,,Mami neboj budem vpohodě"
___________________________________________
Devil seděla na své posteli a loučila se, se svým chvilkovým pokojem stěhovali se ještě z její se
sestrou za otcem do Forks, což Devil nevadilo milovala Forks vlastně tam i bydlí miluje svého otce matkou si moc nerozumí nechapejte ji špatně také ji má ráda jen si sní prostě nerozumí tak jako ze svým otcem, Devil vždy byla tatínkova holčička a její sestra zase maminčina .
,,Dev pojď už musíme jet" volala na Dev její matka, Devil si vzala své věci a šla za svou matkou a sestrou které se loučily.
,,O zlato pojď sem, hlavně mi volejte a pište a ty Dev buď hlavně opatrná znám tě a vím že určitě vy vedeš nějakou hloupost"řekla mi mamka když mě objímala ,,Mami neboj budem vpohodě" ,,Dobře hlavně žádné hlouposti"
,,Holky víte že vás mám všechny tři rád ale musíme jet jinak nestihnete letadlo" volal na nás mami nový manžel Phill ,,Tak jo jdeme" řekla jsem ,,Bello chceš pomoct? "Zeptala jsem se své sestry ,,Ne dobrý můžeme jít" řekla Bella a chytla mě její volnou rukou za ruku.Už sedíme v letadle a já vidím jak jak je Bella nervózní ani se jí nedivím být na jejím místě taky jsem neviděla tátu už velmi dlouho,tak jsem ji vzala za ruku a povzbudivě ji stiskla ,,Všechno bude dobré uvidíš jak let tak táta" Bella se jen usmála a přikývla ,,klidně spi vzbudím tě až tam budeme"řekla jsem jí protože byla i na dále nervózní ,,dobře děkuji"
zachvilku jsem se podívala na Bellu a už spala tak jsem si dala sluchátka a poslouchala jsem hudbu.
O pár hodin později jsme přistávali a já budila Bellu ,,Bello vstávej ,no tak Bello vstávej už jsme tady" Bella se na mě podívala a poděkovala za vzbuzení, vzali jsme si věci a šli pomalu ven když jsem viděla jak se Bella ztrácí tak jsem ji vzala za ruku a šla jsem před letiště kde jsem uviděla policejní auto pustila jsem všechny tašky a Bellu a běžela za tátou, když jsem byla kousek od něj skočila jsem mu kolem krku ,,Ahoj vlčice taky tě rád vidím jak ses měla u mámi" ,,Dobrý ale už se těším domů do Forks" řekla jsem tátovi a když jsem viděla Bellu šla jsem si pro věci a nechala na chvíli Bellu a tátu samotné když jsem přišla zpět i z věcmi v ruce táta se zeptal ,,Dev chceš pomoct?" ,,Ne díky tati" řekla jsem ale stejně mi táta vzal věci a dal je do auta,než jsem na sedla do auta tak jsem se podívala na Bellu co si zrovna chtěla sednout do předu tak jsem se rozeběhla ale nestihla jsem to protože mě chytl táta ,, Dev je to tvá mladší sestra a byla tam první nezkoušej to" když to táta do řekl tak jsem začal s psímy oči ,,ale tati..."bohužel...nefungovali ,,Ne sedej" řekl mi táta a držel mi hlavu když jsem si sedala,připadala jsem si jako nějaký zločinec.V autě vládlo trapné ticho mezi Bellou a tátou já měla sluchátka takže mi to bylo jedno ale v okamžik kdy jsem viděla dům který tak miluji tak jsem rychle vylezla táta sotva zabrzdil a letěla jsem dovnitř, ani ne za dvě minuty jsem slyšela písknutí tak jsem doběhla dolů a vzala si věci než jsem šla dovnitř dala jsem tátovi pusu na tvář a pak jsem i s věcmi utíkala do pokoje kde jsem nechala své věci a utíkala dolů protože jsem slyšela hlasy, vyběhnu ven a okamžitě spatřim Jacoba tak mu skočím kolem krku a čekám jestli to ustojí ,, Jaku!! " ,, Dev!! " řekli jsme zaráz a hned na to jsme se začali smát táta a Billy nad námi zakroutili hlavou a podívali se za nás kde akorát stala má mladší sestra. ,,Bello pamatuješ Billyho Blacka?" ,,Jo vypadáš dobře" to byla lež Bella si nepamatuje skoro nic s Forks ,,hele nedotkly jste se mého miminka nikdo že ne?!?" zeptala jsem se a myslela na tu krásnou věc v garáži ,,nedovolil jsem jim to tvůj táta ho chtěl prodat"řekl mi Jake, a ja se, se zradou v očích podívala na tátu ,,Tati?...víte co jdu si to radši zkontrolovat"
Šla jsem do garáže a uviděla velkou bílou plachtu kterou jsem chytla a stáhla jsem jí ze svého miminka.
ČTEŠ
in love with a hybrid// Jasper Hale
FanfictionJe to mé vlastní a první dílo se vším všudy tak se omlouvám za chyby či pokud vás příběh nezaujme....