ℛ𝑒𝓆𝓊𝑒𝓈𝓉 𝒻𝓇𝑜𝓂: allythex
[ Hope you like this, thanks for taking a request ]
⌜.―.―.―ꕥ―.―.―⌝
𝒜𝒽, 𝓉𝒽𝑒 𝓈𝓌𝑒𝑒𝓉 𝓉𝒶𝓈𝓉𝑒 𝑜𝒻 𝓅𝑜𝓌𝑒𝓇.
⌞.―.―.―ꕥ―.―.―⌟
◛
sɪᴛᴛɪɴɢ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴄᴏᴜᴄʜ, ʏᴏᴜ ɢᴇɴᴛʟʏ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ʏᴏᴜʀ ᴍᴇᴍᴏʀɪᴇs ᴡɪᴛʜ ᴀғғᴏɢᴀᴛᴏ. ʏᴏᴜ ᴛᴡᴏ ʜᴀᴅ ᴀ ʟᴏᴛ ᴏғ ʜᴀᴘᴘʏ ᴍᴇᴍᴏʀɪᴇs ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ. ᴄɪɴᴇᴍᴀ ᴍᴇᴍᴏʀɪᴇs, sʜᴏᴘᴘɪɴɢ ᴍᴇᴍᴏʀɪᴇs, ᴘʀᴏᴍɪsᴇ ᴍᴇᴍᴏʀɪᴇs ᴀɴᴅ- ᴡᴀɪᴛ, ᴘʀᴏᴍɪsᴇ ᴍᴇᴍᴏʀɪᴇs? ᴏʜ ʀɪɢʜᴛ! ʏᴏᴜ ᴅɪᴅ ᴘʀᴏᴍɪsᴇ ʜɪᴍ ᴛʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ᴡᴏɴ'ᴛ ᴛᴇʟʟ ᴀɴʏᴏɴᴇ ᴀʙᴏᴜᴛ ʏᴏᴜʀ ɢᴜʏs' ʀᴇʟᴀᴛɪᴏɴsʜɪᴘ.
sᴜᴅᴅᴇɴʟʏ, ʏᴏᴜ ɪᴍᴍᴇᴅɪᴀᴛᴇʟʏ ᴛʜɪɴᴋ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛᴇʟʟɪɴɢ ʏᴏᴜʀ sɪsᴛᴇʀ, ᴄᴀʀᴀᴍᴇʟ ᴀʀʀᴏᴡ, ᴀʙᴏᴜᴛ ɪᴛ. ɪᴛ's ʜᴀʀᴅ ᴛᴏ ᴛᴇʟʟ ʜᴇʀ sɪɴᴄᴇ ʏᴏᴜ'ʀᴇ sᴇᴄʀᴇᴛʟʏ ᴅᴀᴛɪɴɢ ʜɪᴍ. ᴡʜᴀᴛ ᴡɪʟʟ ᴛʜᴇɪʀ ʀᴇᴀᴄᴛɪᴏɴs ʙᴇ? ᴀɴɢʀʏ? ᴍᴀᴅ? sᴜᴘʀɪsᴇ ᴏʀ ᴇᴠᴇɴ ʜᴀᴘᴘʏ?
" Eh, I guess I'll talk with Affogato, then. "
◛
" Affogato! I-I'm here!"
ᴘᴀɴᴛɪɴɢ, ʏᴏᴜ ᴛɪʀᴇᴅʟʏ ʟᴏᴏᴋ ᴏᴠᴇʀ ᴀғғᴀɢᴏᴛᴏ's ғᴀᴄᴇ. ᴇʜ, ᴏғ ᴄᴏᴜʀsᴇ, ʏᴏᴜ'ʟʟ ʙᴇ ᴛɪʀᴇᴅ. ɪᴛ ɪsɴ'ᴛ ʏᴏᴜʀ ғᴀᴜʟᴛ, ᴇɪᴛʜᴇʀ. ᴡɪᴛʜ ᴀ sᴜʀᴘʀɪsᴇᴅ sᴍɪʟᴇ ᴀʟʟ ᴏᴠᴇʀ ʜɪs ғᴀᴄᴇ, ʜᴇ sᴏғᴛʟʏ ᴀsᴋs ʏᴏᴜ.
" Tired of running? Take a rest, then. You're here late 5 minutes, Y/n. Is it your clock again? "
" Y-yeah, this is its fault. "
" Well, it's your fault, too. If only you fix it, you will be here on time. "
" It's hard to fix it! I don't even know anything about the parts in the clock! "
" Then learn about it, find any cookies are good about fixing things. They'll be able to help you. "
ʏᴏᴜ ᴘᴏᴜᴛ, ʜᴇ ᴄʜᴜᴄᴋʟᴇᴅ. ʜᴇ ɪsɴ'ᴛ ᴡʀᴏɴɢ ᴀʙᴏᴜᴛ ɪᴛ, ᴇɪᴛʜᴇʀ. ʙᴜᴛ ᴡʜʏ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴛᴏʟᴅ ᴛʜᴇᴍ ᴛᴏ ғɪx ᴛʜᴇ ᴄʟᴏᴄᴋ ғᴏʀ ʏᴏᴜ? ᴀ ᴡᴀʏ ʙᴇᴛᴛᴇʀ ᴛʜᴀɴ ᴀғғᴏɢᴀᴛᴏ's ɪᴅᴇᴀ! ʏᴏᴜ sᴍɪʀᴋ ᴀᴛ ʜɪᴍ ғᴏʀ sᴏᴍᴇ sᴇᴄᴏɴᴅs, ᴛʜᴇɴ sᴛᴏᴘ. ʀᴇᴀʟɪᴢᴇᴅ ᴛʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ɴᴇᴇᴅ ᴛᴏ ᴛᴇʟʟ ʜɪᴍ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ, ʏᴏᴜ ᴡᴏʀʀɪᴇᴅʟʏ ʟᴏᴏᴋ ᴀᴛ ʜɪᴍ ᴛʜᴇɴ sᴘᴇᴀᴋ.
" A-Affogato? "
" Yes, dear? "
YOU ARE READING
𝕮𝖔𝖔𝖐𝖎𝖊 𝕽𝖚𝖓 𝖃 𝕽𝖊𝖆𝖉𝖊𝖗 | 𝕺𝖓𝖊𝖘𝖍𝖔𝖙𝖘 |
Fanfiction𝐶𝑜𝑜𝑘𝑖𝑒 𝑅𝑢𝑛 𝐾𝑖𝑛𝑔𝑑𝑜𝑚 | ☾ 𝑂𝑛𝑒𝑠ℎ𝑜𝑡 ☽ | [ 𝗥𝗲𝗾𝘂𝗲𝘀𝘁𝘀 𝗮𝗿𝗲 𝗼𝗽𝗲𝗻! ] 𝒮𝓉𝒶𝓉𝓊𝓈: 𝒮𝓉𝒶𝓇𝓉: 3/5/2022 ℰ𝓃𝒹: 𝒩𝑜𝓃𝑒