𝚂𝚑𝚒𝚙𝚢

23 0 0
                                    

Taxxie Mój ulubiony ship czyli            Tony x Maxxie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Taxxie Mój ulubiony ship czyli Tony x Maxxie

Anthony "Tony" Stonem pewny siebie chłopak, hedonista, uwielbiany przez wszystkich. Umawia się z Michelle, jednak często ją zdradza m.in. z Abigail. Jest starszym bratem Effy.
And
Maxxie jest przedstawiana jako biegła w kilku stylach tańca, w tym stepowaniu . Jest również pokazywany jako genialny artysta, uwodzicielski, lubiany i dobrze przystosowany. W całej serii sugeruje się, że ma wiele rozwiązłych związków. Jest trochę komikiem, szczególnie z najlepszymi przyjaciółmi Anwarem Kharralem i Chrisem a szczególnie jest Homoseksualny

 Jest trochę komikiem, szczególnie z najlepszymi przyjaciółmi Anwarem Kharralem i Chrisem a szczególnie jest Homoseksualny

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Sid x Cassie

Sid Jenkins jest początkowo przedstawiany jako dziewica, która zakochuje się w dziewczynie swojego najlepszego przyjaciela Tony'ego Stonema , Michelle Richardson , chociaż później zdaje sobie sprawę, że jego prawdziwe uczucia dotyczą Cassie Ainsworth . Manipulowany przez Tony'ego często ma pecha: traci drogą ilość marihuany , zostaje pobity przez braci Jal Fazera i zostaje oddany moczowi przez psa i bezdomną osobę. Z początku jest też nieświadomy machinacji swojego najlepszego przyjaciela, który świadom dozgonnego uwielbienia Sida dla Michelle, wykorzystuje je dla swojej rozrywki
And
Cassie Ainsworth Na początku pierwszej serii Cassie została niedawno wypisana ze szpitala po próbie samobójczej poza ekranem. Jej przyjaciółka Michelle Richardson ( April Pearson ) aranżuje dla niej odebranie dziewictwa Sidowi Jenkinsowi ( Mike Bailey ) na przyjęciu. Oboje rozmawiają, a nawet krótko się całują, chociaż Cassie ujawnia, że wzięła „gówniany ładunek" pigułek i zemdlała. Ekipa opuszcza imprezę, by zabrać ją do szpitala, choć gdy tylko Tony zaparkuje, ona odzyskuje przytomność.
Centralny epizod Cassie rozwija jej zaburzenia odżywiania; przedstawia się jej pobudzonych seksualnie rodziców, którzy zwykle są zbyt zajęci uprawianiem seksu, aby zwracać uwagę na jej problemy.

Chris x Jal

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Chris x Jal

Postać Chrisa była początkowo przedstawiana jako bardzo zafascynowana pigułkami i jako coś w rodzaju hedonisty, ale jednocześnie miała inne warstwy swojej osobowości. Według oficjalnej strony Skins , będzie on „palił/wkręcał/okradał/wciągał wszystko". Bardzo chętnie chodzi na lekcje psychologii , ponieważ ma uczucia do swojej nauczycielki, Angie, która w oczach Chrisa jest opisywana jako "nie z tego świata". Później wchodzi w związek i zakochuje się w Jal. Jal zachodzi w ciążę pod koniec drugiej serii, ale nie zatrzymuje dziecka.
And
Jal Fazer Córka fikcyjnej celebrytki Ronny'ego Fazera, jest z pewnością najbardziej zamożną ze wszystkich swoich przyjaciół, z których najbliżej jest do Michelle Richardson i Chrisa Milesa . Jako niezwykle uzdolniona i intelektualna nastolatka przeciwstawia się różnym stereotypom. Jej szkoła szybko jest dumna (i ponosi odpowiedzialność za) jej sukces, pomimo niewielkiego zainteresowania naturalnie uzdolnionym Jal. Jest bardzo szczera i samoświadoma i gardzi fałszywymi personami swoich braci z getta , a także Tony Stonemzłe traktowanie Michelle i sposób, w jaki Sid Jenkins ignoruje Cassie. Mimo to czasami może wyglądać na coś dobrego, ponieważ kilka postaci od czasu do czasu wskazuje na to, że woli jej klarnet niż jej przyjaciół, a Chris zawiera z nią pakt, w którym musi „przestać mówić „nie". cały czas."

Michel x Effy ship wymyślony przeze mnie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Michel x Effy ship wymyślony przeze mnie

Michelle jest początkowo przedstawiana jako zainteresowana przede wszystkim zaspokajaniem potrzeb swojego chłopaka Tony'ego Stonema i "wyglądaniem na seks", co stawia jako swoją główną funkcję, w porównaniu z zainteresowaniem Jal Fazera klarnetem. Jest bardzo pewna swojego wyglądu; na stronie Skins w dziale "o mnie" w stylu Myspace , protestuje, że jej zdjęcia nie zostały przerobione w Photoshopie i że jest "taka cudowna w prawdziwym życiu". [1] Doskonale zdaje sobie sprawę, że przyjaciel Tony'ego, Sidjest w niej zakochany i czasami zastanawia się, czy byłby lepszym chłopakiem niż Tony. Często jest zła na Tony'ego za to, że nazywa ją „szczypcami" w odniesieniu do jej sutków i protestuje, że jej piersi są nierówne.
And
Effy stonem Effy jest zbiegłą siostrą Tony'ego Stonema i jedną z niewielu osób, na których mu naprawdę zależy. Zwykle chodzi na imprezy towarzyskie z własną grupą przyjaciół, pozostawiając Tony'ego niezaangażowanego w większość jej życia towarzyskiego, chociaż pomógł jej więcej niż raz oszukać rodziców co do jej miejsca pobytu. Oficjalna strona internetowa odnosi się do „młodszej siostry Tony'ego i jej mrocznych sposobów".

Skins według mnie Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz