★ Розділ восьмий ★

20 0 0
                                    

Ми прориваємося через орду дівчат, що верещать, і опиняємося в широкому коридорі позаду партера. Я відразу ж нахиляюся вперед і, упершись руками в коліна, гарячково хапаю ротом повітря. Коли у вухах перестає дзижчати, і запаморочення проходить, дивлюся на свою рятівницю.

Який сюрприз. Це Меган.

І, здається, вона щиро стривожена.

- Гей, ти гаразд? А то вигляд у тебе був зовсім очманілий.

Я відчуваю її руку у себе на спині. Слабко посміхаюся.

– Просто розгубилася у натовпі. Там дуже багато людей. Телефон посіяла. І затиснули мене сильно...

- Ти плакала? У тебе туш потекла.

А я й забула, що плакала. Слухала пісню Ноя та розмазувала сльози по щоках. Немов ціле життя пройшло з того моменту – так мені здається, щойно згадую щойно пережиту панічну атаку.

Коли мене мучить сильна тривога, я почуваюся так, наче щось штовхає мене зсередини. Все, про що може думати мій мозок у цей момент: "Паніка, паніка, паніка!" Решта не має значення. І навіть якщо розум верещатиме, що вихід лише за кілька кроків, тіло не стане його слухати. Немов у мені живуть дві різні істоти, і поділяє їхній монстр – страх.

- Та ні, це не від того. То були сльози щастя.

Меган посміхається.


- Відвести тебе назад на місце?

- Було б чудово. Це нагорі, але... ой, я навіть не знаю, де точно.

Тільки тепер розумію, що я не маю квитка. Мабуть, залишила його в гримерці у Ноя – разом із камерою, курткою, гаманцем та перепусткою за лаштунки. Пояснюю все Меган, почуваючи себе повністю вибитою з колії. Адже так раділа... Невже це хвилювання призвело до того, що я так вляпалася?

– Та не парься.

Меган фланіруючою ходою підкочує до найближчого охоронця, струшує каштановим волоссям.

- Це Пенні Портер, дівчина Ноя Флінна. Вона залишила квиток у його гримерці, і їй треба туди потрапити.

Охоронець окидає нас обох скептичним поглядом.

- Ага, а я принц Гаррі.

- Сер, будь ласка, - благаю я. – Я просто вийшла через службовий вхід, і мені треба...

Він перебиває:

– Послухайте, дівчата, чому б вам не повернутись на концерт і насолоджуватися музикою, як решта? Навіщо ці дурні ігри?

– Ми не граємо, – відповідає Меган. Вона тримається абсолютно спокійно – як уміє. Я, навпаки, відчуваю, що ще трохи – і не витримаю, зірвусь. - Послухайте і ви, сер. Якщо ви знайдете когось із супроводу Ноя, вони впізнають її і все вам пояснять.

Меган складає руки на грудях. Вона не збирається зрушуватись з місця ні на крок.

– Якщо ви не повернетеся на концерт прямо зараз, я змушений вивести вас звідси.

- Обурено! - Заявляє Меган. - Коли Ной про це дізнається, вас звільнять!

Я відтягую її подалі від охоронця, перш ніж він одягне на Меган наручники або що там ще роблять ці «шафи»-охоронці. Але відчуваю, що він не зводить з нас пильного погляду весь час, доки ми розмовляємо.

– Велике дякую, що заступаєшся за мене, але я... мабуть, піду.

- Впевнена? - Меган м'яко обіймає мене. – Ти можеш просто повернутись зі мною до зали.

Мотаю головою.

— Якщо буду вдома, то Ной мене знайде.

- Гаразд, - здається, вона зрозуміла. Може, ми з Меганом і посварилися зовсім недавно, але вона все ще дуже добре мене знає. - Тоді піду з тобою, простежу, щоб ти дісталася в цілості та безпеці.

– Правда? Знаєш, зовсім необов'язково. Я можу просто...

Збираюся сказати «зателефонувати Тому», але це теж вже не варіант – адже я втратила телефон, а нового номера брата напам'ять не пам'ятаю.

- Тут недалеко. Інакше ти пропустиш The Sketch. Я ж знаю, як ти хотіла їх побачити.

Меган бере мене під руку.

- Думаю, тобі я потрібна більше, ніж я можу побачити The Sketch. Плюс зможу подихати свіжим повітрям. Натовп тут - збожеволіти можна.

Меган, така мила зі мною, все ще мене турбує, але жодних натяків на погані наміри у її голосі я не чую. Тож ми разом йдемо до виходу.

