Ránézel egy íróra: Van vagy 8 részes könyvsorozata és te biztos azt gondolod, hogy "Nekem sosem lesz ennyi könyvem, sosem tudnék egy sorozatot megírni, egy könyv sem megy xd"
De nekik sem ez az első könyvük, még akkor sem ha az első könyvük annak a sorozatnak az első része. Több kukában landolt könyvük van mint gondolnád, olyan könyvek akár amik távol állnak az ő műfajuktól, és számos próbálkozás volt mire kiadta azt a könyvet. Vannak olyanok is akik már megírtak 30 könyvet, de még is a 31. volt az amit először kiadtak, mert abban voltak a legbiztosabbak, hogy sikerrel jár vagy pedig azt érezte a leginkább a kedvencének amit a kezébe akar tartani. Nem kell sorozatot írnod, sőt én egyenesen azt tanácsolom, hogy tilos sorozatba kezdeni első könyvnek, van akinek megy, de 90%-ban a feladás lesz a vége, mivel ha az első könyvet meg is írod az egy külön procedúra hogy kitarts három könyvig ugyanazon történet mellett. Nekem is van egy 5 részes könyvsorozat terv a fejemben ami ha meg is írom a Parazitát még jó sok év mire megjelenhet akár az első kötete is, illetve ilyen a GRACE is ami eredetileg egy Trilógia terv (GRACE, MATTHEW, OMEGA), de kedvszerint írom csupán ._. szóval ugyanazt az utat kell bejárnod egyre többször mire már úgy fogod ismerni, mint a tenyeredet.
YOU ARE READING
✒ MOTIVÁCIÓ ÍRÁSHOZ ✒
RandomEz a könyv lényegében segít rá venni téged írni ha ez sem megy akkor legalább megpróbáltad :P