~Perspectiva Shin Ha-ri~
-Buna ziua, Shin Ha-ri! Sunt managerul trupei, te-am contactat în legătură cu ședință foto pentru băieți.
-Buna ziua, da, desigur. Ați stabilit o dată anume? *Întreb și mă uit la băieți care își ascund privirea*
-Am discutat cu băieții și am stabilit pentru data de 17 aprilie, peste 4 zile.
-Am înțeles, voi vorbi cu agenția și voi programa ședința pe 17. Va mulțumesc frumos! O zi buna! *Spun închizând apelul*Pun telefonul jos și mă întorc la băieți. Ii vad cum încearcă să îmi evite privirea și cum încearcă să creeze discuții fara sens între ei.
-Se pare că ați uitat sa îmi spuneți ceva băieți, noroc cu managerul vostru că altfel în baza voastră, aflam peste câteva luni. Bine că aveți pe cineva ca el langa voi!
-Da, singur, norocul nostru!* Spune Jungkook cu un sarcasm imens*
-Se întâmplă ceva? Nu prea te-a încântat ce am zis, e clar că te-a deranjat.
-Nimic nimic, nu contează!Jungkook se ridică de pe canapea și pleaca la etaj. Hmmm, oare ce o fi cu el ? S-a schimbat brusc când a auzit de manager. I-aș întrebă pe băieți dar nu vreau să mă bag unde nu trebuie, poate e ceva persoanal și nu vreau sa par băgăcioasă.
Timpul trece iar noi tot pe canapea suntem, că niste triști. Băieții au câteva zile libere, insa eu mâine trebuie sa merg la munca. Ce as vrea si eu câteva zile libere,off...-Haideti sa mergem undeva, sa facem ceva. Daca mai stau mult pe canapeaua asta, aici am sa mor. *Spune Jimin plictisit*
-Hai sa mergem în mall la cumpărături!!!!
Când spun asta, toți s-au făcut că plouă, mai ales fratele meu. Sunt așa de drăguți.
-Nu, eu zic sa mergem undeva câteva zile, tot avem liber până la ședința foto. Mergem și noi la munte, nu am mai mers de ceva timp și ar fi frumos. *Zice Rm*
-Distractie plăcută, eu nu pot sa merg, mâine am de lucru. Mă găsiți aici când va întoarceți.Jin se ridică de pe canapea și pleacă la bucătărie. Când acesta se întoarce toți se uita la el, acesta făcând un semn că totul e ok, aceștia înnebunind de fericire.
-Du-te sa îți faci bagajul, soro!!!!Plecăm la munte! *Spune J-Hope râzând cu gura până la urechi*
-Nu mai înțelegi ce spun??! Am de lucru mâine, nu pot merge cu voi.
-Am vorbit cu șeful tău, e totul aranjat. A zis doar sa ii trimiți listele cu orașele în care vom merge in turneu și ceva legat de ședință foto.* Spune Jin*
-Off, ce mă lucrați voi pe la spate, dar va mulțumesc, chiar voiam o mica vacanța. De obicei nu e așa drăguț încât să dea zile libere, dar cum a fost una din cererile voaste, probabil n-a putut refuza. Mă duc să îmi fac bagajul. *Plec țopăind de fericire și îi aud pe băieți cum chicotesc in spatele meu*~Perspectiva lui Tae-hyung~
Băieții vorbesc sa mergem la munte, ar fi frumos, insa Shin Ha-ri spune că are de lucru și nu poate veni. Mă simt aiurea sa plec și ea sa rămână aici. Jin pleacă iar după câteva secunde se întoarce înapoi în sufragerie. Se pare că până la urmă o sa vina și ea cu noi. Mă bucur nespus de mult și se vede și ea cat de fericita e, țopăie ca un copil mic. Nu ne putem abține așa că toți am inceput sa chicotim și să râdem vazundu-i reacția.
- Mergem și noi să ne luăm lucrurile de la hotel!!!* Țipă Sugă sa îl auda toată lumea*
-Nu vreau sa o las singura, poate cineva să rămână cu ea ? *Întreabă Hoobi*
- De ce nu ramai tu ? După iar zici că vrem să îți furam sora. *Spune Rm râzând*
- Taci, eu am putina treaba. Tae, tu te înțelegi bine cu ea din cate vad, ramai cu ea și îți aduce JK lucrurile. Te rog!!!!
-Bine, rămân eu...
-Multumesc frate!!!!Îi spun lui JK ce sa îmi aducă de la hotel după care ei pleacă iar eu urc la etaj. Nu știu ce să fac, să mă duc să o ajut sa facă bagajul sau macar sa stau cu ea sa nu se simtă singura, sau sa stau liniștit până se întorc băieții? Merg pe hol, ingropat în gândurile mele și mă lovesc de Shin Ha-ri. Vai cat de prost sunt.
-Scuza-ma, nu am vrut, mă gândeam la ceva și n-am fost atent. Îmi pare super rău, dă-mi voie sa te ajut.
- Stai lini...
Dă să spună insa eu deja mă apucă să strâng, am pus mâna pe un sutien???! Aoleuuu, îmi pun mana repede la ochi și i-l înmânez. O sa mă creadă vreun pervers mai mult ca sigur. Cobor mana și îmi ridic privirea și o văd râzând cu o așa mare pofta că mai avea puțin și rămânea fara aer.-De de ce razi ?
-Te-ai înroșit tot la fata, nu ai mai văzut un sutien până acum ?
-Ba da, doar că a fost pe neașteptate, plus că esti sora lui J-Hope și e ciudat, nu vreau să mă crezi vreun pervers.
-Stati liniștit, e ok. De ce ești încă aici? L-am auzit pe Suga că mergeți să vă faceți și voi bagajul.
-M-a rugat fratele tău să rămân cu tine, sa nu te simți singura. Jungkook o sa îmi ia lucurile.
-Am înțeles, pai mă duc să îmi duc astea și ne uitam după aceea la un film? Aproape am terminat.
- Sigur, te aștept jos, vrei sa fac ceva de mâncare pentru film?
-Daca crezi că nu dai foc casei, sau ceva, vreau.
-Haha, daca așa stă treabă cred că mai bine comandam ceva.
-Bine!!!Pizza sa fie, da??
-Da da.Intra in cameră iar eu cobor jos, dau comanda de pizza și mă pun in canapea încercând sa caut un film. Coboară într-un final și se așează langa mine.
-Ce film vedem? Sau încă nu ai ales unul ?
- Mă gândeam să îți las ție onoarea de a alege.Nu sta mult pe gânduri, ia telecomanda și da drumul la un film. Suna soneria, semn că a ajuns și pizza noastră. Plătesc și mă grabesc înapoi la fata ce mă aștepta pe canapea cu o foame incredibil de mare .O pun pe masa și ii dau o felie.
Timpul trece iar băieții ar fi trebui să ajungă până acum. Mă uit la ceasul de pe perete și tresar când simt ceva lovindu-se de umărul meu. Întorc capul și o văd pe Shin Ha-ri dormind, săraca, cred că e din ce in ce mai obosita. Bine că ne-am gândit să mergem într-o vacanță, o sa îi prindă bine puțină liniște și relaxare. Simt cum îmi bate inima din ce in ce mai tare, nu înțeleg de ce, nu e prima dată când stăm atât de apropiați. Ce e drept a trecut mult de când nu ne-am mai văzut, s-a schimbat mult și că înfățișare și ca personalitate, însă tot zâmbetul ei frumos îl are. TAE-HYUNG, LA CE TE GANDESTI!!! Oprește-te, e sora lui J-Hope. Stăpânește-te!!!! Nu înțeleg ce se întâmplă cu mine când sunt acum in preajma ei, ceva nu e bine, sper doar sa nu ajung cu sentimente sau ceva pentru ea. J-Hope și-ar ieși din minți, oricum deja e in garda in ceea ce mă privește și singur asta a fost un test să vadă ce sa întâmpla dacă ne lasă singuri. Mă trezesc repede la realitate, o iau pe Shin Ha-ri în brațe și o duc in camera ei. O pun in pat și îi trag păturica subțire peste ea iar când dau sa plec aceasta mă prinde se mana.
-Nu pleca, nu vreau sa rămân singura.
Inima mea o ia la goană, mă așez jos lângă pat, ea tinandu-ma in continuare de mana. Stam așa ceva timp insa la un moment dat adorm și eu. A fost o zi faina.
CITEȘTI
După ce te-am întâlnit
Romantizm-E sora mea!!!! Cum te poți gândi că ai putea fi cu ea ?????*spune J-Hope nervos* -Frate, e o femeie cum rar găsești acum, îmi place absolut tot la ea, chiar m-am îndrăgostit de ea și am să îți dovedesc asta. -Nu te apropia de sora mea, altfel noi d...