57. Tanács

231 32 0
                                    

Tedd fel magadnak az alábbi kérdéseket:
• Miért akarnád polcon látni a könyvedet?
• Mit akarsz elmesélni a történeteddel?
• Miért tartod a történetedet különlegesnek, mi vett rá, hogy ezt kezd el írni a sok másik közül?
• Szerinted jól írsz?

Az utolsóra valószínűleg Nemmel válaszoltál, de honnan veszed, hogy rosszul írsz?
Nem tetszik az írásod?
Senki se olvassa?
Nehéz írni?

Hidd el a teljes történetedet ha megírod akkor az az utazás, amit a karaktereiddel átéltél ígyis úgyis különleges marad, az írásstílusod úgy jó, ahogy van.

Mivel nem frissíted gyakran, elhagyod a könyveidet vagy a motiváció, vagy ötlethiány miatt. A teljes történetet viszont az olvasók jobban szeretik. (Tapasztalat, mert a Befejezett könyveimet többen olvassák, mint ami nincs befejezve)

A könyv pedig kihívás, megírni egy könyvet az egyik legnehezebb dolog. Ha te ezt elkezdted akkor jobb ha tudod. Egy trial and error az egész. Tapasztalat gyűjtéssel kezdődik, épp olyan nehéz, mintha a nulláról tanulnál meg rajzolni, és a fő célod a rajzolással egy anime elkészítése lenne. Ugye, hogy milyen meredek az-az út? Távolinak tűnik. Én 9 éve próbálkozok az írással, a könyvkiadással és még mindig nem tartok ott, hogy kiadjak egy könyvet. Valaki pedig már kiadott lassan hármat is, és jobb esetben is csak 17 éves. A különbség pusztán egy dolog, én lusta vagyok, ő pedig minden héten ír legalább 1000 vagy 2500 szót. Kiadhattam volna hamarabb is egy könyvet, de helyette megnéztem a Nagy Pénzrablást, meg a Dark-ot Megérte? IGEN 😍 khmm... de milyen áron? ._.

✒ MOTIVÁCIÓ ÍRÁSHOZ ✒Where stories live. Discover now