- ̥۪͙۪˚┊❛ Sahabat❜┊˚ ̥۪͙۪◌

16 3 3
                                    

『 ↳✧・゚ Share² la ayat ni dengan sabahat korang or tag si dia ;

Kadang kadang sahabat yang suka belanja kita ni bukan sebab nak menunjuk nunjuk yang dia berharta atau kaya, tapi dia meletakkan nilai persahabatan lebih dari duit...

Kadang kadang sahabat ingatkan kita tentang solat bukan sebab dia nak tunjuk alim atau baik, tapi sebab dia nak bersama dengan kita sehingga di syurga nanti...

Kadang kadang sahabat yang minta maaf dulu lepas bergaduh atau salah faham bukan sebab dia bersalah atau nak tunjuk baik, tapi sebab dia menghargai nilai persahabatan tu dan orang sekelilingnya...

Kadang kadang sahabat yang selalu tolong walaupun kita tak minta tolong bukan sebab dia hutang apa apa atau nak tunjuk baik lagi, tapi sebab dia dah anggap kita macam kita ni orang yang dekat dengan dia, macam saudara, adik beradik dan yang sewaktu denganya...

Kadang kadang sahabat yang selalu chat kita ni bukan sebab dia tak ada kerja, tapi sebab dia sentiasa ingat dekat kita ♡

Dear sahabat ku,
Kalau ditakdirkan suatu hari kita terpisah atas sebab sebab tertentu, macam busy dengan hal sendiri, kerja...

Waktu tu mungkin kita akan teringat moment moment kita bersama dulu, teringat zaman gila gila kita kan?..

Dari hari ke hari, Bulan ke bulan, tahun berganti tahun...
Hubungan kita pun dah makin jauh, dah menjadi asing..

Hanya satu pesanan ku,
Jangan pernah lupakan saya, awak tu sahabat yang terbaik pernah saya ada, tak akan ada yang sama dan boleh ganti tempat awak.

Saya sayang awak ♡

╰┈➤ ❝ [By Akak Long]

Along's Nak Pesan Where stories live. Discover now