《~ Fabuła ~》

235 18 58
                                    

Dawno dawno temu w lesie żył jeden duży Klan kotów - Klan Świetlistego Początku. Zamieszkiwał zróżnicowane tereny leśne i wiódł spokojny żywot. Zwierzyny nie brakowała a wrogów też nie mieli. Rozkwitała kultura i tradycja.

Koty te miały kilka zasad których trzymali się wszyscy przywódcy. A mianowicie.

• Ranga następcy - jest to młody kot najczęściej dziecko przywódcy szkolone przez niego, zastępcę lub innego wojownika na następnego przywódcę

• Przywódca nie jest zobowiązany posiadać dzieci w przypadku kiedy ich nie ma może na następcę wybrać innego kota klanu.

• Nawet jeżeli posiada dzieci może wybrać innego kota na następce

• Kociaki przywódcy/ wybrany przez niego kot dopiero przy zostaniu uczniami mogę się dowiedzieć kto z nich zostanie następcą (nie wcześniej)

• Przywódca jednak może im tego nie powiedzieć i czekać z przekazaniem tej informacji do śmierci gdzie słyszy ją Medyk

• Każdy Uczeń musi odbyć podróż do Świetlistych Grot

••~••

Jeżynowa Gwiazda był 10 przywódcę Klanu Świetlistego Początku. Miał trójkę dzieci.

Chmurka- najsilnijszsgo i najodważniejszego białego kocurka
Fiołkę - sprytnę i mądrą oraz empatyczną kotkę o brązowym futerku
Cynamonka - który od zawsze interesował się sztuką leczniczą. Kocurka o cynamonowo brązowym umaszczeniu.

Oraz uczennice Tygrysią Łapę. Była to podstępna i przebiegła jak lis oraz Chłodna kotka która miała jednak w sobie coś co zmieniało ją w naturalnego przydówce.

Trzy dni po tym jak mianował Tygrysią Łapę i Iglastą Łapę na wojowników. Tygrysi Sen i Iglasty Chłód. Nadszedł czas na zostanie uczniami przez jego pociechy. Jednak nie zdradził im kto będzie następcą. Sam zajął się szkoleniem Chmurnej Łapy. Fiołkową Łapę dostał pod opiekę Malinowy Świt a Cynamonowa Łapa został uczniem medyka.

W tym czasie gdy trzy młode koty szkoliły się Tygrysi Sen zbierała wokół siebie coraz więcej kotów. Nie chciała dopuścić aby to któreś z dzieci Jeżynowej Gwiazdy zasiadł u władzy. Uważał je za beznadziejne kupy futra. Do tego teraz wszytscy jakby o niej zapomnieli. Udawało jej się do następnego mianowania na wojowników przyciągnąć do siebie z ⅓ klanu.

A tym mianowaniem było mianowanie dzieci przywódcy.
Chmurna Łapa dostał imię Chmurna Potęga a Fiołkowa Łapa Fiołkowa Nadzieja.
I znowu ich Ojciec nie wyjawił kto jest następcą.

Koty żyły wtedy w dość długim Spokoju wewnętrznym i zewnętrznym. Jednak Klan dalej w oczekiwaniu kto zostanie jego następnym przywódcą dzielił się między te trzy Koty. W tamtym też okresie Cynamonowa Łapa został Cynamonowym Powiewem pełno prawnym medykiem.

Tak mijały długie stabilne księżyce. Aż w końcu Jeżynowa Gwiazda zachorował miał ostatnie życie było prawie pewne że umrze. I niestety tak się stało.

W tej smutnej chwili mógł być przy nim tylko Medyk i partnerka. Lecz umarła ona już wcześniej.

Cynamonowy Powiew usłyszał ostatnie słowa ojca. "Na następnego przywódce wybieram Chmurną Potęgę"

Po chwili wyszedł przed klan I oznajmił im ostatnią wolę Jeżynowej Gwiazdy. I wtedy zaczęła się walka. Tygrysi Sen oznajmiła że to na pewno fałsz no bo przecierz Chmurna Potęga to jego brat. A kocury faktycznie od zawsze były blisko. Jej sprzymierzeńcy ją poparli a była to prawie połowa klanu. Reszta jednak nie chciała na to pozwolić. I tak zaczeli walę a skończyła się ona tym że Tygrysi Sen odłączyła się i wraz z swoimi kotami założyła nowy Klan na częście Terenu Klanu Świetlistego Początku.

Rodzeństwo żądziło razem ale potem zaczeli spierać się w każdej sprawie i uznali że będzie lepiej jeżeli też się rozdzielą. Lecz pozostaną w sojuszu przeciwko Tygrysiej Gwieździe.

I tak powstały:
Klan Podniebnej Walki z Chmurna Gwiazdą na czele
Klan Kwiecistego Sprytu z Fiołkową Gwiazdą za przywódczynię
I Klan Tygrysiej Wolności którym władała Tygrysią Gwiazdą.

A Klan Świetlistego Początku przestał istnieć

••~••

Tak klanu żyją do dziś

Ale co jak pojawią się następcy Chmurnej, Fiołkowe, Tygrysiej Gwiazdy? 

••~••~••~••

Okej mamy to jest fabuła.
Jak się podoba?

🌱|| Następcy || Wojownicy Role Play || 🌱Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz