1;

13 1 0
                                    

Усетих как телефонът ми извибрира в ръката под чина, което бе необичайно, поради факта, че не общувам с никого.
   
   
Трябва да внимавам в час, но любопитсвото ме гризе, защото някой се интересува от мен.
Каква дилема.
  
   
Странно, нямаше никакво известие щом го включих.
Полудявам ли?
   ⠀⠀⠀⠀   ⠀⠀⠀⠀   ⠀⠀⠀⠀   ⠀⠀⠀⠀   ⠀⠀⠀⠀   ⠀⠀⠀⠀   ⠀⠀⠀⠀   ⠀⠀⠀⠀
Tinder~

jjasper deleted a message.
   ⠀⠀⠀⠀   ⠀⠀⠀⠀   ⠀⠀⠀⠀   ⠀⠀⠀⠀   ⠀⠀⠀⠀   ⠀⠀⠀⠀   ⠀⠀⠀⠀   ⠀⠀⠀⠀   ⠀⠀⠀⠀   ⠀⠀⠀⠀

  ҂҂҂

⠀⠀⠀   ⠀⠀⠀⠀   ⠀⠀⠀⠀   ⠀⠀⠀

Часовете свършиха сравнително бързо, което доста ме зарадва. Нямах намерения да оставам и минута по късно с този зоопарк.
 

Потеглих с тромава крачка към дома, но усетих как телефонът ми отново извибрира, като този път без колебание го отключих.
⠀⠀⠀⠀   ⠀⠀⠀⠀   ⠀⠀⠀⠀

Тinder~

jjasper: Здравей, сладкиш.
 

Тиндър? Вярно, забравих за това приложение. Кой сега пък е този.
⠀⠀⠀⠀   ⠀⠀⠀⠀

Чудех се как да отговоря. Кой пък беше този и какво искаше от мен. Това е ебавка. Сигурно е ебавка.

  ⠀⠀⠀⠀   ⠀⠀⠀⠀   ⠀⠀⠀   ⠀⠀

Няма какво да изгубя всъщност. Риск печвли, риск губи.


ty.oxo: Здравей и на теб, предполагам.
   
 


Отговорих и прибрах телеофна веднага. Не очаквах обаче за отговори на момента, що за човек..
 

Спрях се на едно място, за да прочета съобщението.
Повдигнах вежди и отново го прочетох, като се засмях.
  
 

Този се ебава с мен.
  
   
 

jjasper: Изглеждаш слсдък, а аз обичам сладкото. Нека се запознаем. ;
 

ty.oxo: Какво ако откажа??
 

jjasper: Аз няма да се откажа.
  
   

Добре, разбирам, че това е приложение където си намираш едва ли не сродната душа, обаче аз дори не съм хубав???
 

След близо половин час път до нас, както и още половин час в който се разопаковах вкъщи се сетих за онзи странник от онова приложение.
 

Мина цял час, трябваше ли да отговарям? Едва ли ще бъде заинтересован все още.
  
  
ty.oxo: Аз съм Тейонг. Не знам дали ми е приятно.
 

 
jjasper: Хм, аз съм Джехьон, удоволствието е изцяло мое.
   
  
  
Веднага отговори. Този човек не излиза ли от чата? Все едно само с мен си пише.
   
   
ty.oxo: Задръж си го тогава, като е само твое.
    
jjasper: Желая да го споделя с теб.
    
ty.oxo: О, разбирам. Ти си от онези 40 годишни, които си правят акаунти из всички социални мрежи и дирят за млада плът. Не си познал, чичко.
    
jjasper: Какво? Имам снимки в профила, как ще си помислиш такова нещо?
    
ty.oxo: Има снимки само на косата ти, предполагам. И на едно куче. Как да съм сигурен?? А?? Определено си чичко. Сега ще махна моите снимки от акаунта си.
    
jjasper: Момче, в ред ли си? Не виждаш ли баджа, който гласи "потвърдено"?
   

ty.oxo: Дишай. Беше шега.

seen.


 
Кретен. А уж искаше да си пишем. Хах, на какво ли се надявах.
  
  

҂҂҂

Не съм сигурен дали ще продължа да пиша, но като за начало ми хареса. Само тази глава.

Сигурно ще я изтрия.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: May 02, 2022 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Obssesion ཿ JaeYongOnde histórias criam vida. Descubra agora