Bölüm 1 Ay'ın Kızı

27 6 0
                                    

Kadın kucağındaki bebeğine son bir kez baktı. Güzel kızı bir gün büyüyecekti. Keşke görebilseydi. Keşke kızı diğerleri gibi olsaydı. Adım sesleri yaklaşırken bebeğinin saçlarını son kez öpüp kokladı. Elini bebeğinin önce anlına sonra kalbine koyup gerekli sözcükleri fısıldadı. Bebeğinin kulağına eğilip 'Umarım bu yardımcı olur sana güzel kızım. Annen olarak yanında olamayacağım ama en azından kalbinin kırılmasını engelleyebilirim. Ağrılarını hafifletebilirim. Hoşça kal güzel kızım. Hoşça kal Bige'm' Kapı kırılarak açıldı. Muhafızlar bebeği zorla kadının ellerinden aldılar. Kadın oracıkta can verirken yürekleri bile sızlamadı. Onlar istediklerini almışlardı. Kral bebeği görünce çok sevinecekti. Küçük bebek sanki başına gelecekleri anlamış gibi çığlık atarak ağlıyordu. Muhafızlar bebeğin ağlamasından rahatsız oldular. Aslında onu çok kolay şekilde susturabilirlerdi fakat kral bebeği ellememelerini söylemişti. Bebek bir süre sonra sakinleşti lakin bu sakinlik kralı görene kadar sürmüştü. Bebek kralın huzuruna çıkarıldığında çığlıklar atmaya başlamıştı. Ama bu çığlıklar sıradan değildi. Çığlıkları etrafında büyülü bir bariyer oluşturuyordu. Ona yaklaşanları ondan metrelerce uzağa püskürtüyordu. Kral bir süre bekledi fakat bebeğin çığlıkları dinmek bilmedi. Bulundukları yerdeki tüm perdeleri kapattırdı. Küçük kızın ay ışığı ile etkileşimi kesilince güçleri zayıfladı. Böylece kral ona rahatlıkla yaklaşabildi. Hizmetkarları bebeğin sol göğsünü açtılar. Kral kraliyet mührünün ısıtılmasını beklerken bebeğin saçlarını usulca okşamaya başladı. O esnada odaya kralın eşi, kızı ve henüz 2 yaşındaki oğlu girdi. Hepsi küçük bebeğin etrafına toplandılar. Bebek onları görünce daha fazla ağlamaya başladı. Küçük Ayaz ilgi ile bebeği izliyor bu küçük bebeğin neden bu kadar özel olduğunu anlamaya çalışıyordu. Dayanamayıp babasına sordu 'Baba, bu küçük bebek neden bu kadar değerli? Ben ondan daha büyüyüm ve güçlerimi daha iyi kullanıyoyum. Neden ben değil de bu miniği herkes istiyoy?' Babası Ayaz'ın bu masum sorusu üzerine gülümsedi. ' Sana anlattığım AY'IN KIZI masalını hatırlıyor musun Ayaz' diye sordu. Ayaz hevesle kafasını salladı. Dinlemeyi en sevdiği masaldı. 'İşte oradaki küçük bebek bu bebek Ayaz. Ve çok yakında bizim krallığımıza ait olacak.' dedi. O esnada mühür çoktan ısınmıştı. Kral tek hareketiyle mührü kendine  çekti.' Krallığına hoş geldin AY'IN KIZI' deyip kızgın mührü küçük bebeğin sol göğsünün üstüne bastırdı. Bebeğin bağırışları şiddetlendi. Küçük vücudu acıyı kaldıramadı. Kral işi bittiğinde mührü çekti. Kraliçe tam bebeğe uzanacakken bir şey oldu. Perde bir şekilde açılmış ve minik bebeğin etrafını ayın ışığı kadar parlak bir kalkan sarmıştı. Karanlığın içinde pelerini ile bir kişi belirdi. Kalkan bebeğin yanına gitmesine izin verdi. Bebeği kucakladığı ve geldiği gibi ortadan kayboldu. Ormanın içinde son hız koşuyordu. Bebeği portala yetiştirmesi gerekiyordu. Bu küçük bebek için bu dünya güvenli değildi. Hele ki peşinde 4 güçlü krallık varken. Halkı ile yıllardır bu bebeği kurtarmak için hazırlık yapıyordu. Halkı heyecanla bu günü bekliyordu. 'Merhaba Ay'ın kızı. Seni ait olduğun yerden götürüyorum ama bu senin iyiliğin için. Lütfen beni ve toplumumu affet.' Portala vardığında yüzü ay gibi ışıldayan bu güzel bebeği bırakmak istemese de en yaşlı üyeye teslim etti. Bilge Ana elini bebeğin mührünün üzerinde gezdirdi.' Geç kalmışız. Biz şimdi onu portaldan yollasak bile eninde sonunda onu mühründen bulurlar. Yine de bir süre bunlardan uzak kalması en iyisi.' deyip bebeği nazik şekilde portaldan yolladı. Portal kapandığı sırada ormanın içinden muhafızların sesleri geldi. Bilge Ana halkına seslendi.' Derhal güvenli bölgelere dağılın ve bir sonraki talimata kadar çıkmayın' Bilge ana bunları söyledikten sonra içinde kısa bir açıklamanın bulunduğu  kağıdı tam kapanmayan portaldan yolladı. Kral ve muhafızları geldiğinde artık çok geçti. Ne bebek vardı ne de onu kaçıran toplum. Ayaz babasının yanına gelince babasının gözü Ayaz'a kaydı. Yüzünü oğluyla eşit hizaya getirdi. ' Ayaz, beni iyi dinle oğlum. Bundan sonra ayın kızını yakalamak için eğitileceksin. Tüm eğitimlerin bu yönde olacak. Ay'ın kızını yakalayacak ve krallığımızda tutacaksın. Gerekirse zorla. Bu senin daimi görevin olacak.' dedi. Küçük Ayaz bunu memnuniyetle kabul etti. Ve gün geçtikçe bu hırsla doldu. Ayaz'ın artık tek bir amacı vardı. Ay'ın kızını yakalamak ve ne olursa olsun krallığında tutarak krallığını evrenin en güçlü krallığı yapmak.

AY'IN KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin