One

2.2K 128 358
                                    

Sabah yürüyüşü yapıyordum. Yol bomboştu etrafta sadece ben ve ileriden gelen bi' yakışıklı vardı.

Gerçi saat erken olduğundan yolların bu kadar sakin olması normaldi.

Tam telefonumu kontrol etmek için kafamı eğdiğim anda güçlü bir ses duymamla yerimden sıçramam bir oldu.

Kafamı kaldırdığımda birbirine kafa kafaya girmiş iki araç gördüm. Bu olay karşısında tabiki de yardıma koşacaktım çünkü ben hayırlı bi evlat ve vatandaştım😌

Kaza yerine koşarak yaklaşırken karşıdan gelen yakışıklının da geldiğini gördüm. Oh iyi oldu hepsi benim başıma kalmadı en azından.

"Beyler iyi misiniz?" diyerek olaya girdi yakışıklı.

"OHA!?" diye çığırdı arabalardan birindeki genç.

"Noldu? İyi misin?" endişelenerek konuştu yakışıklı.

"DAYI ILAH MISIN SILAH MI"

"Bırak beni şimdi iyi misiniz siz? Arabadakiler yaşıyonuz mu?"

Arabadakilere göz atarken bir tanesi dikkatimi çekmişti. Wattpad okuyordu? İşte bu biraz garip.

Adamın olduğu cama doğru yaklaşıp cama tıklattım.

"Ha noldu?"

"Şey... Kaza yaptın da haber vereyim dedim." alayla konuştum.

Çocuk kafasını etrafta gezdirip ağzını 'aaa nolmuş böyle' der gibi açmıştı.

"Bilgilendirme için sağol canım ya. Ay çok tatlısın kedi gibi adın ne senin?"

"E... Nasıl yani? Demin kaza yaptın iyi misin lan sen???"

"Kazayı bile fark etmedim boşver hem adın ne?"

"Jungwon. Seninki ne?"

"Sunoo. Bak bu yanımdaki elemanda riki. Öndeki hayırsız da heeseung hyung. Sayesinde ölüyoduk ama olur o kadar."

Bu çocuk polyanacılık mı oynuyo yoksa normal hali mi bu? ya da kafasını çarptı ve saçmalıyor?

"Sen bi gel in aşağı sana bi su vereyim ben, iyi durmuyon sen."

Ben bunu dedikten sonra yanındaki riki dediği çocuğu dürttü.

"Riki kalk böcüşüm iniyoz."

"Sen iyi misin sunoo? Kaza anında şoktan bakamadım sana. Bi yerine birşey olmadı ya?"

Bu gay mi?

"İyiyim iyiyim hadi inelim."

Burdakiler fazla gerizekalı çıktı diğer arabadakilere baksam iyi olur.

Hızlı adımlarla sunooları arkamda bırakarak diğer arabaya doğru yol aldım.

Az önceki yakışıklı çocuk onların başındaydı. Onları arabadan indirmiş konuşuyolardı.

"Sizde birşey var mı?"

"Sunghoon sunghoon bak kedi geldi!!!"

"Jake aşkım iyi misin ne kedisi. Çocuk o"

"Yalnız ben 18'im"

"NASIL YA" şaşıran yakışıklı çocuk olmuştu.

"ALLAHIM COK SEVIYOM SENI. SENI DE KULUNU DA COK SEVIYORUM."

Ne zırvalıyo bu ya. Sanırsın kazayı bu yaptı da tramva geçirdi.

"Ee iyi misiniz sonuç olarak?"

Car Crash |JAYWONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin