Gunes batmaya baslamisti. Herkes son bir kez denize girmek istemislerdi. Ben de jayle deniz kenarinda yuruyus yapiyordum.
Ne kadar denize girmesem bile denizin uzaklarina bakmak bile beni rahatsiz ediyordu o yuzden bende jay'e bakmaya calisiyordum.
"Yavas yuzumu deldin bakislarinla jungwon."
"Pardon denize bakmak bile beni rahatsiz ettiğinden sana odaklandim."
Kikirdamisti.
"Asik gibi davraniyorsun. Yoksa aslinda rol isini beni sevdigin icin mi cikardin?" alay ediyordu benimle.
"evet deliler gibi asigim sana oldu mu?" sakaya devam etmek istemistim ama sesim fazla ciddi cikmisti.
Oyle olsa gerek ki jay bi anda durup yuzume bakmaya baslamisti.
"Cidden mi? Saka mi yapiyorsun?? JUNGWON INANAMIYORUM GERCEKTEN MI? OF SUNU DEMENI BEKLIYORUM 3 GUNDUR JUNGWON."
hoaydaaa sictim.
"beni mi seviyosun?"
"EVET."
"Ya of bilseydim hic rol yapalim demezdim direkt cikma teklifi ederdim amk."
"Is isten gecti ama yine de benimle cikar misin jungwon?"
"cikarim."
Bunu dedigim gibi jay beni kucagina alip dondurmeye baslamisti.
"JAY DUSUCEM INDIR BENI."
Bunu dedigim gibi jay beni indirip yanagima opucuk kondurmustu.
Cocuk gibiydi ya.
Jay heyecanla kafasini denizde yuzenlere cevirdiginde bizim cocuklarin kol kola girip film izler gibi bizi izledigini gormustu.
Jayle goz goze geldigimizde jayin yuzundeki 'sictik' bakisini gormemle kahkaha atmam bir olmustu.
Jay sorgular bakislarla "ne guluyon ya?" diye sormustu.
"Korkma bu kadar jay-ah elinde sonunda ogrenceklerdi bastan ogrendiler iyi oldu."
____
Sonunda hepimiz toplanip eve gidiyorduk.
Hava tamamen kararmisti o yuzden Heeseung hyung babalik gorevini ustlenip arabayi kendisi kullanmaya baslamisti.
Sunooyla yan yana oturuyorduk ve bu benim icin hic iyi degildi. Cunku soru yagmuruna tutuyordu beni.
"bugun biz yuzerken noldu da jay hyung bi anda sarilip optu jungwon?"
"siz bu kadar yakin degildiniz noldu jungwon?"
"rol yapirsunuz saniyordum jungwon."Jungwon da jungwon amk bi susmadi yol boyu.
Sunoo yine gizli gizli beni soru yagmuruna tutarken jayle goz goze geldik. Bana noluyo bakislari atarken gozumla sunooyu isaret etmistim. O da anladim dercesine kafa sallayip heeseung hyunga" Hyung ilerdeki opette dursana isiyecem." demisti.
Heeseung hyung jayin dedigini yapip ilerdeki opette durmuştu. Herkes moladan yararlanip arabadan inmisti.
Sunoo da arabadan inmisti birseyler almak icin. Birkac dakika sonra jay gelip yanima oturmustu.
"Napiyosun?"
"Seni sunoodan kurtariyorum."
Mola bitip herkes arabaya toplasinca sunoo yerinde jay'i gorunce hic hoslanmamisti bundan.
"Ya jay niye yerime oturdun???"
"canim istedi sevgilimin yani oturamaz miyim hem sende git rikinin yanina otur aaa" diyip sunooyu gondermeye calismisti.
Sunoo yine birsey demek icin agzini acmisti ki riki "Sunoo gel bocusum birlikte oturalim." demisti.
Orosbik sunoo sevgilisinin sesini duydugu gibi oraya gidip bizi rahat bırakmıştı.
"Aslinda tuvaletin yoktu degil mi?"
"Evet, sunoodan seni kurtarmak icin oyle dedim. Taktik bunlar."
"taktigine sicayim ama iyi oldu boyle."
___
Oyle iste
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Car Crash |JAYWON
FanfictionJungwon sabah yürüyüşü yaptığı bir günde kaza yapan iki arabanın yardımına koşar.. Sunki, jaywon, jakehoon ve poor heeseung...