Paylaşamama & Siyah araba

1.5K 57 4
                                    

[Cinsel içerik bulundurur]

JUNGKOOK'dan

Sabah kalktığımda Jimin'in yanımda olmadığı fark ettim. Kalkıp evi turladım ama toz olmuş gibiydi. Kapının hemen bitişiğinde duran ayakkabılığın üstünde bir not vardı." +551 *** ** ** bu benim numaram, evden erken çıktım. Okulda yanıma gelmeyi unutma. Evin anahtarları benim odamda, kapıyı kilitleyip okula gel". Notu görünce beni önemsemesi çok hoşuma gitmişti ve kalbim adeta hoplamıştı. Telefonumu, cüzdanımı alıp kendi evime doğru gittim. Kendi evimden çantamı alıp okula doğru adımladım.

Okula vardığımda Jimin okul kapısının önünde bekliyordu. Kafasını benden tarafa çevirince beni görmesi ile koşarak sarıldı. Bu hareketi kol ve bacaklarımın kilitlenmesine sebep oldu. Ona sarılmak istiyordum ama heyecandan kıpırdayamıyordun. Sonra ani bir hareket ile yanağıma hafif ama benim bayılmama yeticek kadar etkili bir öpücük bırakmıştı. Onun çekiştirmesi ile okul bahçesinin ortasına kadar gelmiştik. Oldukça mutluydum sonuç olarak Jimin bana ilgi gösteriyor gibiydi ama camdan bize tüm nefreti ve siniri ile bakan Taehyung'u görünce bütün havam kaçmıştı. Sınıfa Jimin'in elini tutarak çıktım ve sınıfa girdim. Tae'yi kenara çektim ve konuşmaya başladım." Sabah neden gittin. Neden ağlıyordun. Bilmeden bir şey mi yaptım. Gerçekten eğer sorunu anlatırsan çözebiliriz" cümlenin sonuna doğru sesim içime kaçmıştı. Alaycı bir tonda kahkaha attı ve şöyle dedi. "Çözebileceğimiz bir şey değil o gece Jimin ikimizle de yattı ve Jimin'in benim olmasını isteyecek kadar bencilim. Ona yaklaşma, dokunma veya bakma çünkü onunla hiçbir geleceğin yok. Ama benim onunla bir geleceğim olacak. Bu yüzden bu konuşma burada bitsin" diyerek yüzüme bile bakmadan içeri girdi. Ben ise yere çakılmıştım. Ders zilinin ince cılız sesi ile sırama geçmenin zamanının geldiğini anlamıştım. Tae hâlâ yanımda oturuyordu ders boyunca Jimin'i izledi, gözünü bile kırpmadan. Öğle arası olduğunda Tae Jimin'i kolundan tutarak bir yere sürükledi. Arkalarından gidecektim ama yanlız konuşmalarına izin vermeliydim bu yüzden bu eylemimi gerçekleştirmedim. Sınıfta bekleme kararı aldım. Öğle yemeği olduğu için kimse yoktu. Sınıfta bir melodi sesi yayılmaya başlamıştı. Sesin geldiği yöne bakınca Jimin'in çantasından geldiğini anladım. Ve çantasından telefonunu çıkarıp baktım biri arıyordu...

     O an gerçekten sinirlerimi kılcal damarlarıma kadar hissetmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O an gerçekten sinirlerimi kılcal damarlarıma kadar hissetmiştim. Düşüncesizlik edip telefonu hemen açmıştım. Yine aynı adamın sesi...Parkta karşılaştığımız ve Jimin'in yanına gelen iri adamın sesiydi. Adam telefonu açtığında."Sevgilim bugün seni ben okuldan alıcam. Hazırlan aşırı güzel bir gece olacak" demişti. Ben ses vermeyince bir şeyler mırıldanıp kapattı. O an içime öfke dolmuştu ve Jimin'i aramak için okulun içinde dolaşmaya başladım.

TAE'den

Jimin elini tutup sınıftan dışarı doğru sürükledim ve malzeme odasına kadar çektim. Malzeme odasına gelice ışığı açıp Jimin'i duvara yasladım ve bir şey demesine izin vermeden öpmeye başladım. Bir süre karşılık vermeden bekledi ve en sonunda beni itti." Tae ne diyeceksen de öğle yemeği zamanının boşa gitmesini istemiyorum". Ona sadece baktım ve öpmeye devam ettim onu öperken ellerim o dolgun kalçalarını hafif ve yumuşak bir şekilde yoğruyordu. En sonunda yeter diyerek yüksek tonlu bir şekilde bağırdı ve malzeme odasından çıktı. Jimin yürürken karşı taraftan sinir saçarak Jungkook geliyordu.


JUNGKOOK'dan

Jimin'in Tae ile malzeme odasından çıktığını gördüm ve hızlı adımlarla Jimin'i durdurmak adına ona yetiştim. Benimle gelmesini önemli bir konunun olduğunu söyledim. Onu bahçenin en boş ve kuytu köşesine rahat konuşmak amacıyla davet ettim. Konuşmaya başladım."Jimin seni daha demin biri aradı ve sevgilim diye kayıtlıydı. Sevgilin varken başka erkeklerle yatman doğru mu? Bunu hem kendine hem de ona yapma". Jimin bana yaramazlık yapmış çocuklar gibi bakıyordu. Bir süre sonra eli karın kaslarımdan kayarak patolonuma gitti. Bir düğmesini açtı ve elini soktu. Kulağıma fısıldar gibi bir cümle kurdu. "Bu zevkten uzak kalabilir misin ? Hadi kendine itiraf et benimle yatmak Dünya'nın en tatmin edici şeyi. Zaten o adam ile sadece parası için birlikteyim. O da bunun farkında. Ama bu zevkten mahrum kalmak istiyorsan sana tabi ki karışamam" dedi ve penisimi hafif okşayarak beni orada öylece bırakıp gitti.

Okulun sonuna geldiğimizde ise Tae ile ilk defa hiç iletişim kurmadan bitirdiğimiz bir gün olmuştu. Okul basamaklarından ilk kata indik ve aşırı lüks, siyah ve kendini belli eden eden bir araba ile karşılaştım. Jimin koşarak bu arabaya doğru gitti, ön kapısını açtı ve bindi.

Eve geçtiğimde ise telefonuma bir bildirim geldi.

  Nasıl olacağını sorduğumda onu bana bırak diyerek beni susturmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nasıl olacağını sorduğumda onu bana bırak diyerek beni susturmuştu. Nerde ve ne zaman buluşmamız gerektiğini yazıp çevrimdışı olmuştu. Aklında ki fikri çok merak ediyordum...

🎬Lütfen oy vermeyi unutmayın ve diğer 'kitabıma' göz atarsanız sevinirim. Hergün bölüm güncellemeye çalışıcağım. İstediğiniz bir ship varsa başka 'kitaplarda' onları ana çift yapabilirim.🎬

 MUSIC IN MY HEAD [vminkook]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin