8.

404 28 5
                                    

Bildiğiniz üzere böyle bir bölüm vardı. Fakat ilişkimiz bittikten sonra kalmasını istemedim. Kısa bir bölüm olarak kalacağı için çok özür diliyorum.


Hadi şimdi bölümümüze geçelim.

Gözlerimi tamamen açmıştım. Yanımda elimden yapışıp omzumda uyuyan bir adet Jungkook'u görünce gözlerim parlamıştı. Tam olarak ne olduğunu hatırlamıyorum ama,sanırım kabus görmüştü. Onu yanıma almadığımı sanmış,ağlıyordu. Şuan mışıl mışıl uyuyordu,ve onun bu görüntüsünü izlemek çok güzeldi. Saçlarına yavaşca dokunup,öpmüştüm.

by jungkook

Saçlarımda hissettiğim dudaklarla hemen uyanmıştım. Yanımda uzanan biriciğim Taehyung'a bakıp gülümsemiştim.

"Günaydın uykucu Jungoo"

"Günaydın,sevgilim"

Ellerini hala sıkıca tutuyordum. Yavaşca burnuna doğru yaklaşıp dudaklarını öpmüştüm. Bugün taburcu olacaktı. Evine gitmesine asla izin vermeyecektim,çünki yatak odamda ki yeri hazırdı bile. Asla yalnız kalmasına izin vermezdim. Odaya giren hemşireyi umursamadan hala elini tutuyordum. Hemşire kahvaltısını getirmişti.

"Aç bakalım ağzını"

"Aferin benim minik bebeğime"

"Jong- bön böbök möyom"

"Yavaş ol,boğulacaksın ve ayrıca evet bebeksin"

Gülümsedi ve yavaşca ağzındaki lokmayı yuttu. Yavaşca dudaklarıma bir buse kondurmuştu. Ah o güzel kiraz dudakların..beni baştan çıkartıyor.

Çok aşıktım ben,tahmin edemeyeceğiniz kadar çoooookkk.....

Şimdilik görüşmek üzere,tüm aşıkların buluşması dileğiyle,hepiniz hoşçakalın.

04052022
1

8052022(düzenlendi.)

early to bed | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin