Sunoo-jungwon
Jungwon
Sunoo
Rikinin yazdiklarini gordun mu???Sunoo
EvetJungwon
Bir de baskasini seviyo diyip duruyodun
Megersem asikmis sana cocuk isteSunoo
Jungwon...Jungwon
Sunoo...Sunoo
Kiz evi naz evi jungwon...Jungwon
Sunoo
Sikerim
Gidip teklif et iste
Onunde engel yok
Seviyomus iste seni
Ne istiyosun dahaSunoo
Tamam...
Ama sende o zaman jay hyunga teklif et
Sende seviyorsun isteJungwon
Ben mi
Jayi mi seviyomusum
Hah
Hem ben seviyosam bile jayin sevdigini dusunmuyorumSunoo
Teklif etmeyeceksin yani?Jungwon
ASLAsunoo
O zaman bende etmiyorumJungwon
Offf sunoo
Tamam edicem
Yeter ki sunki gerceklessin😔Sunoo
O zaman ben kactimm🥰🥰🥰___
Sunoodan buralar
Telefonu elimden birakip kisa sureli bir hayati sorgulamistim.
Sunki gerceklessin diye gotunu yirtan jungwona zorla jayi yamiyordum resmen.
Ama anyways. Bir tasla iki kus gibi dusunup hayatima devam edecegim.
Yataktan kalkip rikinin odasina yol almistim.
Kapiyi tiklatip iceriye girmistim. Iceride yine hic sasirtici gelmeyen bir goruntu vardi.
Riki bilgisayarin basinda battaniyesine sarilmis lol oynuyordu. Ve oda bok götürüyordu.
"Riki bocusum musait misin birsey konusucam."
Sonunda orda oldugumu fark eden riki hemen kulakligini cikartip bana donmustu.
"Sunoo? Musaitim. Gel konusalim."
"Emin misin oynun devam ediyor ve bu oyun durmuyor."
Riki bilgisayar ekraniyla kucuk bir bakisip bana geri donmustu.
"Senden onemli degil ya."
"simdi mi kiymete biniyorum riki? Gecen gun niye senden onemli degil diyip yardim etmedin?"
bozulmustu dediklerimden sonra ve parmaklariyla oynamaya baslamisti.
"Ben o gun icin ozur dilerim sunoo hyung ust uste 3 mac kaybetmistim sana patladim uzgunum."
"Birincisi hyung deme ikincisi sorun yok riki buraya kavga etmeye gelmedim zaten. Bir sey soracaktim"
"sor" tereddutluydu riki.
"Riki seninle uzun zamandir birlikteyiz ve sen benim kucuk kardesim gibisin biliyorsun. Ama ben seni kucuk kardesim olarak gormuyorum. Goremiyorum. Görmek istemiyorum. Yani demek istiyorum ki... Of ben bunu nasil dicem ki?"
Riki gulumseyerek yüzüme bakiyordu.
"Yani bana asiksin?" kikirdayarak sordugu soru karsisinda şoka girmistim cunku riki resmen gerizekaliydi anlamiyordu dediklerimi asla. Ya da rol yapiyordu bilmiyorum..
"Evet. Asigim sana. Uzuuun zamandir ama ev arkadasiyiz diye asla soyleyemedim."
"peki suan gelip soylemene sebep olan ne?"
"jungwon istedi."
"sunoo benimle çıkra mısnı?"
Allahin abazasi ama neyse cok asigim
"ÇIKARIM" diyip rikinin ustune atlamistim.
"BU SES NE LAN KOMSULAR GELCEK SIMDI" veeee heeseung hyung odaya dalmisti.
"Bisey yok hyung cik hadi sen" diye odadan kovmaya calismisti heeseung hyungu riki ama basarili olamayacakti cunku hala rikinin kucagindaydim.
"Burda noluyo biri bana aciklama yapsin. Ay gozum karariyo riki kolonya getir bana. Ya siz napiyosun ust uste amk. Bebeksiniz siz bu haller ne?? Of bide annelerinize hesap verecem ya. Sunoo kalk cocugun ustunde elimden bi kaza cikacak simdi."
"Of hyung tmm dirdirin bittiyse cik disari ozel hayatin ihlali bu." diyerek masanin ustunde duran cuzdanini heeseung hyunga firlatmisti riki.
Ama sorun su ki heeseung o cuzdani yakaladi...
"OHA RIKI SEN BU KADAR ZENGIN MIYDIN AMK BIDE BANA AGLANIP DURUYODUN PARAM YOK DIYE" heeseung cuzdani karistiriken icinden vesikalik dusmustu. Egilip aldi.
"OHA RIKI REZIL GAY SENI YA BIDE CUZDANINDA SUNOONUN VESIKALIGINI MI TASIYON AMK BEN BILE ANNEMIN VESIKALIGINI TASIMIYORUM"
Riki bu sefer eline masada duran taragi alip heeseung hyungun kafasina firlatmisti.
"YA SIKTIR GIT MANYAK YETER YA GUNUMUN ICINE SICTIN. BIKTIM SENDEN YA BIKTIM KESKE SENI ALMASAYDIK EVE SUNOOYLE MUTLU MUTLU YASIYODUK BIZ"
"ne demek keşke gelmeseydin..." heeseung hyung aglar gibi konusup kapiyi kapatip gitmisti.
"e kirildi bu bize."
"of ne kirilcak gidip grupta aglayacak o kadar."
Kazazedeler ve jaywon
Heeseung
KAHPW RIKI
TASINIYIOIURM BURDNAB
BENI EVINE ALABILECEK BURU CAR MI
VAKJA USLU DURURUMsunghoon
Noluyo hyung ne agliyon senHeeseung
Riki az once evdeb kovdu beniRiki
Ben demistim gruba aglar diyeSunoo
Ya riki ne diyon sen adam tasinicam diyoRiki
Tamam dur hallediyom
Hyung tasinirsan annemin cikolatali keklerinden yiyemezsin ki?Heeseung
Agalar benim tasinma isi kaldi___
Bisi dicem
Ben aslinda bu bolumu pazartesi yaziyorum ama siz 2.bolumu okuyisunuz AHSHSKAHSGSJHA___
Burayi suanmi zamandan yaziyorum
Bu fice hee gün 1 bolum atacaktım ama ben coktan finalini yazdim ve fici surundurmenin bi manasi olmadığını dusundum o yuzden gunde 2 bolum atmaya karar verdim sabahki bolumle birlikte bu 2 bölüm oluyo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Car Crash |JAYWON
FanfictionJungwon sabah yürüyüşü yaptığı bir günde kaza yapan iki arabanın yardımına koşar.. Sunki, jaywon, jakehoon ve poor heeseung...