|•~How peaceful~•|

15 2 0
                                    

*𝙇𝙖𝙩𝙚𝙧*
|•~𝙆𝙞𝙮𝙤𝙩𝙖𝙠𝙖'𝙨 𝙋𝙊𝙑~•|
𝙱𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝙸 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚒𝚝, 𝚂𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕 𝚠𝚊𝚜 𝚘𝚟𝚎𝚛.
𝙸 𝚖𝚎𝚎𝚝 𝚞𝚙 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚘𝚗𝚍𝚘 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚘𝚏 𝚑𝚘𝚙𝚎𝚜 𝚙𝚎𝚊𝚔 𝚊𝚜 𝚙𝚕𝚊𝚗𝚗𝚎𝚍. 𝙼𝚘𝚗𝚍𝚘 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚒𝚜 𝚖𝚘𝚝𝚘𝚛𝚌𝚢𝚌𝚕𝚎.
𝙸 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚌𝚊𝚛𝚎𝚏𝚞𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚘 𝚠𝚎𝚊𝚛 𝚊 𝚑𝚎𝚕𝚖𝚎𝚝. 𝙱𝚞𝚝 𝚖𝚘𝚗𝚍𝚘 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚘𝚗𝚍𝚘, 𝙷𝚎 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚕𝚒𝚜𝚝𝚎𝚗. "𝙷𝚎𝚢 𝚔𝚒𝚢𝚘, 𝚢𝚊 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢? " 𝙸 𝚗𝚘𝚍 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚑𝚘𝚙𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚛𝚊𝚙𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚊𝚛𝚖𝚜 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚊𝚒𝚜𝚝. 𝙰𝚋𝚘𝚞𝚝 20 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚝𝚎𝚜 𝚕𝚊𝚝𝚎𝚛 𝚠𝚎 𝚊𝚛𝚛𝚒𝚟𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚏𝚎, 𝚒𝚝 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚌𝚊𝚕𝚖𝚒𝚗𝚐. 𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚑𝚘𝚙𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚝𝚘𝚛𝚌𝚢𝚌𝚕𝚎 𝙸 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚒𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎, 𝚑𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚊 𝚟𝚊𝚗𝚒𝚕𝚕𝚊 𝚋𝚎𝚊𝚗 𝚕𝚊𝚝𝚝𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚒 𝚐𝚘𝚝 𝚌𝚘𝚏𝚏𝚎.
𝙷𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚍𝚎𝚍 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚊 𝚝𝚛𝚎𝚎. "𝚈𝚊 𝚔𝚗𝚘𝚠. 𝙸𝚝'𝚜 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚗𝚒𝚌𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘𝚍𝚊𝚢" 𝚖𝚘𝚗𝚍𝚘 𝚋𝚛𝚘𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚒𝚕𝚎𝚗𝚌𝚎, "𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚒𝚝'𝚜 𝚚𝚞𝚒𝚝𝚎 𝚛𝚎𝚏𝚛𝚎𝚜𝚑𝚒𝚗𝚐" 𝙸 𝚛𝚎𝚙𝚕𝚒𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚜𝚘𝚏𝚝 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎. 𝚆𝚎 𝚜𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚑𝚘𝚠 𝚘𝚞𝚛 𝚍𝚊𝚢 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚝𝚞𝚏𝚏. 𝙼𝚘𝚗𝚍𝚘 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚖𝚎 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚑𝚒𝚜 𝚘𝚕𝚍𝚎𝚛 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚍𝚊𝚒𝚢𝚊 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚌𝚊𝚖𝚙𝚒𝚗𝚐, 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚒𝚍𝚍𝚕𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚊𝚔𝚎𝚜 𝚖𝚘𝚗𝚍𝚘𝚜 𝚝𝚎𝚗𝚝 𝚟𝚒𝚘𝚕𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢.  𝙰𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚒𝚖𝚎, 𝚖𝚘𝚗𝚍𝚘 𝚠𝚊𝚜 8 𝚜𝚘 𝚘𝚏 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎 𝚑𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚜𝚌𝚊𝚛𝚎𝚍. 𝙿𝚏𝚏𝚝- 𝚙𝚘𝚘𝚛 𝚖𝚘𝚗𝚍𝚘.

𝙃𝙚𝙮! 𝙎𝙤𝙧𝙧𝙮. 𝙄𝙢 𝙡𝙖𝙯𝙮 𝙗𝙘 𝙞𝙙𝙠 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙞𝙢 𝙙𝙤𝙞𝙣𝙜 🤪 𝙏𝙝𝙚 𝙘𝙝𝙖𝙥𝙩𝙚𝙧 𝙖𝙛𝙩𝙚𝙧 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙗𝙚 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙖𝙨𝙩! 𝘽𝙪𝙩 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙬𝙤𝙧𝙧𝙮, 𝙄'𝙡𝙡 𝙘𝙤𝙣𝙩𝙞𝙣𝙪𝙚 𝙩𝙤 𝙬𝙧𝙞𝙩𝙚 𝙞𝙛 𝙄 𝙜𝙚𝙩 𝙞𝙙𝙚𝙖𝙨. 𝙍𝙚𝙘𝙤𝙢𝙢𝙚𝙣𝙙𝙚𝙙 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙮𝙨  𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙝𝙚𝙡𝙥 𝙖 𝙡𝙤𝙩 𝙗𝙘 𝙄'𝙢 𝙣𝙤𝙩 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙘𝙧𝙚𝙖𝙩𝙞𝙫𝙚. 𝙏𝙝𝙞𝙨 𝙬𝙖𝙨 180 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨 :)

~Under the blossom tree~ an ishimondo storyWhere stories live. Discover now