~Perspectiva lui Tae-hyung~Shin Ha-ri mă ia în brațe și îmi spune "noapte buna". Mă simt atât de bine, însă rupe îmbrățișarea și pleacă în camera ei, urmând și eu să fac la fel, însă mă oprește J-Hope.
-Ce faci cu sora mea?* Mă întreabă având un ton mai agresiv*
-Nimic frate, doar vorbeam și i-am mulțumit pentru că ne-a lăsat să stăm aici in seara asta. Ce crezi că ar fi altceva?
Mă privește câteva secunde după care expresia sa se schimba.
-Ok, frate! Iti e somn ? Daca nu, hai sa vedem un film cu Jimin și Jungkook.
-Bine! *Spun deși mor de somn iar de dimineață trebuie să mă trezesc devreme*
Intram in camera iar băieții deja se uitau la un film.Ne așezăm langa ei insa eu pe la jumatea filmului am adormit.~Perspectiva Shin Ha-ri~
Mă trezesc și văd că e ora 8:00, mă ridic din pat fara sa îl trezesc pe fratele meu care dormea pe jos și mă duc repede să mă pregătesc. Mă îmbrac in ceva simplu și comod și ies pe ușă. Cobor scările și verific daca este cineva prin jur, se pare că nu. Tae avea dreptate, băieții nu se vor trezi prea curând. Mă duc la bucătărie pentru un pahar de apa, având grijă să nu îi trezesc pe cei 3 bătrâni din sufragerie. Aștept in jur de 5 minute și îl văd pe Tae coborând și el scările. Ii fac semn să se grăbească. Ieșim repede pe ușă și pornim spre cafenea.
-Cum ai dormit? *Îl întreb încercând să fac conversație pentru că liniștea dintre noi era ciudată și mă omora*
-Am dormit bine, am mai stat cu băieții la un film însă am cazut lat pe la jumătatea lui.
-La ora aia mai aveați chef de film? Sunteți nebuni! *Spun chicotind*
-Da, J-Hope nu prea avea somn.
-Deci de aceea a venit în camera atât de târziu.~Perspectiva lui Tae-hyung ~
O privesc încet iar când aceasta mă observa îmi întorc repede privirea. Nu știu de ce mă simt stânjenit, probabil din cauza discuției de aseara cu J-Hope. Sunt tras din gândurile mele de vocea lui Shin Ha-ri care îmi spune că am ajuns. Ne punem la o masa și comandam 2 cafele.
-Deci, spune, ce zici de micul nostru plan? Ești de acord? Ți-ar plăcea să ne însoțești ?* O întreb sperând la un răspuns pozitiv*
-Hmm, mi-ar placea sa vă însoțesc, îți dai seama, însă nu cred că îmi va permite șeful meu, cum ți-am spus și aseară. Am sa incerc sa vorbesc cu el mâine la birou, însă nu garantez nimic. Daca as veni cu voi as lipsi foarte mult de la munca iar acest lucru nu cred că l-ar încânta foarte tare.*Spune cu o privire tristă*
-Ti-am spus, daca vrei, vorbim noi cu el. Nu ar putea să ne refuze pe noi.
-Nu știu ce să zic, Tae. E foarte mult de munca, promovarea turneului vostru, pregătirea următorului album și promovarea sa, noile produse marca BTS pe care dorim sa le lansam anul asta. Chiar daca aș merge, nu as putea sa stau pe toată perioada turneului.
-Nu contează cât de mult stai, prezenta ta e tot ce contează pentru noi cât și pentru fratele tău, mai ales pentru el.
Pe fata ii apare un mic zambet atunci când aduc vorba de fratele ei. Se vede cât de mult îl iubește, la fel cum și el o iubește pe ea. As vrea sa am așa o legătură frățească ca ei. Stam și povestim și încercăm să găsim o soluție, arunc repede un ochi la ceas și văd că e 10:45. Aoleu, câțiva dintre băieți trebuie sa se fi trezit.-Trebuie sa mergem, unii dintre maimuțe ar trebui sa se fi trezit deja.* Spun sperând că J-Hope sa nu fie unul dinte ele*
Aceasta chicotește, se ridică și merge să plătească nota luând și ceva la pachet.
Ajungem acasă și intram în sufragerie, pe canapea fiind J-Hope. Fir-ar, nu putea și el sa doarmă mai mult ? Am dat de belele.-Unde ați fost voi doi așa de dimineață?Hmm?*întreabă cu acelasi ton autoritar de aseară*
Mă uit la Shin Ha-ri iar ea se uita la mine. Nu știu ce ar trebui sa zic, oricum orice scuza aș găsi, el tot s-ar enerva și ar crede altceva.
CITEȘTI
După ce te-am întâlnit
Romance-E sora mea!!!! Cum te poți gândi că ai putea fi cu ea ?????*spune J-Hope nervos* -Frate, e o femeie cum rar găsești acum, îmi place absolut tot la ea, chiar m-am îndrăgostit de ea și am să îți dovedesc asta. -Nu te apropia de sora mea, altfel noi d...