀʙᴀ ʏ ʟʟᴏʀᴀʙᴀ ᴇɴᴏᴊᴀᴅᴀ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ʟᴀ ᴅᴇᴊᴀʀᴀ ᴘᴇʀᴏ ɴᴏ ᴅᴇᴄɪᴀ ɴᴀᴅᴀ ᴇʟ ᴅᴇᴍᴏɴɪᴏ sᴏʟᴏ ʀᴇɪᴀ ᴄᴏɴ ʟᴏᴄᴜʀᴀ ᴇʟ ʟᴀ ʟʟᴇᴠᴏ ᴀʟ ɪɴғɪᴇʀɴᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴇxᴘᴇʀɪᴍᴇɴᴛᴀʀ ᴄᴏɴ ᴇʟʟᴀ ʟᴀ ᴀᴛᴏ ᴀ ᴜɴᴀ ᴄᴀᴍɪʟʟᴀ ʏ ʟᴇ ᴘᴜsᴏ ᴜɴ ᴄᴇᴅᴀɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ sᴇ ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟɪᴢᴀʀᴀ ʏ ᴘᴜᴇs ᴇᴍᴘᴇsᴏ ᴄᴏɴ sᴜ ᴇxᴘᴇʀɪᴍᴇɴᴛᴏ ɪɴɢᴇᴄᴛᴀɴᴅᴏʟᴇ ǫᴜɪᴍɪᴄᴏs ʏ ʟɪǫᴜɪᴅᴏs ᴇxᴛʀᴀɴ̃ᴏs, sᴇ ʟᴇ ᴄᴀʏᴏ ᴜɴ ᴏᴊᴏ ʏ ᴅᴇ ᴇʟ sᴀʟɪᴏ ʟᴀ sᴀɴɢʀᴇ sᴇ ʟᴇ ᴘᴜsᴏ ᴇʟ ᴘᴇʟᴏ ᴍᴏʀᴀᴅᴏ/ᴠɪᴏʟᴇᴛᴀ ʟᴀs ʟᴀɢʀɪᴍᴀs sᴇ ʟᴇ sᴀʟɪᴀɴ ᴀᴜɴǫᴜᴇ ɴᴏ sᴇɴᴛɪᴀ ɴᴀᴅᴀ ɴɪ sᴇ ᴍᴏᴠɪᴀ ᴘᴏʀ ᴇʟ ᴄᴇᴅᴀɴᴛᴇ ʏ ᴘᴏʀ ᴜʟᴛɪᴍᴏ ʟᴇ ᴄᴏsɪᴏ ᴏʀᴇᴊᴀs ʏ ᴄᴏʟᴀ ʏ ᴄᴏɴ ʟᴏs ᴏᴊᴏs ᴍᴏʀᴀᴅᴏs/ᴠɪᴏʟᴇᴛᴀs ᴅᴇ ɢᴀᴛᴏ ᴇʟ sᴀʙɪᴀ ǫᴜᴇ ᴀ ᴇʟʟᴀ ʟᴇ ɢᴜsᴛᴀʙᴀ ʟᴏs ɢᴀᴛᴏs ᴇʀᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴜɴ ғᴀᴠᴏʀ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟʟᴀ ᴅᴇᴄɪᴀ ʏ ʟᴜᴇɢᴏ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴀ ᴇsᴀ ᴛᴏʀᴛᴜʀᴀ ᴅᴇsᴘᴇʀᴛᴏ ʏ ɴᴏ ᴠɪᴏ ᴀ ɴᴀᴅɪᴇ ᴀᴠɪᴀ ᴜɴ ᴇsᴘᴇᴊᴏ sᴇʀᴄᴀ sᴜʏᴏ ʏ sᴇ ᴠɪᴏ ʏ ǫᴜᴇᴅᴏ ᴘᴇᴛʀɪғɪᴄᴀᴅᴀ  ʟʟᴏʀᴏ ᴄᴏɴ ᴛᴏᴅᴀs sᴜs ɢᴀɴᴀs ɴᴏ ɢʀɪᴛᴏ ɴɪ ɴᴀᴅᴀ ʟᴜᴇɢᴏ ʏᴀ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴀᴠɪᴀ ɴᴀᴅɪᴇ sᴇ ᴇsᴄᴀᴘᴏ ᴀɴᴛᴇs ǫᴜᴇ ᴇsᴇ ᴅᴇᴍᴏɴɪᴏ ʟᴀ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀᴀ ᴘᴏʀ sᴜᴇʀᴛᴇ sᴇ sᴀʟᴠᴏ ᴅᴇʟ ᴄᴏɴᴛʀᴏʟ ᴅᴇ ᴢᴀʟɢᴏ ʏ sᴇ ғᴜᴇ ᴅɪʀᴇᴄᴛᴏ ᴀ ʟᴀ ᴛɪᴇʀʀᴀ ʏ ᴀ sᴜ ᴄᴀsᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴠᴇʀ ᴅᴇɴᴜᴇᴠᴏ ᴘᴏʀ ᴜʟᴛɪᴍᴀ ᴠᴇs ᴀ sᴜs ᴘᴀᴅʀᴇs ʏ ᴅᴇsᴘᴇᴅɪʀᴄᴇ ᴅᴇ ᴇʟʟᴏs ᴇʟʟᴀ sᴇ ғᴜᴇ ᴀ ʟᴀ ᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏɴ ᴅᴇ sᴜs ᴘᴀᴅʀᴇs ʏ ᴛᴏᴍᴏ ᴜɴᴏ ᴘᴏʀ ᴜɴᴏ ʟᴏs ᴄᴜᴇʀᴘᴏs ʏ ᴄᴀʙᴇsᴀs ᴅᴇ sᴜs ᴘᴀᴅʀᴇs ʏ ʟᴏs ᴇɴᴛᴇʀʀᴏ ᴇɴ ᴇʟ ᴘᴀᴛɪᴏ ᴅᴇ sᴜ ᴄᴀsᴀ ʏ ғᴜᴇ ᴀ ᴇʟ ɢᴀʀᴀᴊᴇ ᴅᴇ sᴜ ᴄᴀsᴀ ʏ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴏ ᴜɴ ᴍᴀʀᴛɪʟʟᴏ ᴅᴇ sᴜ ᴍɪsᴍᴏ ᴛᴀᴍᴀɴ̃ᴏ ᴇsᴇ ᴍᴀʀᴛɪʟʟᴏ ᴇʀᴀ ᴅᴇ sᴜ ᴘᴀᴅʀᴇ ʏᴀ ǫᴜᴇ ʟᴇ ᴇɴᴄᴀɴᴛᴀʙᴀ ᴀʀʀᴇɢʟᴀʀ ᴀᴜᴛᴏs.
ᴅᴇsᴘᴜᴇs sᴇ ᴀᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴀʟ ʙᴏsǫᴜᴇ ʏ sᴇ ᴛᴏᴘᴏ ᴄᴏɴ ᴜɴ sᴇʀ ᴍɪsᴛᴇʀɪᴏsᴏ sɪɴ ᴄᴀʀᴀ ᴛᴏᴅᴏ ʙʟᴀɴᴄᴏ ᴄᴏɴ 6 ᴛᴇɴᴛᴀᴄᴜʟᴏs, ʟᴇɴᴛᴇs, ᴅᴇ ᴄʜᴀʟᴇᴄᴏ ᴍᴀʀʀᴏɴ ᴄʟᴀʀᴏ ᴇʟ sᴇ ᴘʀᴇsᴇɴᴛᴏ ʟʟᴀᴍᴀɴᴅᴏsᴇ ᴛᴇɴᴅᴇʀᴍᴀɴ ʏ ᴇʟʟᴀ ʟʟᴀᴍᴀɴᴅᴏsᴇ ᴀᴍᴀʀɪs ᴇʟʟᴀ ɴɪ sᴀʙɪᴀ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ɪɴᴠᴇɴᴛᴏ ᴇsᴇ ɴᴏᴍʙʀᴇ sᴏʟᴏ sᴀʟɪᴏ ᴅᴇ sᴜ ʙᴏᴄᴀ ᴄᴏᴍᴏ sɪ ᴇʟʟᴀ ɴᴏ ʟᴏ ᴘɪᴅᴜᴅɪᴇʀᴀ ᴄᴏɴᴛʀᴏʟᴀʀ ʏ ᴇɴ ᴇsᴇ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴛᴇɴᴅᴇʀᴍᴀɴ ᴀᴅᴏᴘᴛᴏ ᴀ ᴀᴍᴀʀɪs ᴠɪᴏ ʟᴏ ᴍᴀʟ ʏ sᴏʟᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ʏ ʟᴀ ǫᴜɪsᴏ ᴀᴅᴏᴘᴛᴀʀ ᴄᴏᴍᴏ sᴜ ʜɪᴊᴀ ᴇʟ ʟᴇ ᴅɪᴊᴏ ᴀ ǫᴜᴇ sᴇ ᴅᴇᴅɪᴄᴀʙᴀ ʏ ᴘᴏᴄᴏ ᴀ ᴘᴏᴄᴏ sᴇ ʜᴀᴄᴇʀᴄᴏ ᴀ ʟᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀ ɢᴀɴᴀᴅᴏ sᴜ ᴄᴏɴғɪᴀɴsᴀ ʏ ᴅᴇᴊᴏ ᴅᴇ sᴇʀ ᴛᴀɴ ᴛɪᴍɪᴅᴀ ᴄᴏɴ ᴇʟ ᴅɪᴊᴏ ǫᴜᴇ ᴇʟ ᴇsᴛᴀʙᴀ sᴏʟᴏ ʏ ᴇʟʟᴀ ᴅɪᴊᴏ ǫᴜᴇ ɴᴏ ʟᴏ ᴅᴇᴊᴀʀɪᴀ sᴏʟᴏ ᴘᴏʀ ᴇʟ ʀᴇsᴛᴏ ᴅᴇ sᴜ ᴠɪᴅᴀ, ᴇʟʟᴀ ʟᴇ ᴅɪᴊᴏ ǫᴜᴇ sᴇʀɪᴀ ᴜɴᴀ ᴀsᴇsɪɴᴀ ᴘᴇʀᴏ sᴏʟᴏ ᴍᴀᴛᴀʀɪᴀ ᴀ ʟᴏs ᴍᴀʟᴏs ᴏsᴇᴀ ᴀ ʟᴀ ᴍᴀʟᴀ ɢᴇɴᴛᴇ ʏ ᴇʟ ʟᴇ ᴅɪᴊᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ ʙɪᴇɴ ʏ ǫᴜᴇ sɪ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴘᴏᴅɪᴀ ᴘᴇᴅɪʀʟᴇ ᴄᴜᴀʟǫᴜɪᴇʀ ᴠᴇsᴛɪᴅᴏ ᴏ ʀᴏᴘᴀ ǫᴜᴇ ǫᴜɪsɪᴇʀᴀ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ǫᴜɪsɪᴇʀᴀ sᴇ ғᴜᴇʀᴏ ᴅɪʀᴇᴄᴛᴏ ᴀ ʟᴀ ᴍᴀɴsɪᴏɴ ᴅᴇ ᴛᴇɴᴅᴇʀᴍᴀɴ ʏ sᴇ ᴅɪᴄᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ ᴍᴜᴇʀᴛᴀ ᴘᴏʀ ʟᴏs ǫᴜɪᴍɪᴄᴏs ᴘᴏʀǫᴜᴇ ᴇʀᴀɴ ᴍᴜʏ ᴘᴏᴛᴇɴᴛᴇs ᴘᴀʀᴀ sᴜ ᴅᴇʙɪʟ ᴄᴜᴇʀᴘᴏ ᴇs ᴜɴ ғᴀɴᴛᴀsᴍᴀ ᴀʜᴏʀᴀ ǫᴜᴇ sᴇ ᴘᴜᴇᴅᴇ ᴠᴇʀ ʏ ᴛᴏᴄᴀʀ ʏ ǫᴜᴇ ᴘᴏʀ ᴀʜᴏʀᴀ ᴠᴀɢᴀ ᴘᴏʀ ʟᴀ ᴍᴀɴsɪᴏɴ ᴅᴇ ᴛᴇɴᴅᴇʀᴍᴀɴ ʏ ᴇʟ ʙᴏsǫᴜᴇ ᴠɪᴠᴇɴ ғᴇʟɪᴄᴇs ᴍᴀᴛᴀɴᴅᴏ ʏ ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ ʀᴏᴘᴀ/ᴠᴇsᴛɪᴅᴏs ᴊᴜɴᴛᴏs
𝓯𝓲𝓷 𝓭𝓮𝓵 𝓬𝓻𝓮𝓹𝓹𝔂𝓹𝓪𝓼𝓽𝓪 𝓭𝓮 𝓪𝓶𝓪𝓻𝓲𝓼.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: May 01, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

amarisDonde viven las historias. Descúbrelo ahora