Опинившись на вулиці, розуміємо, що дощ перетворився на мряку. Брайтонський бриз з моря ворушить волосся, і я відчуваю, що разом із ним відлітає частина моєї паніки. У грудях, як і раніше, щось стискається, потіють долоні, але Меган міцно чіпляється за мою руку, ніби боїться, що мене може здути будь-якої миті. Вже й не знаю, як їй дякувати.

- Може, заглянемо на пірс, візьмемо цукрову вати? - Запитує вона. - Солодке б тобі не завадило.

Усміхаюся та ківаю.

- Звучить непогано.

Ми проходимо під яскравими вогнями, що відзначають вхід на пірс, і в проміжках між дошками бачу, як хвилі розбиваються об палі. Вибираємо кіоск з найбільшим вибором цукрової вати і ділимо навпіл гігантську біло-рожеву хмару. Я відриваю величезний пухнастий шматок і засовую його в рот, відчуваючи, як цукор з легким шипінням розчиняється язиком.

- М-м-м, як смачно, - бурмочу, не підводячи очей. - Спасибі за все. Ти мене врятувала. Не знаю, як би я впоралася самотужки.

Меган усміхається, її волосся на вітрі короною здіймається навколо голови. Вона відводить їх від обличчя і збирає у недбалий пучок на потилиці. Тепер вона виглядає ще крутіше, ніж раніше, - і без жодних зусиль.

- Не проблема. Тобі потрібний мій телефон? Треба ж зателефонувати до стільникового оператора і повідомити, що твій був вкрадений?

Кива.

- Спасибі. Взагалі там стоїть пароль, і оплачених хвилин залишилося не так багато, так що злодюжки не зможуть наговорити на мільйони або щось таке. Але я сподіваюся, що вони мені його таки повернуть. Я його кохаю.

"І люблю все, що в ньому", - додаю подумки. Фотки зі мною та з Ноєм.

Чати. Навіть чохол у нього особливий – Ной якось уночі вкрав у мене телефон і подряпав щось на задньому боці чорним маркером. З того часу це мій улюблений чохол.

Закінчую розмову, вертаю телефон Меган.

– Готово.

- Добре. - Вона зітхає. - Слухай, Пенні, я збиралася поговорити з тобою, але ніяк не могла вибрати слушний момент.

- Ти про що?

– Хотіла сказати... хотіла вибачитися. За все, що трапилося цього року. Це... то була не я. Вибач, що розповіла всім про Дівчину Онлайн. Я мовчала, бо мені взагалі подобалися твої пости, і я просто заздрила, що ти зустрічаєшся з рок-зіркою. Ніби в тебе нічого не було, а потім раптом все з'явилося. Спочатку Оллі, потім Ной і приголомшлива, дивовижна подорож до Нью-Йорка – єдине місце на землі, де я мрію жити. Плюс ти неймовірно талановитий фотограф та письменниця. Всі кажуть, яка ти геніальна, і яка чудова кар'єра на тебе чекає... А все, що було в мене – реклама клею та мрія стати кінозіркою. Я не мусила зривати на тобі своє зло.

Якби рота не було забито цукровою ватою, у мене відвисла б щелепа. Ковтаю ласощі, але розумію, що мені, як і раніше, нічого сказати.

- Ти зможеш мене вибачити? - Продовжує Меган, не дочекавшись від мене ні слова.

– Я... я гадки не мала, що ти так це сприйняла. Завжди здавалося навпаки: що в тебе є все, не в мене. Меган, ти така гарна, така популярна, ти чудова актриса – тебе ж взяли у знамениту театральну школу! Але взагалі-то так, мені тоді було дуже боляче...

– Знаю. - Вона опускає очі. – Це все через мене. Не знаю, що сталося з нами, Пенні. Адже ми були такими хорошими подругами.

- Мабуть, просто віддалилися один від одного.

– Що ж... Якщо є хоч маленький шанс, що ми все ще можемо бути друзями, я хотіла б ним скористатися...

Ми кілька миттєвостей не зводимо одне з одного очей, і нарешті Меган усміхається. У її посмішці стільки теплоти, що я не витримую – і киваю.

- Я б теж, - говорю.

Посміхаюсь і дивлюся на наші однакові сукні.

– Ми з тобою зараз схожі на близнюків на прогулянці.

Вона тепло сміється.

- Ну, з іншого боку, хороший смак не купиш, правильно? Ходімо. - Меган знову бере мене під руку. - Усі будуть хвилюватися, куди ти зникла. Давай відведемо тебе додому.

Дівчина Онлайн. У турне.(2 частина)Where stories live. Discover now