— We got new rules.
⬤
— Dzwonił do mnie Harry — kobiecy głos w słuchawce wydawał się zaniepokojony. — Mam złą i jednocześnie dobrą wiadomość.
Draco zamieszał łyżeczką w swojej kawie tworząc delikatny wir w filiżance. Po chwili stuknął nią kilka razy o porcelanę i odłożył na bok, biorąc łyka.
— Powinienem się martwić? — spytał patrząc na ekran telefonu, gdzie wyświetlała się jego przyjaciółka. Prowadzili właśnie czat wideo.
Czarnowłosa dziewczyna kiwnęła przecząco głową, a Malfoy wciąż zajmował się piciem swojej kawy oczekując od niej dalszych wyjaśnień.
— Myślę, że powinieneś do niego jechać. Travers z nim zerwał — blondyn zakrztusił się kawą i spojrzał z niedowierzaniem na przyjaciółkę.
— Zerwali?!
— Nie ciesz się przedwcześnie. Harry bardzo to przeżył. Cóż ten idiota Travers nie był delikatny. Jakbym go tylko dorwała — mruknęła brunetka. — Nie ważne. Chcę powiedzieć, że nie możesz na niego naciskać.
— Przecież wiem — przewrócił oczami.
— Nie przewracaj oczami, bo zeza będziesz miał — prychnęła Parkinson. — Dobra, ja kończę, a ty jedź do swojej Juli, Romeo.
— To tandeta — stwierdził Malfoy mając na myśli Shakespeare'owską sztukę, o której wspomniała jego przyjaciółka. — Na końcu i tak umierają.
— Będziesz się teraz rozwodził nad tym czy umarli czy jednak ruszysz te swoje siedzenie i pojedziesz do Harry'ego?
— Chcę tylko zaznaczyć, że to tragedia i dramat.
— Dramat to ja mam z tobą — stwierdziła Pansy, a blondyn posłał jej pełne irytacji spojrzenie.
⬤
Wstał z kanapy, kiedy po jego domu rozległ się dźwięk dzwonka do drzwi. Małymi krokami pokonał dzielącą go odległość między salonem, a przedpokojem. Przekręcił klucz w zamku i wpuścił przybysza do środka.
— Rany, wyglądasz okropnie — powiedział na wstępie Draco patrząc na stojącego przed nim Harry'ego.
Brunet ubrany był w długie kraciaste spodnie od piżamy oraz o kilka rozmiarów za dużą koszulkę należącą do Malfoy'a. A cały strój dopełniał koc narzucony na ramiona, rozwalona doszczętnie fryzura (chociaż u Harry'ego była to już codzienność, ale w mniejszej skali) oraz zaczerwienione od płaczu oczy.
CZYTASZ
NEW RULES; drarry one-shot
FanfictionOne-shot, w którym Harry słucha, a Draco dyktuje zasady. . 𝒅𝒓𝒂𝒓𝒓𝒚 [ fluff ] ♫︎ ᴅᴜᴀ ʟɪᴘᴀ ~ ɴᴇᴡ ʀᴜʟᴇs