*t/j*
Tyblaho už je 16:43 a já ještě nejsem oblečená. Rychle se musím obléct! Jelikož jsem neměla čas nic vymýšlet tak jsem si vzala totoA tyto plavky
Takovou máš postavu v plavkách (nemáš pirsink)
Než ses oblékla a nachystala tak bylo 17:15 a šla jsi před dům.
Jaden tam čekal v krásném bílém BMW a když jsi vyšla z dveří, Jd vystoupil z auta a zblázněně na tebe Koukal. „ Jadene? Co se děje jsi v pohodě ?" zeptala ses ho a usmála ses.
Jaden se oklepal a řekl ti : „ J-jo jsem v pohodě, jen ze ti ti sakra moc sluší."
Ty ses potom začervenala. Jaden ti otevřel dveře se slovy " nasedni si a můžeme jet". Po 3 minutách co jste přijeli domu vy přišli kluci.
„ Páni Jadene kdo to je ? " ptali se ho a smáli se u toho. „ To je moje kamoška t/j." Řekl Jd. Seznámili jste se a potom si užívaly v bazénu.
„ Hele co kdyby jsme si tak zahráli flašku?" Zeptal se jeden z kámošů. „ Jo jasně, proč ne?" Shodli jsme se všichni. Flaška padla na Jd a Joua ( jeden z kamošu ) „hmm tak pravda nebo úkol Jadne?" Zeptal se Jou.
„ Úkol," vybral si Jd.
„Dobře, polib t/j." - Jou
„ To nemyslíš vážně ?" - Jd
„ Ale jo, myslím " - Jou
* ty ses jenom usmívala a u toho trošku červenala*
Jaden se potom zvedl, přišel k tobě dal ti vlasy za ucho a něžně tě políbil. Oba jste se potom na sebe usmáli a hráli jste dál. Hráli jste asi do 20:00 a kluci potom odešli domů s byli jste tam jenom samy s Jd. „ T/j, chceš odvést domů?" Zeptal se tě Jaden. „ Jasně, pokud ti to nebude vadit." Odpověděla jsi. Nasedli jste do auta a po cestě si povídali. Potom u domu ti Jaden otevřel dveře a když jsi z auta vycházela tak té políbil. Začali jste se líbat. Po chvilce ti zazvonil mobil tak jste přestali. Nastala trapná chvilka, ale nakonec jsi řekla : „ Tak ahoj zítra ve škole."
„ Jo, jasně. Zítra ve škole." Řekl Jaden.
ČTEŠ
Jaden and T/J
RandomT/j se přestěhovala do nového města kvůli rodičům a jejich práci. Nikdy nebyla nějak zajímavá, ale při příjezdu do nového města se vše změnilo. Předem se omlouvám za pravopisné-gramtické chyby. 18+ se může vyskytnout. ( Zatím se rozhoduju ) Nové str...