Buna, numele meu este Shin Ha-ri. Am 25 de ani, sunt bruneta cu ochii căprui, ador muzica și dansul, visul meu de când eram mică, era să ajung o mare artista k-pop, însă fratele meu a reușit în această direcție, nu eu. Fratele meu este nimeni altul decât, Jung Ho-seok, sau după cum îl știți voi, J-Hope. Mai multe despre mine și fratele meu veți afla in continuare.
Aceasta sunt eu, destul de dragutica, nu? :)))~Perspectiva Shin Ha-ri~
Aud sunetul enervat al alarmei și mă ridic s-o opresc. Arunc o privire către ceas și văd că este ora 7:00, ce as mai fi dormit, însă nu se poate, trebuie sa plec la munca. Mă duc la baie și îmi fac rutina de dimineață după care mă opresc in fața dulapului pentru a mă decide cu ce sa mă îmbrac. Aleg ceva simplu, mă îmbrac și cobor jos pentru a lua micul dejun.Mananc repede și observ că deja sunt in întârziere, apuc geanta și ies pe ușă. Este destul de frumos afara, așa că prefer sa merg pe jos până la agenție. Lucrez la agenția Big Hit Music, da exact, lucrez în același loc cu fratele meu mai mare, mică diferență este că eu lucrez in departamentul de marketing iar el este unul din cântăreți, un idol. Nu apuc sa îl văd foarte des, e ocupat cu repetițiile și multele concerte pe care el și grupul lor, BTS, le au. Mă înțeleg bine cu el, nu mă înțelegeți greșit, mereu am fost foarte apropiați, faptul că el a reușit să devină un artist cunoscut iar eu nu, nu ne-a afectat niciodată relația, sunt foarte fericita pentru el și foarte mândră că sunt sora lui. Ajung in sfârșit în biroul meu iar pe masa vad o mica cutiuță neagra și o scrisoare. In cutiuță este un lănțișor cu un pandantiv in forma de inimioara iar pe spate este gravat numele meu, este atât de frumos. Deschid scrisoarea și îmi arunc ochii peste primele randuri, le citesc și deja îmi dau seama că este scrisa de J-Hope,zâmbesc cand îmi dau seama că s-a întors din turneu, îmi era foarte dor de el și abia așteptam să îl revăd. Mă ridic de pe scaun și plec spre sala de dans a băieților cu speranța sa îl găsesc acolo. Ajung in fața ușii,insă nu aud niciun zgomot. Apăs pe clanța și întru ușor, nicio urmă de băieți. Plec tristă deoarece nu am putut sa îl văd și mă întorc în biroul meu. Când ajung la etaj cineva mă aștepta la ușă, era managerul trupei.
-Buna ziua, mă scuzați că v-am lăsat să aștepți!Va rog, intrați!*Mă scuz și îl poftesc înăuntru.*
-Stati liniștită, abia ce am ajuns, nu vă faceți griji! Voiam să vă întreb, cum merge promovarea celui de al doilea turneu al trupei?Din cate am înțeles, ați dat o mână de ajutor.*Îmi spune acesta zâmbind*
-Desigur, totul merge conform planurilor, tot ce mai lipsește, este o ședință foto cu băieții, dorim sa avem poze de actualitate cu ei pentru produsele pe care urmează să le promovam in timpul turneului.
-Ma bucur sa aud, este o ușurare pentru mine sa știu că totul merge ca la carte. Pentru ședință foto, vorbesc cu băieții și stabilim o data in care aceștia să fie mai liberi.*Spune cu entuziasm*
-Da, uitați cartea mea de vizita, când aveți o data stabilită, sunati-ma pentru a vorbi cu fotografii pentru a stabili ora și locul unde se va desfășura ședința.*Spun și îi înmânez cartea de vizita*
Aceasta o ia și o examinează cu atenție. Pe fata lui se așterne o expresie mirată.
-S-a întâmplat ceva ? *Il întreb*
-Sunteti sora lui J-Hope?
-Da.
-Nu se poate, nici nu te-am recunoscut.Ai crescut atât de mare și de frumoasa, ultima dată când te-am văzut erai așa de scunda și atât de fragila, foarte rușinoasă și parcă țin minte că voiai ajungi cântăreața. Te-ai schimbat enorm de mult, pari mai încrezătoare în tine și mai puternică. Mi-a părut rău să aud că ai renunțat la visul tau, însă mă bucur sa te vad împlinită acum și cu zâmbetul pe buze.*Spune acesta cu un zâmbet imens pe fata*
-Va mulțumesc mult de tot! Daca tot ați adus vorba, știți cumva pe unde s-au dus băieții ?As vrea sa îl văd pe J-Hope.
-Imi pare rău, drăguță. Le-am dat liber azi.
-Nu-i nimic, vă mulțumesc încă odata pentru vizita și pentru cuvintele frumoase. Aștept un telefon pentru ședința foto.O zi buna!
-O zi buna,draga mea! *Spune și pleacă*
CITEȘTI
După ce te-am întâlnit
Romance-E sora mea!!!! Cum te poți gândi că ai putea fi cu ea ?????*spune J-Hope nervos* -Frate, e o femeie cum rar găsești acum, îmi place absolut tot la ea, chiar m-am îndrăgostit de ea și am să îți dovedesc asta. -Nu te apropia de sora mea, altfel noi d...